| Merak ⁴

2 0 0
                                    

Günlerdir çaresizce bekliyorum. Ne bir mesaj nede bir gelen var. Barda olan oyundan sonra kaan çok sinirlenmişti ve acaba diyorum bana yaptıkları yetmedimi?.

♣️

Daha fazla bekleyemiyordum kalkıp hazırlandım ve bara gittim her zaman ki gibi değildi. Bu kadar boş olduğunu hiç görmemiştim.
Elimi masaya vurarak " seni âdi neredesin" pis bir sırıtış ile yanıma sokuldu" hey bu ne öfke? sırf bu hâllerini daha çok seviyorum diyemi yapıyorsun?" Dahada yaklastı ve "her haline bayılıyorum çabana gerek yok " dedi dizimi geçirdiğimde karnını tutarak " bu kadarmı özledin?" Dedi. Her şeyi iğrenç fantezilere çevirmesi midemi bulandırıyordu.

Dahada sertleşerek yumruk atmaya başladım ağzı kan içinde kalmıştı ama gülüyordu.
"Ece nerde ona ne yaptın?" Diye kükredim. Yüzü birden soldu ve "ne saçmalıyorsun" dedi yüzüne sert bir yumruk daha geçirerek "sırf seni kabul etmedim diye yaptığın ezziyetler yetmedimi ha eceye nasıl dokundun nerede o "
Beni üzerinden ittirip ayağı kalktı yalpalanarak sandalyeye tutundu.

Ece oru*pusundan haberim yok neden bahsetigini bilmiyorum ve artık abartmaya başladın" morali bozulmuştu yüzündeki pis sırıtış boşluga kapılıp gitmişti. Eceyi bayadır görmediğini ve en son gördüğünde bir adam ile buradan çıktığını ve adamı tanımadığını söyledi. "Adam en fazla 4- 5 kere fln gelmiştir. Her geldiğinde takıldığı biri var sanırım arkadaşı. Sürekli gelir buraya ona ulaşmaya calışacağım" dedi ve içeri geçti.

Saatlerce barda bekledim ama gelen yoktu. ece bana gelince önemli bir şey anlayacağını söylemişti ama ne olduysa o gece oldu ne gelebildi nede anlatabildi. Düşüncelerimin içinden kaanın  Elinde 1 parça kağıt ile  yaklaşarak " hey sana mektup var" diye bağrımasıyla sıyrıldım. "Ne mektubu ne konuşuyorsun gene" kağıdı elime tutuşturdu ve  işinin olduğunu söyleyip gitti.

Dün gelen küçük notun içindeki el yazısı ile aynıydı ama bu sefer uzundu. İçini açtım ve okumaya başladım.

"Bilmediğin çok gerçek var ama bildiklerininin yanında bu gerçekler hiç kalır. John seni bekliyor yeterince uzaklaştın artık kaçmayı bırakıp devam etmek zorundasın kimse öldüğüne inanmadı.

Anneni çok üzüyorsun çok sevdiğini sanardım ama acı çekeceğini bile bile kaçtın. Babanın bıraktığı dosya senin için mücevher değerinde.  Ama o dosyayı bulacağım

Biraz degişim ile saklana bileceğini sanman çok mantısız kan örneklerinde her şey açığa çıktı.
Oyunlara devam.

Sobelendin Gece sıra bende..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen İntikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin