| Anı ³

23 3 1
                                    

Ne yapacağımı bilmiyordum yatağıma uzandım ve gözlerimi kapatıp hepsinin bir rüya olmasını diledim.

Uykuya dalmıştım..

♣️

Uyandığımda hızla ayağa kalkıp etrafıma baktım. "Rüyamıydı gerçekten?"
Koşar adımlarımla pencereye koştum.

Yerdeki kan izleri rüya olamadığını kanıtlıyordu.
Dayanamayıp dizlerimin üzerine çöküp sessizce ağladım. Bağırmaya başladım çığlıklarımı bu boş sokak da kendimden başka kimseler duymuyordu.

Onun Cesedini bile benden almışlardı..

♣️

3 Yıl Önce..

Ece "Heyy bak sana ne getirdim!"
"Hoşgeldin! Seni bekliyordum çok sıkıldım" Elinde küçük bir hayvan sepeti ile gelmişti.
Gözüm ile elindeki kutuyu işaret ettim.
"Senin için getirdim sokak da buldum.
Ve sana hediye etmek istedim sen kedileri çok seversin!" Dedi heyecanla.

Siyah bir kediydi tabi patisindeki ve burnundaki pembelikleri saymazsak..
Hastahaneye zor sokmuştu hemşirelere resmen yalvarmıştı.
Ecenin dediğine göre hastahaneden yakında çıkacaktım o yüzden izin verilmişti.

Çantasından çıkardığı çikolataları gösterip "Birde bunları getirdim." dedi
Heyecanla elinden aldım. En sevdiğim çikolatayı almıştı.
Yerken zor zar "teşökür edüröm" demiştim. Ben çikolatamı yerken  kedide mamasını yiyordu ece ise bisküvisinden yiyordu bir yandan da bana geçmişimi anlatıyordu. Elindeki albüm ile tek tek herkesi anlatıyordu.

En çok da bizi anlatıyordu onun ile yan yana evlerde oturuyormuşuz , aynı okula gitmişiz her an birlikteymişiz. Başta inanmamıştım ama eski fotoğraflarda her anımız vardı onunla çokkk fotoğrafımız vardı.

Taki ben 18. Yaş günüme 2 gün kala bilmediği bir sebebten evi terk etmişim ve yaş günümde annem ile birlikte trafik kazası geçirdigimizi öğrenmiş.

Ecenin tahmini annem beni bulmuş ve eve getirirken kaza yapmışız. Ve ben o günden beri hastahanedeymişim.

O anlatıyordu ama benim aklım da ise geçmiş ile alakalı hiç bir şey yoktu ve gelmiyordu da.

Ece'den başka kimsem yoktu belki eskiden var olabilirdi ama benim yanımda sadece o vardı.
Annem kazada ölmüştü.
Babam ise ben daha bebeken ölmüş.

Ece bütün bunları ve daha fazlasınını her gün olduğu gibi albümler ile gösterip tekrarlıyordu.

Bugün benimle kalacakdı yarın işi yoktu.
Kedimize ve bana bir oda ayarlamıştı. Telefondan Kedinin ve benim odamı gösterip duruyordu. Kedimizin odası baya asil bi odaydı çok beğenmiştim her ihtiyacı orada vardı.

Benim odam ise en sevdiğim renklerle donatılmış eşyalar ve led ışıklarla süslenilmişti çok güzeldi..

Derin bir iç çekerek "Hepsi çok güzel olmuş zevkine hayranım" dedim.
Yine o çocuksu gülümsemesi yüzünde yerini almıştı gamzeleri de gülmsemesine eşlik ediyordu.
Bana yaklaşarak sıkıca sarıldı. Kulağıma "Çok güzel bir filim buldum izliyelimmi ?"dedi
Olur dediğimde bilgisayarını üzerime koydu ve yanıma oturdu.

♣️

Baya geç olmuştu saat 3'e geliyordu.
Kan almak için gelen hemşire işini halletikden sonra ece ile dışarıda biraz konuşmuş ve yanıma gelip bukadar fazla uyanık kaldığım için kızmış ve uyumamı söylemişti.

Hemşire kapıyı kapatıp çıktıkdan sonra Ece'de ayağa kalkıp üzerine pikeyi attı ve yaşlı nineler gibi " Evladımm Gecemm bukadar fazla uyanık kalma mazallah yavrum bir şey olmasın" dedi ve beni tükürüğe boğdu ardından duvarı tıklattı.
Bu yaptığına baya bi kahkaha attıkdan sonra karnımı tutup "Ay yeter" diye inlemiştim hâlâ hareketler yapıyordu.

♣️

Hemşire biten serumumu değiştirmişti.
Gözlerim aktif edilen serumun etkisiyle kapanmaya başlamıştı.
Ece "İyi geceler güzelim" diyip yanağıma ıslak bir öpücük koymuştu yere çömelip
kedimizle ilgilenmeye başlamıştı.

Çömeldiği yerden kalkıp "Söylemeyi unutmuşum 4 gün sonra taburcu olacaksın!" diyip gülümsedi..
"İyi geceler seni seviyorum" diyip gözlerimi zorlamayı bıraktım ve tatlı bir uykuya daldım..


Devam edecek..🦋


Bu bölümde Geçmişden bahsetmek istedim.
İlerideki bölümlerde daha da gerilere gideceğiz. 💜

Bilinmeyen İntikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin