1.Intalnirea

2.3K 100 13
                                    

Scuze daca capitolele o sa fie scurte sau o sa intarzie dar nu prea am timp deoarece stiti voi cum e...scoala.Promit ca azi pun primul capitol.Va pup! :*

Sasuke pov.:

Hey ,lume!Eu sunt Sasuke Uchiha,am 25 de ani,parintii mei sunt Mikoto si Fugaku uchiha.Am un frate pe nume Itachi pe care nul prea suport.Sunt considerat un bad boy ,culorile mele preferate sunt negru si albastru.Am parul negru ca cea mai neagra smoala si ochii de un negru abisal,si de multe ori mi sa spus ca te poti pierde in ei.Mda.Vas mai zice despre mine dar ma plictisesc si mie lene.

Probabil va intrebati ce fac acum.Ei bine acum stau si imi astept gasca formata din:Naruto,Shikamaru-cei mai buni prieteni,Neji,Sai,Ino,Hinata,Tenmari si Ten Ten.Din cate am inteles de la Naruto o sa mai vina cineva cu el.

Intre timp eu pregatesc sucurile .Ma uit la ceas si vad ca e 12 dimineata.Parintii si fratele meu au plecat la servici acum o ora si mi-au lasat un bilet cum ca pe la 8 avem musafiri asa ca sa ma duc sa iau un desert.De parca ei nu pot.

DING-DONG

Se aude soneria asa ca ma duc sa deschid.Cand sa deschid Naruto intra ca apucatu si imi tranteste usa in fata facandu-ma sa cad.

-Zevzec,imbecil ,idiot ce esti!zic eu nervos facand pe cineva cu o voce pe care nu am auzit-o pana acum sa rada.

-Hei!Nu ma face de ras de fata cu vara-mea!zice Naruto,deci e verisoara lui si totusi are un ras asa cristalin si asa de placut.

-Tu meriti sa fi facut de ras de fata cu oricine.

-Hahaha!asta a fost buna!Ti-a zis-o,vere!spune o fata cu ochii verzi ca smaraldul si un par roz ca florile de cires.Daca o cheama Sakura cred ca ma fac medium.Nea,nu are cum.

-Sasuke,vrei te rog sa nu te mai uiti asa la vara-mea si sa te ridici de jos?intreaba idiotu de Naruto.

-Lasa baiatu in pace!Nu vezi ca examineaza daca merita sa fie una de-a noastra?ma apara Shiku.

-Cum te cheama?ma trezesc eu dupa ce ma ridic de pe jos frecandu-ma la nas.

-Sakura.spune ea dupa care chicoteste.

-Incantata de cunostinta,Sakura!Eu sunt Sasuke.

-La fel.

Am mai stat de vorba pana la o bucata,dupa aia toti au plecat la ei acasa.

Cam pe la 6:45 m-am dus dupa tort.


Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum