Hei!Am revenit cu un nou capitol! *-* Vreau sa va anunt ca m-am gandit sa fac o noua carte! Ce ziceti?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sasuke:
La naiba!Enervantul de varamiu vine azi la noi.Mai rau de atat se poate?
Sakura:
Ma trezesc dimineata fiindca aud niste voci venind de jos.Ma duc in baie si imi fac rutina ,iar apoi ma duc si ma imbrac cu :
Apoi cobor la parter si aud rasete din sufragerie.Intru si primul lucru pe care il vad e un Sasuke incordat. Wow!Omul asta poate zambi macar o data?
Ma uit imprejur si vad un baiat
-Neata!spun eu celorlalti
-Neata ,sysu!spune Sano.
-Buna dimineata !imi raspund ceilalti printre care si acesl baiat.
-Mda...neata!spune Sasuke parca vrand sa-l omoare pe tipl ala.
-Matusa, de ce nu mi-ai spu ca in casa asta e si o fata asa frumoasa?As fi luat ceva pentru ea.
-Ups...nu m-am gandit la asta!Scuze!spune doamna Mikoto.
Eu nu spun numic,doar imi dau ochii peste cap.VRAJEALA!!!
-Deci,frumoas-o!Cum te numesti?
-OOoooo!Tipu flirteaza cu sor-mea! spune Sano razand.
-Cum sa nu o faci cand e asa frumoasa?
-Termina odata cu replicile de agatat luate de la secondhand?Tu esti ala care vine la mine in casa si tot tu ai pretentii sa imi afli numele?spun eu uitandu-ma urat la el.
-Sakura!imi spune mama.
-Nu face nimic, doamna Haruno!Are dreptate!Ce nesimtit sunt!( hai nu zau ! -.-) Numele meu e Utakata, sunt nepotul doamnei Mikoto!
-Aha!Incantata,daca se poate spune asa!Eu sunt Sakura.
-Deci, Saku.. dar nu termina sa spuna ce are de spus ca ma uit urat la el si el tace.
-Nu lasa pe oricine sa ii spuna Saku!ii explica fratimiu.
-A,scuze!Deci, Sakura vad ca nu esti prea prietonoasa!imi spune cu un zambet ciudat.
-Wow!Ce descoperire!spun eu ironica.
-Sakura,draga,nu ti-ai revenit dupa cosmarul de aseara?
-Cosmar?Ce cosmar?
-Nu-i treaba ta! Si pentru ca sa ai un raspuns la intrebarea ta,mama, mi-am revenit !Dar nu imi plac persoanele care se cred cuceritori!
-Vai!Ma simt ranit!spune Utakata punandu-si mana la inima.
-Sakura!
-Saku are dreptate!Utakata mereu e cu nasu pe sus!Tre sa revina odata si odata cu picioarele pe Terra.
-Sasuke!spune dna.Mikoto
-Eu ma duc in camera mea!spun eu urcand sus.
-Mda...si eu!spune Sasuke.
-Tu ce?intreaba varasu
-Nu repet pentru prosti!
-Sasuke!striga mama lui.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere <3
RomanceSasuke Uchiha-baiat rau , obraznic ,care nu iubeste pe nimeni si care nu a avut niciodata o iubita desi are 25 de ani. Sakura Haruno - fata simpatica ,uneori artagoasa si rea ,nu a avut in ca un iubit desi are 24 de ani. Nici unul din ei nu cred...