Confesiune

994 67 0
                                    

Hey!Uite ca am revenit,apropo imaginativa ca asta se intampla in casa.Pup :*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Hei!Nimeni n-a zis nimic de nici o nunta!zic eu razand de fata Sakurei.

  -Chiar asa!zice Sakura.

  -Si ce daca nu a zis nimeni nimic de nici o nunta?Nu avem voie sa ne gandim in viitor?zic mamele una dupa alta facand bot.

  -Parca ati fi copi mici!zice Saku.

 -Si eu care credeam ca tu esti fetita de 4 anisori care face pe-a bosumflata!spun uitanduma la Saku si facandu-i pe ceilalti sa rada.

 -Hei!zice Saku punand botic.

Ding dong-soneria usii se aude.

-Saku,dute tu te rog si deschide.spune mama.

-Bine!

Sakura pov.:

 Ma duc si deschid si in fata mea era o fata cu par rosu si ochelari.

 -Hei!Sasu-iubitelul meu e acasa ,servitoare-o?zice ea strambandu-se la mine.

 -Sasu..cum?

 -Sasu-iubitelul

 Ii trantesc usa in fata si ma duc in sufragerie unde ma trantesc pe canapea.Nu pot sa cred ce tocmai am auzit.Sasuke are o iubita-care pare a fi o p******a- si a avut curajul sa ma sarute.Si pe deasupra patru ochi aia ma facut si servitoare.EU NU SUNT SERVITOAREA NIMANUI.In nici un caz a acelui badaran.

-Sakura esti bine?ma intreaba mama badaranului.

Tac si imi las capul in jos.

-Sakura,ce sa intamplat ?il aud si pe badaran.

 -Nustiu!

-Pai atunci de ce esti nervoasa si de ce plangi?

-Intreab-o pe aia de la usa.Dar iti spun de pe acum:SA NU MA MAI ATINGI NICIODATA IN VIATA TA CAT AI FI SI AI TRAI!

-CE?

-Ce ai auzit.

Sasuke iese nervos din incapere si se duce la usa.

-Sakura,ce s-a intamplat.

-Ce s-a intamplat?Simplu.Fiul dumneavoastra ma sarutat,cand am iesit la usa sa vad cine era in prag statea o fata cu par rosu si ochelari care a spus ca Sasuke e iubitul ei si m-a facut si servitoare.Spun mai nervoasa ca inainte.

-Te referi la obsedata de Karin?

-Ce?

-Cea pe care ai vazut-o era una dintre obsedatele de Sasuke.Cat le-a spus Sasuke sa il lase in pace si tot nu l-au lasat.

-Adica aia nu e iubita lui?

-Nu e iubita lui.Lui Sasuke nu-i place sa faca pe cineva la care tine sa planga .Pe tine te iubeste mult si de aceea te-a sarutat ,dar pe ea nu o iubeste deloc,ba chiar o uraste.

-Ups!

Sasuke pov.:

Ies afara si dau de Karin.La naiba!De asta Sakura era suparata pe mine.Daca Saku nu mai vorbeste cu mine o omor pe asta.

-Ce vrei Karin.

-Sasu-iubi..

-Nu imi mai spune asa!Nu sunt iubitul tau ,am deja pe cineva pe care iubesc!Pe tine te urasc ,nu te suport!Intelegi.Si daca Saku nu mai vorbeste cu mine pe cuvantul meu ca o sa te omor cu mana mea!

-Dar..

-Fara dar karin!De cate ori sa iti spun ca nu te iubesc!Suigetsu te iubeste,nu eu!

-Suigetsu?

-Da!

-Ok atunci!Ma duc la Sui!Sa nu te aud ca plangi dupa mine!

Inchid usa si ma duc in living unde Saku sta cu mama.

-Ne poti lasa singuri?

-Sigur.

Ma duc la Sakura si ma pun jos in fata ei.

-Sakura..Uite!Eu nu vreau sa imi bat joc de tine si chiar te iubesc.Cea de mainainte e o obsedata care nu imi da pace orice as face.I-am spus de sute si mi de ori ca nu sunt iubitul ei si ca nu o iubesc dar ea nu intelege!Te rog Saku,nu te supara pe mine!Nu e vina mea.

In urmatorul moment simt cum bratele sakurei se incolacesc roata gatului meu,iar ea cade peste mine.

-Imi pare rau Sasuke!

-Nui nimic .Nu aveai de unde sa sti!Te iubesc,Saku.

-Si eu pe tine.

Kiss


Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum