-Sakura!Sasuke! La masa!
Sasuke pov.:
-Imediat! raspund eu
-Sper ca nu ramane si el la masa!
-Stai linistita!Nu cred ca are tupeul sa incerce ceva de fata cu ai nostrii...si daca are, voi fii eu acolo!
Coboram amandoi la masa unde restul lumii era deja asezata si discutau.Sano vorbea cu verisoara mea, Itachi fredona o melodie ("Inima mi-a stat?Te-a asteptat"), mamele vorbeu cu Utakata iar tatii discutau despre ceva masini.
Ne asezam si noi la masa.Saku era intre mine si Itachi ,dupa care era retardatul ala.Sper sa nu il puna pacatul sa se dea iar la Saku ca nu stiu ce ii fac...
-Sakura!Ce ma bucur ca macar asa pot sa iau masa cu tine!
-Nici eu...preferam sa mananc cu catelul... spune Saku fara a-l privi
-Imi pare rau daca te-am suparat cu ceva!Nu am vrut... credeam ca na...o fata asa draguta ca tine are nevoie de protectie!Cine stie ce badarani mai intra in camera ta cu pretextul de a-ti da o carte si dupa...
Gata...asta a fost picatura ce a umplut paharul...
-Mai intai invata sa te comporti si dupa sa te iei de altii...spre deosebire de tine ,Sasuke nu s-a dat niciodata la mine!Tu esti cel care a intrat in camera mea fara voie ,iar daca nu era Sasuke...
Ok....se pare ca nu numai pe mine m-a enervat.
-Poftim?!Ai intrat in camera Sakurei?Se uita urat tatal ei la Utakata
-Si Sasuke a facut-o...
-Eu nu am treaba cu Sasuke....eu pe tine te-am intrebat!Uite ce e...nu vreau sa te prind acolo...data viitoare ,daca se mai intampla,o sa ai de a face cu mine!
-Dragule...esti prea aspru
-Nu e niic,doamna haruno!Am inteles ,domnule!Nu stiam ca intre cei doi e ceva...
-Nu e treaba noastra ce e intre ei...pana la urma,nu trebuie sa fie ceva ca sa se inteleaga bine...(spune tata vizibil iritat)
Sakura se ridica si pleaca pufnind...e clar ca au enervat-o rau...oare sa merg dupa ea sau sa mai stau aici...Var-miu se uita dupa ea...clar,ma duc.Ma ridic incet si incep sa merg dupa ea.O gasesc pe terasa uitandu-se in gol.
-Se pare ca tatal tau tine mult la tine!A sarit ca ars cand a auzit ca a intrat in camera ta.
-In camera mea ,in mod normal ,nu intra nimeni in afara de mine si cateva persoane apropiate...nu imi place sa simt straini in ea.(spune fara sa se uite la mine)
-Aha...deci nu ar fi trebuit sa intru!(sper ca nu afirma)
-Vrei sa arunc cu perna asta dupa tine? =)
-Daca crezi ca ma nimeresti =))
Ma asez langa ea si ma uit la padurea de langa casa.Cand eram mic petreceam mult timp in padurea de la marginea satului.
-M-as plimba prin ea...(spune ea incet)
-Dar iti e frica sa nu te ratacesti
-chiar asa fricoasa par?
-Nu...doar incercam sa descopar ce te opreste
-Daca vine nebunul ala dupa mine?Nu cunosc padurea asa bine...
-Ok...atunci te insotesc,daca asta asteptai
-Te prinzi repede!spune ridicandu-se si pornind usor spre padure.
Ma ridic si eu si o iau in urma ei ,privind-o.Fata asta intrece orice lege...nu cred ca am mai cunoscut vreo una care sa il refuze pe var-miu...Ceva imi spune ca o sa fie distractiv cu ea prin preajma.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei,scumpii mei!A durat ceva vreme,nu-i asa? =)))
Sorry...stiu ca asteptati cu nerabdare urmatorul capitol....dar nu am laprtopul la liceu ,iar cand vin incerc sa profit de timp in alte moduri....dar o sa incerc sa continui....Ma gandeam sa incep o carte mai scurta,,,voi ce ziceti?
Va dau doua teme si imi spuneti pe care ati dori:1. Un print al intunericului fermecator dar rece si distant si o printesa elf iubita si dorita de multi, cu sange rar care are nevoie de cineva cu aceeasi grupa pentru a avea copii
2.Ea cu iubit acasa ,ajunge la liceu unde cunoaste pe cineva ,care la randul lui are iubita,dr ajung sa iasa impreuna si la un moment dat trebuie sa aleaga cu care din ei ramane
Astept parerile voastre!Pupici! :*
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere <3
Roman d'amourSasuke Uchiha-baiat rau , obraznic ,care nu iubeste pe nimeni si care nu a avut niciodata o iubita desi are 25 de ani. Sakura Haruno - fata simpatica ,uneori artagoasa si rea ,nu a avut in ca un iubit desi are 24 de ani. Nici unul din ei nu cred...