O zi ciudata

987 70 5
                                    

Sakura pov.:

-O !Ce draguti sunt!se aude o voce.

-So sweet !se aude alta voce.

Pe cuvant ca daca mai aud o singura voce ma trezesc!

-Sunt asa de draguti!

-V-am zis ca sunt un cuplu.

Gata ma trezesc!Imi deschid usor ochii si le vad pe mame ,Andu si Itachi cum se uita la mine ciudat.

Imi intorc capul si il vad pe Sasuke dormindcu o mana intinsa si cu capul spre geam .Cred ca am adormit amandoi cand ne uitam la filmu ala .

Dar era asa dragut!

-Shhh!O sa-l treziti si o sa va dea el numa dragalaseni!spun eu enervata.Se pare ca a mers fiindca toti ies din camera in cea mai mare liniste.

Ma ridic si eu dupa care ma duc sa-mi iau hainele care erau deja uscate.Cand ies din baie observ ca nu mai era nimeni.Ma indrept usor spre pat.Ma opresc deodata si aud usa dulapului deschizandu-se.Sigur e Sasuke.Iau o perna fara sa vada si cand era pe punctul de a ma speria il lovesc cu perna exact in cap.Acesta cade jos .

-De ce ai facut asta?

-Pentru ca vroiai sa ma sperii.

El ma prinde de picior facandu-ma sa cad.Din fericire cad peste el ceea ce inseamna ca mai tare s-a lovit el,dar din nefericire distanta dintre noi e de 1 cm.

Stam si ne uitam unu la altu.

-Saruto odata!spune o voce din spate si pot sa spun ca era vocea lui Andu.Baiatul asta o sa si-o ia rau de la mi...

**KISS**

Nu imi vine sa cred ca Sasuke la ascultat pe fratimiu.Dar trebuie sa recunosc ca saruta bine.Asa ca i raspund la sarut.Tot visul sa terminat cannd se aude o voce.

-Mai mai!Ce avem noi aici?spune acea voce.

------------------------------------------------

Hei !Uite ca am pus next!Astept pareri!Sper ca va place si astept commuri cu cine credeti ca a spus acea chestie. Castigatorul primeste dedicatie. :*

Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum