"Te ador din prima clipa!"

947 78 9
                                    

Ma duc langa ea imediat ce toti au parasit camera si ma asez jos.

-Esti bine?intreb eu.

Ea lasa capul in zos cazandu-i tot parul in fata si facand sa nu-i mai vad fata.

-De ce te ascunzi?intreb eu.

-N-nu m-ma a-ascund!spune domnisoara balbaici,daca e sa fie ,asa am s-o alint.

-Nu!Numai asa un pic!

Ea nu raspunde.Oftez.

-Pot sa te intreb ceva?Dar raspunzi sincer!

-c-ce?

-Ma placi?

Linisteeeee!

-Da sau ba?ea doar se uita la mine

-Sakura!Pamantul catre Sakura!Ma receptionezi?spun fluturandu-mi mana prin fata ei.

Ea chicoteste.

-Te receptionez,Pamantule!Sti ,din cosmos esti mult mai gras!spune ea razand de mine.

-Ha ha !Ce sa zic?

-Ei haide!Era doar o gluma !Spune ea bosumflata.GRASUTULE!spune dupa care se prapadeste pe jos de ras.

-Balbaici!

Se opreste si se uita la mine dupa care sare pe mine reusind sa ma darame.Stiti!Daca eram dezbracati si era un pat mai mergea...adica,ea peste mine....stiti voi

-Cum mi-ai spus ?spune ea .

-Balbaici!Ce o sa imi faci?Dai fuguta la mami si ma spui?

-Asa deci,a?

***KISS**

-Multumit?ma intreaba in timp ce eu ma uit uimit.

Dupa ce imi revin din soc ii spun:

-Foarte!Sa inteleg ca ma placi?

-Nu!nu te plac.

-Nu ?spun eu dezamagit.

-Nici nu te iubesc.

Eu ma intristez.

-Sti de ce?

-De ce?zic eu

-Pentru ca te ador!Inca de cand te-am vazut prima data!

Cand am auzit nu mai puteam de fericire asa ca am sarutato dupa care am facut schimb de locuri.

-Si eu te ador din prima clipa!zic eu.

Continuam sa ne sarutam inca cateva minute dupa care iesim din incapere tinandu-ne de mana.

-Se pare ca avem un cuplu!spune mama zambareata.

Tatii dau din umeri si isi pun unu mana pe umarul celuilalt si zic deodata:

-Cuscre!

-Hei!Stati asa!Daca tata si domnu Fugaku sunt cuscrii eu ce sunt si cu cine?zice Andu.

-Pai esti cumnatul lui Sasuke,iar Itachi e cumnatu Sakurei,eu si Mikoto suntem cuscre,iar Sasuke e ginerele meu asa cum Sakura e nora lui Mikoto!zice doamna Mebuki.

-Aaa!

-Hei!Nimeni n-a zis nimic de nici o nunta!zic eu razand de fata Sakurei.

-Chiar asa !zice Sakura.

To be continue!


Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum