Hey dragilor!As vrea sa va multumesc pentru toate voturile si pentru tot!Sunteti cei mai tari!Acest capitol il fac pentru toti cei care imi citesc povestea !Va multumesc!
-----------------------------------------
"In urmatorul moment...."
....o iau in brate.Aceasta sta putin dupa care imi raspunde la imbratisare.Dupa ce ne dezlipim din imbratisare stam si ne uitam unul in ochii altuia pana ce incet incet ne apropiem unul de altul ,buzele noastre formand un sarut dulce si pasional.Mama!Da bine mai saruta.
Sakura pov.:
Nu stiu ce se intampla dar cand sunt cu Sasuke inima parca ar vrea sa o ia la fuga din pieptul meu si ar vrea sa mearga la el,pana si cand nu suntem amandoi tot la el ma gandesc.Hei!Nu ma judecati!Cred ca m-am indragostit.
Dupa ce ne despartim din sarut amandoi eram rosii la fata si am lasat capul in jos dar ne-am ciocnit.
-S..Scuze!spun eu timida.
-Mie imi pare rau!A fost vina mea!
-Sii......
-Hmm...Ar..ar cam trebui sa mergem !Parintii o sa-si faca griji si se apropie si o ploaie.
-Da!Ai dreptate!spun eu usor dezamagita.Probabil nu a vrut,dar totusi sa intamplat.
Pe drum spre casa nici unul nu a scos nici un sunet.Amandoi eram tacuti.Ajunsi la coltul strazii si sa pornit o ploaie cu galeata in care erau si mici bucatele de gheata.Sasuke ma ia de mana si alergam amandoi ca doi nebuni prin ploaie pana ajungem la el acasa unde intram uzi leoarca.Sasuke se scutura dand din cam si udand tot ce era in jurul lui...inclusiv pe mine.
-Hei!spun eu si incep a rade dupa care rade siel.
-Scuze!zice el zambind si apoi ciufulinduma cu mana stanga in cap.
-Mai,mai !Ce avem noi aici?!Se pare ca planul parintilor a tinut!zice Itachi aratand spre mana dreapta a lui Sasu si cea stanga a mea si se pare ca Sasu inca ma tinea de mana.Amandoi ne-am luat mainile si am inceput a rosi amandoi instantaneu.
-Trebuia sa vi si sa strici tu totul!zice Sasuke vizibil nervos mergand sus.
-Da ce-am zis?spune Itachi.
-E..eu ma duc i..in su..sufragerie!spun eu.
-in sufragerie---
-Sakura!Vai saraca de tine!Esti toata uda!zice dna.Mikoto.
Dupa cateva secunde apare Sasuke schimbat si cu un prosop in cap si unul in mana punandu-mil in cap.
-O sa te racesti!spune asezandu-se langa mine.
------------------------------------------------
Scuze dragii mei dar a aparut o mica problemuta asa ca trebuie sa ma opresc.Dar promit ca urmatorul capitol va fi mai lung.Va pup :*
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere <3
RomanceSasuke Uchiha-baiat rau , obraznic ,care nu iubeste pe nimeni si care nu a avut niciodata o iubita desi are 25 de ani. Sakura Haruno - fata simpatica ,uneori artagoasa si rea ,nu a avut in ca un iubit desi are 24 de ani. Nici unul din ei nu cred...