"Nu stiam" partea I

1.5K 77 15
                                    

Hei ,dragilor!Uite ca am adus un nou capitol!Apropo,va zic eu cand dati rumul la muzica!

------------------------------------

Ma trezesc plictisit din pat.Ma intreb ,cat e ora?Ma uit la ceas si vad ca nu e mai mult de 8.Ce bine! Imi iau o perece de blugi,un maieu si ciorapi. Nu am chef sa cobor la masa asa ca imi iau chitara si incep sa cant.

Sakura pov.:

Azi dimineata ,eu si mama ne-am dus la doamnaMikoto-pentru cei ce nu stiu,mama lui Sasuke- .Acum stam in sufragerie si bem cafeaua de dimineata.Mamele vorbesc intre ele ,iar eu ma uit pe pereti.Casa e foarte frumos decorata.Chiar imi place.Peretii de un albastru deschis au de colo colo cate un tablou diferit.In mijlocul camerei este asezat un covor pufos si alb,iar canapelele tot albe sunt in numar de trei,asezate cate una in fiecare parte a covorului,in mijlocul lor este asezata o masuta mica de sticla.Pe jos e pus parchet,iar la unul din peretii exteriori este facut un semineu nici prea mare,nici prea mic.

Gandurile imi sunt distrase de un cantec la chitara si o voce cunoscuta(Dati drumul la cantec).Intorc capul si observ ca nu sunt singura care asculta cantecul.

Stam si ascultam.Mie mi-a intrat deja in cap.Dupa ce se termina melodia ,doamna Mikoto incepe a chicoti.

-Se pare ca Sasuke e pus pe cantat de dimineata!zice ea zambind.

-Nu stiam ca Sasuke stie sa cante!zice mama.

-Pai...canta de la 4 ani.

-Serios?zic eu mirata.

-Da!

-I-a uite!Sakura,poate tu si Sasuke o sa faceti un duet! zice mama cu un zambet ciudat,prea ciudat.

-Si tu canti,Sakura?zice doamna Mikoto.

-Da!Doar ca eu cant de la 5 ani.

-Wow!Imi canti si mie ceva?

-Ce ati vrea sa va cant?

-Un cantec de dragoste!spun mama si doamna Mikoto la unisol .

-Ok!Atunci ce ati zice de Jumatatea ta(pentru cei ce vreti sa o ascultati e cantata de Cristina Rus).

-Bine!

Sasuke pov.:

In cele din urma ma hotarasc sa cobor la parter de unde se auzea o voce cristalina si foarte cunoscuta.

Ma opresc inainte de a intra in sufragerie si imi dau seama ca e vocea Sakurei.Wow,nu stiam ca stie sa cante!

----dupa cantec----

Sakura pov.:

Dupa ce am terminat am auzit aplauze din partea mamei si a doamnei Mikoto,dar apoi si aplauze venind de la usa sufrageriei care era in bolta.

-Bravo,Sakura!Nu stiam ca sti sa canti!era S..Sasuke-kan.Wow e prima data cand ma balbai la numele cuiva!Ma intreb ce-o fi cu mine.

-M..multumesc!Spun eu cu un zambet timid.

-Ooo...Saku esti asa o scumpa!Canti bine,esti frumoasa,draguta,prietenoasa,simpatica,desteapta,harnicuta,atenta si multe altele!Ce mas bucura daca Sasuke ar gasi pe cineva ca tine,sau de ce nu pe tine!zice doamna Mikoto zambind,la care mama a inceput sa chicoteasca.

Eu m-am facut rosie mai ceva ca un rac,iar Sasuke statea sa proceseze

apoi a zis :

-Ia stai!CE ai zis?!Mama!Ai luat-o razna !spune S..Sasuke imbujorat.

Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum