O zi ciudata II

978 68 4
                                    

Ne uitam in stanga noastra si toti (mama,tata,Itachi,fratimiu,Mikoto,Fugaku)se uitau la noi.Eu si Sasuke ne-am facut mai rosii ca doua rosii foarte coapte.

Sasuke s-a ridicat usor si s-a dus la el in camera fara a mai scoate vre-un sunet.

Ma ridic si eu tinandu-ma de gura.Cum a putut face asa ceva?*Pentru ca te iubeste!*Nu cred.

-Am zis ceva gresit?intreaba doamna Mikoto.

Eu nu raspund ,ci doar stau si ma gandesc la ce s-a intamplat acum cateva secunde.Inca nu imi vine a crede.Dar totusi a fost asa dulce.

-Sakura,tie iti place de el?

Dau din cap.

-Cred ca ma duc sa vorbesc cu Sasuke!zice Itachii ,si se duce sus in camera lui Sasuke.

Sasuke pov.:

  Nu imi vine sa cred ce am facut!CE AM FACUT?!Daca ea nu ma iubeste ?Daca iubeste pe altcineva ,iar eu am sarutat-o?Daca acum ma uraste?

Ce ma fac?

-Hei ,fratioare!Ce mai sarut!

-Taci,Itachii!Am dat-o rau in bara!zic eu dupa care las capul in jos.

-Nu ai dat-o in bara!E normal la varsta ta!Eu am avut primu sarut cand aveam 6 ani,deci...

-Idiotule!Fata aia era o parasuta,tu iti petreceai timpu cu ea fiindca nu aveai cu cine!Sakura e altfel!Nu imi vine sa cred dar eu chiar o iubesc!

-Wow!Pai si ea te iubeste!Du-

-Ce?Ma iubeste?De unde sti?

-Mama a intrebat-o inainte sa vin la tine iar ea a raspuns afirmativ.

-Pe bune?!

-Nu!Pe nebune!Normal ca pe bune!Nu glumesc cand vine vorba de Sakura,nu vreau sa mi-o iau in bot de la taicasau!

-Nu stiam ca ai bot!HAHAHA!rad eu de el.

-Dute si spunei odata si taci!

Ies din camera si cand sa intru in sufragerie ii vad pe toti cum se uita ca la felu 14 la Sakura .

-Vreti sa nu va mai uitati asa la ea?O speriati mai tare decat ...

Toti se invart spre mine.

-Cred ca ar trebui sa-i lasam sa vorbeasca unu cu altu!spune Itachi.

-Buna idee.

———————————————————————————————————————————

 Si uite asa am adus next!Nu credeam sa am nouazeci si ceva de vizualizari!Arigato!Sper sa va placa si scuze pentru intarziere dar am avut examenele si a trebuit sa invat pentru ele.

Ps:Bravo @Sally1908!Ai fost pe aproape! :)

Dragoste la prima vedere <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum