,, Obećala sam čoveku da mogu to. Ne želim da zbog tamo neke žene ja posustanem, jer to je njen cilj sve ovo vreme. Poznajem je. Ali se slažem da odemo da ga posetimo."
,, Ništa onda, ja idem da se spremam za trening ti možeš i sad da kreneš sa raspakovanjem, a možemo i večeras zajedno. "
,, U redu je, večeras ću. Idem da se presvučem samo. "Iz kofera si izvadila sivu trenerku i običnu belu majicu. Stvarno ti nije bio dan. Dušan je krenuo ka tebi i poljubio te u čelo.
,, Proći će. " osećala sam sigurnost u njegovim rečima i njemu samom, ali kao da sam i dalje imala neki strah/traumu od svoje majke.
,, Una, idi obuci se. Moram da ti kažem nešto posle. "- Dušan-
Uzeo sam da pakujem torbu za trening. Nisam mogao da prestanem da razmišljam o Uni. Mnogo mi ju je bilo žao. Trudim se da ona u meni oseti neku sigurnost. Želim da budem pored nje. Želim da zna da može da mi kaže sve.
Ponekada razmišljam kako bi Una mogla biti moja u svakom pogledu. Moja porodica. Žena. Budućnost.
Znam da je prerano da razmišljam o tome, ali pre nje nikada nisam osetio ovako nešto.
Izašla je iz kupatila i zajedno smo krenuli ka mom autu. Bila je neprijatna tišina. Zapravo ja sam ćutao. Znao sam da o nečemu razmišlja, a kada bi je pitao možda mi i ne bi rekla. Otkud znam.U svlačionici
Dušan: ,, Gde ste ljudi."
Tadić: ,, Evo Duci, šta ima? Gde je Una?"
Dušan: ,,Tu je, nego gde je Filip?"
Ubacio se Strahinja.
Strahinja: ,, Sad sam se čuo sa njim. Trebalo bi sad da dodje. Nije valjda da je nešto uradio?"
Dušan: ,, Ma ne, nego potreban je Uni za nešto. To jest, ne on nego njegovi roditelji pošto znate da mu je tata policajac koliko znam , mama advokat."
Sergej: ,, Je l' se nešto desilo Uni?"
Filip je tada stigao.
Filip: ,,Šta je bilo ljudi?"Dušan je prišao ka Filipu, držeći ruke na kukovima i češući svoju kosu (znate na šta mislim). Izgledao je kao da mu nešto treba, pa mu je prošaputao.
,, Filipe, je l' bi mogao da odeš do Une? Reci da sam te ja poslao. "
,, Opa, šta je bilo sad ste se posvađali i sad Filip treba da te vadi iz sranja. Ma daj bre. " bacio je agresivno torbu na klupu.
,, Ne Filipe, ne radi se o meni i njoj. Niti smo se posvađali, na tvoju veliku žalost. Devojka hoće samo nešto da te pita. "Otišao je znatiželjno do Une koja je sedela na klupi i pisala poruke Đini.
,, Ej Una, rekao mi je Dušan da želiš nešto da me pitaš.
Pogledala si ga sa nekom tugom u očima i uvideo je da ti nije bio dan, a to su videli i ostali kada su te ugledali.
,, Tvoji roditelji se bave pravom?"
,, Mama da, tata mi je policajac."
,, Da li bih mogla da kontaktiram tvoju mamu?"
,, Naravno da možeš, ako je nešto važno možeš večeras da dođeš ja ću te odvesti do mojih, pa možeš i uživo pričati sa njom. "
,, Mnogo bi mi značilo. Hvala ti. " zagrlila si ga prijateljski jer ti je to u tom trenutku mnogo značilo.
Ostali su došli i počeli ste sa treningom.
,, Okej ljudi ajmo jedan lagani krug i zagrevanje sa poligonima. Nemanja ostatak zagrevanja vodiš. "
Nemanja ti je uradio pozdrav koji vas dvoje uvek radite.
,, Kako kažete šefice. "
Dok su se zagrevali, Dušan ti je na sekund prišao. Imala si pištaljku u ustima i gledala u njih.
,, Šta ti je rekao Filip?" pitao te je.
,, Ništa idem večeras da porazgovaram sa njegovom mamom. Ajde vrati se na teren. "
Približavala si se ka njima.
,, Ljudi gledala sam poteze Litvanaca. Postoje određeni na koje morate da se usredsredite i obratite pažnju. "
Pokazivala si im načine na koje moraju da zaobilaze fudbalere Litvanije sa loptom. Nisu hteli ništa da dodaju samo su te slušali iz poštovanja.
,, Ostalo smo se dogovorili. Nakon vaših predloga samo da znate da se još nisam odlučila ko će biti u prvoj postavi. " pogledala si u Filipa i mislila si da treba da mu se odužiš, a i svakako dečko kida kako igra. O asistencijama da ne pričam.
Krenuli su da se nerviraju.
,, Ja sam ta koja to odlučujem. Šta god da odlučim, to je za svačije dobro. Na vama je da odnesete pobedu. "
,, Okej, hoćemo ići da posetimo Mistera na kraju?" ubacio se Milenković koji je gledao da skrene sa teme.
,, Da, možemo da se spremimo i da idemo. "Bili ste u bolnici. Nekoliko vas je bilo jer niste znali da li će sve da vas prime. Prišla vam je sestra koja je vodila brigu o Piksiju.
,, Žao mi je, ali ne mogu svi ući. Najviše dvoje. Sada sam dobila informaciju od doktora. "
Svi ste se pogledali i gledali ste ko će da ode.
,, Dušane, evo možemo ti i ja, svakako treba da mu dam terapiju sada. " obratila mu se sestra, a Nemanja, Strahinja, Sergej i ja smo krenuli da se smejemo HAHAHSHA. Ovo je bilo ono što mi je definitivno popravilo dan. Suzdržavali smo se, a onda me je Nemanja zgazio po nozi da odem sa njim.
Uhvatila sam Dušana za ruku, onako kako on inače radi.
,, Dogovorili smo se, nas dvoje ćemo. "
Odmeravala nas je i samo klimnula glavom.
Ova trojica su se i dalje smejala, ali stvarno je bilo smešno HAHAHAHSH.
Pokucali smo na vrata i ušli. Zaboravili smo da razdvojimo ruke i Misteru je to bilo ono što je prvo uvideo.
,, Misteru, kako ste? Došli smo nas dvoje, nisu mogli više od dvoje da prime. " obratila sam mu se.
,, Una, je l' bi mogla na sekund da ostaneš da popričamo. Dušane izvini nas. "
Klimnuo je glavom i zatvorio vrata. Sela sam na stolicu.
,, Je l' sve okej Misteru? "
,, Pa... Pravo da ti kažem ja sam se oporavio. Izlazim za tri dana. Imao sam nekih problema, ispričao sam ti. Nije ni važno. Nego, izgleda da ti mene nisi ono pitala bez razloga. " - nasmešio mi se, a ja sam bila zbunjena. Nisam znala na šta misli.
,, Na šta mislite?"
,, Na gospodina. Una, od mene ne moraš ništa da kriješ. Osmeh mu je do obrva kada je sa tobom. A i iako sam u bolnici, čitam ja vesti o mojim reprezentativcima😉."
Sada si se i ti nasmejala.
,, Aaa vi na to mislite. Verujte sve se desilo spontano. Ne znam kako da vam opišem. Verovatno ste sve već pročitali, ali eto. "
,, Rečeno je meni od saigrača, Dušan se mnogo promenio od kada je sa tobom. I to na dobro. Svima je bilo drago jer nismo mogli da uporedimo Dušana pre i Dušana sada. "
,, E sada sam od vas dobila već jednu novu informaciju. Drago mi je da je tako. Za sada je sve okej. "
Pričali ste malo o utakmici koja je sutra, a zatim si se pozdravila sa Misterom i otišla. Dušan je sedeo sa ostalima ispred u čekaonici, a ti si izašla sa osmehom.
,, Šta ti bi Una? Ja na kraju nisam ni ušao." rekao ti je Dušan dok si se i dalje smejala.
,, Nije bilo potrebe. Svašta sam ja saznala. " ostavila si ih u neizvesnosti sa smeškom i otišla ka autu.
,, Ti si zaboravila da se vraćamo zajedno kući očigledno."
,, Joooj da. Kakav sam debil, ajde požuri moram da se nađem sa Filipom."
,, Sa Filipom?"
,, Da, ajde požuri."
Vraćali ste se, a on kao po običaju nije sve vreme gledao gde vozi već je gledao u tebe.
,, Zašto se nalaziš sa Filipom kada je mogao samo da ti da adresu od njegovih roditelja?"
Opet si krenula da se smeješ.
,, Jaooo ljubomornii. Ajde ne brini, krenuću sa njim samo. On da je pravnik ja bi sa njim pričala, ali pošto nije pričaću sa njegovom majkom. Je l' to u redu gosn. Vlahoviću?"
,, Dobro gospođice Vlahović kada se budete vratili zajedno ćemo da se raspakujemo kao što smo se dogovorili. Je l' i to u redu gđice Vlahović?
,, Sve u redu."
Ušla si u stan, sada skoro vaš. Ako si to tako mogla da kažeš.
Zvao te je Filip da izađeš posle 15 minuta, a ti si za to vreme popravljala šminku.
,, Idem ljubavi, ćaaooos."
Javio ti se iz dnevne sobe.
,, Vidimo se ljubavi, javi mi se kasnijee."
YOU ARE READING
Plan "A"
Romance"Nikada nisam razmisljala o budućnosti i o tome šta bih od nje mogla očekivati. Zato smatram da mi je ovo dobra prilika da to otkrijem. " Čemu će se Una posvetiti? Hoće li da ispuni želju svog oca ili će ipak da nastavi putem njene majke i bake? A...