,, Nemanja sine, dođi!" - pozvao ga je Ivan. Čovek u kog nisam u potpunosti imala poverenja.
Nemanja i ja smo se pogledali, a ja sam mu odmahnula glavom sa znakom da mi ništa nije jasno.
,, Planiram da uradim mnogo za ovaj klub Una. Navikni se na to da će ovde biti dosta izmena, počevši od ove. "
Nije mi bilo svejedno kada je ovo rekao. Kao da je želeo sve odjednom da sruši i krene sve ispočetka samo zato što je on taj koji je tek sada došao. Iz vedra neba.
,, Koga prodajete?" - pitala sam hladno.
,, Imamo više opcija. Moj asistent ćete obavestiti kada je sastanak stručnog štaba danas.
Hajmo Nemanja sad. "Stavio mu je ruku preko ramena kao da se znaju 100 godina. Otišao je sa Nemanjom ka drugom delu terena, a jedino su se čule njegove skupocene cipele i kako nešto šapuće Nemanji.
Ponovo sam bila stavljena u neprijatnu situaciju da ostanem sama sa Doroteom.
Znala sam da to ne bi moglo da prođe bez da nešto ne doda.
,, Mislim da ćemo biti primorane da se češće viđamo. " - dodala je.
,, Sigurna sam da se po mojoj faci vidi koliko mi je drago zbog toga. " - rekla sam sarkastično.
,, Šta si u horoskopu?" - tek tako me je pitala sa gorkim osmehom.
,, Lav, ti?" - isti taj osmeh sam uzvratila.
,, Mhm, škorpija. " - mogla sam da primetim da je progutala knedlu.
,, Vidi se. " - odgovorila sam joj u trenutku kada sam čula da me je neko sa terena pozvao nazad. To je bio Dušan.
,, Izvini me. " - krenula sam da se vraćam na teren.
,, Pozdravi mi Đinu. " - opet sarkastična, rekla mi je sa prekrštenim rukama. Imala sam dovoljno strpljenja da joj samo odmahnem rukom dok sam joj bila okrenuta leđima.
Dušan me je pozvao i uradio kontakt očima. Ni njemu ni meni nije bilo jasno šta se dešava. Njihov novi direktor je samo odlučio da zaustavi trening kako bi im saopštio "radosne" vesti. Već sam u svojoj glavi mogla da zamislim kako otpisuje njih 5 na leto čim se završi sezona.
Iako je došao da im se predstavi i ujedno objasni o čemu se radi, to je moglo da se uradi bilo kad. Pred ovako bitnu utakmicu stavljen im je još veći teret, pogotovo pojedincima.
,, Sutra vam je poslednji trening pred utakmicu. On će biti malo drugačiji nego inače. O tome ne znamo još mnogo, ali bićete obavešteni od strane vašeg trenera, stručnog štaba i Une. " - obratio im se nakon čega je spomenuo i moje ime na kraju.
Nastavila sam da ga slušam kako bi videla šta će još reći.
,, Takođe, neki će biti pozvani na razgovor u skorije vreme. Nema potrebe za brigom. Potrudite se da što bolje odigrate utakmicu koja vam predstoji. Ipak, mediji su obavešteni o mom dolasku ovde.
Pozdravljam vas. "Otišao je u kancelariju zajedno sa Nemanjom, a svi su ostali zatečeni na terenu.
,, Una šta je ovo?" - pitao me je Di Maria.
,, Ne znam... Nisam znala za ovo dok nisam došla. I ja sam u šoku."
,, On je nama ovim rečima aludirao da će pola nas da leti odavde. " - ubacio se Paredes.
,, Ako se udruži sa Allegrijem ti si prvi brate. " - rekao mu je Filip.
,, Svestan sam toga. "
Krenuli su da sednu na travu sa namerom da ne nastave trening.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plan "A"
Romantizm"Nikada nisam razmisljala o budućnosti i o tome šta bih od nje mogla očekivati. Zato smatram da mi je ovo dobra prilika da to otkrijem. " Čemu će se Una posvetiti? Hoće li da ispuni želju svog oca ili će ipak da nastavi putem njene majke i bake? A...