Chapter 40

1.1K 47 20
                                    

Svlačionica je bila puna. Svi smo bili tu i pokušavali da smislimo rešenje za ovo. Ničiji posao nije bio ovo čime smo se mi u tom trenutku bavili, ali smo rešili da se do sledećeg meča izvučemo iz žute štampe bar na par dana.

I te kako sam bila nervozna i to je moglo da se vidi i na mojoj faci. Koliko sam bila crvena, rumenilo mi danas nije ni bilo potrebno.

Kada sam rekla da smo svi bili u svlačionici, stvarno sam to i mislila uključujući i Doroteu i njenu drugaricu koje su sedele prekrštenih nogu. Situacija u kojoj smo se nalazili nije bio savršen tajming da pozovem Đinu, ali sam to uradila. Biće joj sigurno veoma drago da ponovo vidi dotične.
Čekala sam nju, a ostali su sedeli dok sam ja stajala i vrtela se u krug grickajući nokte nervozno.

,, Una, a da ti neko nije podvalio taj naslov?" - pitao me je Chiesa.

,, Aman nije! Razumeš li koliko sam puta pročitala jedne te iste tekstove da bih se uverila da li su dovoljno dobri? MNOGO PUTA."

,, Očito da si trebala još jednom da ih pročitaš. " - obratila mi se Doroteina drugarica koja je bila jako raspoložena da se svađa, u prevodu da mi skače po živcima.

,, Sledeći put ću tebi da prepustim da pročitaš 300+ naslova. Je l' može? " - skupila sam obrve, a ona je bila na samo par centimetara od mene.

,, Ovaj baš deluje kao da bi tebi zapao za oko. Možda ga nisi ni čitala, već si odmah rešila da to i potpišeš. "

,, Izvini, a tvoje ime je? Ne znam koliko se dobro poznajemo da tako razgovaraš sa mnom. "

,, Joj pa ti radiš za Juventus, da ne treba možda da ti se obraćam na Vi?"

,, Majo ćuti bolje ti je. Jesi se spremila za kasting? Koliko ti je beše trebalo? A da 7 godina. "

Kao moj anđeo čuvar, iza mene se pojavila Đina koja je ove reči uputila takozvanoj Maji. Izgleda da su se znale od nekud. Još jedan neuspešan model ispred mene, sjajno...

,, Majo, ne nastavljaj. " - Dorotea joj je rekla i uprela svoje crne oči u nju.

,, Ionako nije sposobna da održi svoj posao duže od mesec dana." - nastavila je Dorotea, a meni je već krenuo da se diže pritisak. Pokušala sam da odgovorim smireno.

,, Ni ti vezu. " - Đina koja je delovala kao da je mnogo više iznervirana od mene joj je upravo ovako hladno odgovorila pred svima, a ostalima pa i meni nije trebalo mnogo vremena da prasnemo u smeh.
Dušan nije znao šta da kaže, izgledao je preumorno kako od treninga tako i od novinara. Njegova faca je govorila mnogo, a zapravo nije govorila ništa jer niko nije mogao da protumači da li je tužan, besan ili nešto deseto.

Susreli su nam se pogledi i tada je ustao i uhvatio me za ruku pred svima kada smo izašli iz svlačionice i stali ispred.

,, Vidiš da sam bila u pravu. " - čula se Đina koja se podsmevala njima dvema.

-

,, Dušane, šta je ovo bilo? Je l' treba i ovaj da nas vidi ovako pa da nam još to natovari na grbaču?"

,, Jesi namerno potpisala taj naslov da se objavi? Budi iskrena. " - pogledao me je vrlo ozbiljno u oči i čekao moj odgovor. Ton kojim je govorio nije bio isti kao inače. Njegova ruka je još uvek držala moju, a obe su se tresle.

,, Zar mi ne veruješ?" - pustio mi je ruku.

,, Ćutiš?" - pogledala sam ga direkt u oči.

-Dušan-

Verujem ti Una. Verovao bih ti i da mi kažeš da napolju pada crveni sneg, ali previše se stvari dešava u isto vreme.
- pomislio sam.
Sve ovo vreme sam se molio da se ne desi ovaj momenat, da me pogleda u oči na koje sam bio slab od prvog dana kada sam je ugledao.
Samo me je zaobišla i otišla negde. Ponovo sam hteo da joj kažem, ali nisam imao snage. Samo da neko nekoga ne izgubi kao što sam ja nju jer ako se to desi onda će svi znati šta znači voditi rat i mir sa samim sobom, a onda i sa voljenom osobom. Spomenula je dela, a ne reči, ali ne može bez njih izgleda.

-Una-

Nisam ni ja sama bila svesna koliko mi je srce kucalo tada. Kao da mi je na sve to nešto prolazilo kroz stomak. Samo sam ga zaobišla i sela na jednu od klupa da razmislim o svemu. Htela sam da izađem malo na svež vazduh, ali sam znala ko će me sačekati. Moji omiljeni, NOVINARI. Moja i Dušanova prekretnica oduvek.

Ušla sam da pogledam poruke na telefonu i Instagram. Već su ljudi krenuli sa diskusijom u vezi ovoga. Ovo je bilo previše.
Krenula sam da šaltam TikTok bez ikakvog razloga i naletela sam na edit nekog Dušanovog fan profila. Na njemu smo on i ja. Fanovi iz Srbije (❤️) kao da su jedini imali razumevanja, a nemaju predstave šta se dešava. To sam videla po komentarima. Svako bi ostavio po neku lepu reč.

Odlučila sam da ostavim telefon jer mi je samo odmagao i ništa više. Približavala sam se vratima gospodina Fagelija u nadi da ćemo uspeti da porazgovaramo.
Polako sam pokucala i sa srećom dopustio mi je da uđem.

,, Sedi Una. " - nisam osećala noge i samo sam nekako uspela da sednem na takođe jednu od neudobnih stolica. Mogla sam da predosetim da će mi sada reći "Otpuštena si" i tada bi mi se ceo svet raspao.

,, Una, razgovarao sam sa gospodinom Allegrijem. Dobro je što si došla kod mene da razgovaraš. "

,, Zar ne?" - faca mi je već bila snuždena i ovo sam izgovorila čisto da bih nešto rekla.

,, Da, ovako slušaj... Sama znaš da smo mi tebe doveli ovde za vreme jedne krizne situacije u klubu. I postoji još 1001 stvar koja treba da se reši, a uz to i ovo sada. Doneli smo odluku da ako već nisi potpisala tako nešto da nam doneseš papir kao tzv. dokaz i da to prijavimo policiji. Naravno ako se slažeš sa time. Ne znam koliko je tebi ova situacija dobro došla. "

,, Nije mi dobro došla ni u jednom smislu, ako želite iskreno. U redu kada već nemam izbora, pronaci cu taj papir i doneti vam. "

,, Imaš najviše dva dana za to." - rekao mi je ozbiljnim tonom vrteći se u svojoj stolici ka kalendaru koji je bio na zidu.

,, U redu, ako dopuštate mogu li da idem?"

,, Naravno. Doviđenja."

,, Doviđenja. "

e ovako ljudi, zbog svih obaveza koje su me na žalost i moju i vašu snašle nisam uspela da ovaj deo produzim. ne znam kada ce sledeci deo izaci, ali mogu vam OBECATI da cu vam zasigurno opravdati ceo ovaj deo kako po duzini tako i po nekim desavanjima.
ako nista makar ste malo citali kako je djina u svom bad bitch fazonu hahahahah
ako ste stigli do ovde - mislim da nam uskoro pada pomirenje 😊❤️ - nađa 💗

Plan "A"Where stories live. Discover now