Sutradan.
Utakmica je počela. Sve je počelo u najboljem redu. Dok nisam videla nekog poznatog na tribinama. Pa naravno da je to bila žena spremna da mi ukalja obraz. Navodno moja majka. Brzo sam otišla do obezbeđena i rekla im da je nadgledaju, ne smem da dozvolim da se nešto desi.
-
Utakmica se završila rezultatom 4:1 za nas. Kao što sam i očekivala. A onda su svi polako otišli da daju intervjue što pre kako bi stigli da se spakujemo za Amsterdam jer nam je let večeras.
-
-Dušan-
Otišao sam brzo da odradim taj intervju. Bio sam mrtav umoran. Nadam se da neće postavljati neka škakljiva pitanja. Sve su postavljali vezano za utakmicu, ali nisu mogli a da ne pitaju za Unu.
Novinar: ,, Dušane kakav je osećaj da te devojka trenira dok Piksi nije tu?"
Pa samo što se nisam srušio od pitanja. Bilo je jako neprijatno, isto koliko i moja faca.
,, Ne vidim ništa loše u tome, ako ona želi da se okuša u tome i ako voli fudbal nemam ništa protiv. Zna da radi svoj posao i to ne poredim sa našim privatnim životima. "
TO DUŠANE LEGENDO SAD MOŽEŠ DA IDEŠ KONAČNO. Moram da priznam malo sam se iznervirao i svima sam delovao tako, ali stvarno pitanje zvuči užasno.
-Una-
Bila sam u svlačionici sa njima. Čekala sam Dušana koji je ušao u istu tu svlačionicu vidno iznerviran.
,, Šta je bilo?" pitala sam ga.
Samo je seo. Setila sam se njegovih problema sa agresijom koje je imao kada smo se prvi put upoznali.
Šapnula sam Tadiću koji mi je bukvalno bio najbolji drug pored Strahinje i Nemanje eto samo što mi je Nemanja i zet👌🏽.
,, Ćutite sada, nemojte ništa da ga pitate. Pričajte međusobno."
Tadić: ,, Javio se Mister ljudi čekamo ga na aerodromu i idemo. Let je u 20:30 da znate. Večeras smo tamo, a sutra ceo dan imamo vremena."
Strahinja: ,, Super onda, odoh ja da se pakujem. Vidimo se za 3 sata. "
Milenković: ,, U kofer može najviše 20 kila da stane, nemoj da preteruješ sa stvarima majmune."
Strahinja: ,, Neću ne seri. Aj zdravo."
Pošto sam videla da Dušan neće uskoro, otišla sam sama i javila im se.
,, Ljudi ja sam otišla, moram da stignem sve da spakujem. "
,, Stani bre Una, evo i mene. Ajmo sad. " čim sam rekla da ću da idem odma je potrčao za mnom. Bio je slab na to očigledno. Isto se desilo i sinoć dok je nešto sanjao. O Bože.
-
Nakon što ste se spakovali, krenuli ste malo ranije na aerodrom zbog leta. Tu ste se našli sa Piksijem i svima je bilo drago kada su ga videli.
,, U redu ljudi, ulazimo u avion za nekih 15 minuta. Ja idem još nešto da proverim kod onog čoveka i vraćam se. "
Na aerodromu je bila ogromna gužva pa ste se svi nagurali na jednu klupu.
Milenković: ,, Alo majmune pomeri se malo tamo!"
Sergej: ,, Gde da idem tamo bre vidi nas kako smo se okupili. K'o da smo u 4. razredu ekskurzija Tara jebote. "
Dušan: ,,Kakav si ti debil majko mila hahahsshshsbahs."
Strahinja: ,, Alo vi instagramuše, jeste prisutne?"
Nemanja i ja smo sve vreme slikali storyje i pričali sa Đinom. Mnogo mu je nedostajala. Mogu da zamislim kako je njima inače kada se ne viđaju često.
,, Čekaj da uredimo story majku mu pa ćemo pričamo." rekao je Nemanja.
Slike koje ste uspeli da slikate su izgledale ovako:,, Ljudi možemo polako da se ukrcavamo u avion." - rekao nam je Piksi, a onda smo svi ušli u avion i zauzeli svoja mesta. Dušan i ja smo seli na svoja mesta I NARAVNO DA SAM JA BILA DO PROZORA. Ispred nas sedeli su Strahinja i Tadić, a iza Filip i Nemanja.
Legli smo da spavamo svi i probudili se oko 23h kada se oglasio na jednom od mikrofona čovek da uskoro slećemo. Ja sam se malo pre toga probudila i jedino što sam mogla da zapazim je ko više hrče HAHAHAHAH .
Krenuli smo da izlazimo iz aviona ispred kog su nas čekali novinari koji su nas snimali. Oni su bili u odelima, a ja u dugačkim bež pantalonama i beloj majici.
Dušan i ja smo zajedno izašli, a novinari su nas uslikali i mislim da je to bila do sad najlepša slika pored one sa utakmice. Moramo da je dodamo u kolekciju 🤌🏼
,, Ljudi idemo ka hotelu. U jednoj sobi mogu najviše da budu dve osobe da znate. Mislim da su pravili neki raspored tako da ćemo sad videti kad budemo stigli."
Dušan i ja smo se u trenutku pogledali i nadali se da će nas staviti zajedno jer smo sve vreme to i očekivali.
-
,, Hi, I'm Tom. My job is to show you this beautiful hotel and read you the list of rooms. But first, list of rooms. "
( Ćao, ja sam Tom. Moj posao je da vam pokažem ovaj lep hotel i da vam pročitam spisak u sobama)
,, Milinković-Savić brothers?" išao je redom i štiklirao da proveri da li smo svi tu i da li nam ovo odgovara.
,, Room 110 for Milinkovic-Savic brothers. "
,, Pavlovic and Vlahović? Here, okay. "
,, Wait. I can't be in a room with my girlfriend because of your list?"
(Čekajte. Ja ne mogu biti u sobi sa svojom devojkom zbog vašeg spiska?)
,, Una Milutinovic?"
,, Yes?" odgovorila sam.
,, Oh, I'm so sorry but we had some problems with this. I need to put you in a room with Filip Kostic. Room 113."
(Oh, mnogo mi je žao, ali imali smo problema sa ovim. Moram da te stavim u sobu sa Filipom Kosticem. Soba 113.)
Dušan je tu krenuo da se raspravlja sa njim jer se iznervirao.
,, Dobro Dušane, vidiš da čovek ne može tu da uradi ništa. To je samo 2 noći. "
,, Ma jebem mu mater ja Holanđansku. 2 noći, pa jebem mu dan kad smo krenuli u ovaj Amsterdam. "
Od tog dana, Dušan nije hteo da čuje za ovaj hotel, a kamoli za Amsterdam.
Pogotovo što je moja i Filipova soba bila do Strahinjine i njegove i na sve to imala zajedničku terasu.
,, Dušane, ti znaš da vi svakako nećete puno ovde provoditi vremena, kao ni ja."
,, Dobro Una, ali ovo su bračni kreveti. Ne mogu da prihvatim tu činjenicu da ćeš ti morati da spavaš s tim idiotom. Ma znaš šta, on će na fotelju. Ne interesuje me. Nek spava i na podu ako hoće. "
,, Dušane, ne možeš tako. Mora da se odmori za utakmicu. Ionako se nalivate tim kafama kao nenormalni. Zar hoćeš da se onesvesti?"
,, Da."
,, DUŠANE "
,, Nemoj da ga braniš sad Una, meni uopšte ne deluje kao da ti ne želiš da deliš sobu s njim. "
,, Ne želim, ali moram. Uostalom mi nemamo toliko tema za razgovor, dolazim posle do tebe i Strahinje sa Nemanjom svakako. U čemu je problem?"
,, Ma on ni sa kim nema teme za razgovor. Do sad je svaku devojku tako... Ma znaš neću da ti pričam."
,, Ali ja nisam njegova devojka ili bilo čija. Zajedno smo Dušane i mislim da treba da verujemo jedno drugom. Zato molim te..."
,, Joj, dobro. Ali da mi se javiš odma čim udjete."
,, Ne preteruj. "
Dušan je stvarno ovo ozbiljno shvatio. Pokušavam da se pronađem u njegovoj situaciji, ne bi ni meni bilo svejedno. Ali da li zaista misli da ja želim nešto da imam sa Filipom?
Ušli smo u sobu i dobili ključeve. Kako je ovo luksuzan hotel bio zapravo, nisam mogla da verujem.
,, Una, ja ću malo na terasu. Ti lezi da spavaš ako želiš. Inače, hteo sam da te pitam hoćeš da odemo ujutru do kafića? Ovaj hotel je poprilično velik. Možemo malo da ga istražimo. "
,, Sutra idemo u šetnju svi zajedno kroz Amsterdam. Videćemo šta imamo od aktivnosti planiranih za taj dan. Idem da se spremam za spavanje. "
Otišla sam da se spremim za spavanje dok je on pio čaj na terasi sa Strahinjom.
Samo što sam se obukla u pidžamu istog trenutka sam se samo bacila na onaj krevet i zaspala. Bio je toliko udoban da sam poželela da ga zauzmem celog za sebe.
-Dušan-
Obukao sam neki šorc i majicu i otišao da vidim čuvenu terasu o kojoj mi je Strahinja pričao. Bila je spojena sa Uninom. Hvala ti Bože. Odmah sam otišao da vidim Unu. Dobro je pa je ovaj retard bio na terasi sa Strahinjom.Filip: ,, Jesi za čaj Dušane?"
,, Mani me se čaja sada u pola jedan. Je l' legla Una?"
Filip: ,, Otkud znam, valjda."
,, Ma idem da vidim."
Ušao sam kroz terasu u njihovu sobu. Una je kao po običaju zauzela ceo krevet i spavala. Kako bi joj lepo stajala ona moja bela majica sada. Mada ni ova pidžama joj nije loša. Pomazio sam je po kosi, a onda sam video da spava kao mala beba. Pustio sam je da spava i otišao.Dušan: ,, Nemoj da si joj se približio. Spava kao malo dete. A terasa neka ostane otvorena."
Filip: ,, Dušane, Dušane... Za koga li me smatraš?"
Dušan: ,, Bolje da ti ne kažem."-
Vidimo se u sledećem chapteru. Nastavite da pratite pričuu<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Plan "A"
Romansa"Nikada nisam razmisljala o budućnosti i o tome šta bih od nje mogla očekivati. Zato smatram da mi je ovo dobra prilika da to otkrijem. " Čemu će se Una posvetiti? Hoće li da ispuni želju svog oca ili će ipak da nastavi putem njene majke i bake? A...