,, Nemanja! " - zvao sam ga iz susedne sobe. Na moju pomisao da sinoć mirne glave odem kući, on se nije složio. Naravno da je predložio da popijemo po još koju na šta sam pristao i ni sam ne znam zašto.
,, Šta je konju? Spavaj!" - čudno mi je što se oglasio, bilo je 6 ujutru i ne znam kako smo obojica bili budni.
,, Jao pa ja imam trening u 11! Gde mi je telefon? " - skočio sam iz kreveta i krenuo da navlačim sorts.
,, Gde žuriš brate? Evo ti ga telefon na krevetu. " - Nemanja je došao do mene i dodao mi telefon.
,, Nisam se javio Dorotei, sigurno me je zvala 100 puta. Zna da sam sa tobom."
,, Ponaša se kao da ti je mama. "
,, Upalio si vređalicu od ranog jutra a? Idi umij se prvo budalo krmelje ti iskače iz očiju. " - krenuli smo da se smejemo i gadjamo jastucima
,, E da ti nije odgovorila Una?" - pitao me je skroz ozbiljan, zastali smo na trenutak zajedno sa jastucima u ruci.
,, Uni?"
,, Ti otkad si počeo da piješ ti baš nisi pri sebi. Poslao si joj poruku sinoć. "
,, Šta?! Što mi ne kažeš odmah?" - tražio sam po svim aplikacijama gde sam mogao da joj pošaljem poruku, a onda sam se setio da me je svuda blokirala. Naišao sam na SMS poruku koju sam joj sinoć oko 1 napisao i čim sam je video obrisao sam je. Iskreno se nadam da nije videla. Otkad je ona ponovo ušla u moj život, uopšte ne posvećujem Dorotei dovoljno pažnje to sam shvatio.
,, Trebao bih da krenem." - pozdravio sam se sa njim i otišao kući. Sada stvarno.
-
-Una-
Izlazila sam iz kuće i bila spremna da krenem ka stadionu. Danas sam sebi bila lepša nego inače. Bila sam potpuno sređena. Nosila sam bele uske pantalone, belu kraću majicu, a preko nje sam ogrnula malo laganiji sako jer je baš bilo toplo. Leto se bližilo.
-,, Gospođice Milutinović, da li bi mi dozvolili da Vas povezem do našeg dragog stadiona u Torinu? Prelepo izgledate." - to je bio Filip u svom autu koji je naišao baš kada sam izlazila iz kuće.
,, Hvala na komplimentu, može naravno." - prihvatila sam da odemo zajedno do stadiona.
,, Ako ćemo već na Vi, onda da Vas pitam otkud vi u mojoj ulici ovog jutra?" - nasmejala sam se i pitala ga.
,, Ja ovde moram da prođem kada idem na trening, tako da ono. Nego sada stvarno da te pitam, što si se tako obukla? Rekao sam ti već da si prelepa, ali zar danas nemamo običan trening?"
,, Ti imaš, a bolje nemoj da me pitaš šta ću ja da radim dok vi imate trening. "
,, Sada mi ne daješ izbora, moram da te pitam. "
YOU ARE READING
Plan "A"
Romance"Nikada nisam razmisljala o budućnosti i o tome šta bih od nje mogla očekivati. Zato smatram da mi je ovo dobra prilika da to otkrijem. " Čemu će se Una posvetiti? Hoće li da ispuni želju svog oca ili će ipak da nastavi putem njene majke i bake? A...