~მეორე~(თამაში)

69 6 2
                                    

მირეს pov:
დილა ჩვეულებრივ დაიწყო.ჩავიცვი ასე

და ვისაუზმე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

და ვისაუზმე.მია სკოლაში მივიყვანე და მე  უნივერსიტეტში წავედი(ამ ჯერად მშვენივრად მოვასწარი ყველაფერი).
შევედი  უნიში და უკვე ლექციაზე უნდა შევსულიყავი, როდესაც უკნიდან ხმაური მომესმა.უნებურად შევტრიალდი.და რას ხედავს ჩემი ლამაზი თვალები? ჯონ ჯონგუკი მოდის და უკან გოგოების ჯგრო მოჰყვება.ეს გოგოები ხავიან,წივიან,ყვირიან მის სახელს.მე თვალები გადავატრიალე და გავაგრძელე გზა.მაინც არ მესმის ერთი დღის გადმოსული ბიჭი ასე უცბად პოპულარული როგორ გახდა,რომ მთელი გოგოები მას დასდევენ.შევედი აუდიტორიაში და დავიკავე ჩემი ადგილი.სადღაც ორ წუთში შემოდის ის ვაჟბატონი და პირდაპირ ჩემს გვერდით ჯდება.
-იაააა!!! აქ რას მიჯდები ერთი?
ჯონგუკი-აბა სხვაგან ადგილი არ არის და ფეხზე ვიდგე? მორჩი წუწუნს რაა.
-არც კი გაბედო ჩემი შეწუხება!მთელი ყურადღებით უნდა ვიყო ლექტორისკენ.იცოდე თუ გაბედავ და ხმამაღლა მაინც ამოისუნთქებ აქვე მიგახრჩობ...
ჯონგუკი-(ჩაიცინა და ლექტორს გახედა)

ლექციის ბოლოს:
ყველა წასვლას ვაპირებდით,როცა ლექტორმა შეგვაჩერა და გვთხოვა კიდევ რამდენიმე წუთი დაგვეთმო მისთვის.ჩვენც რათქმაუნდა დავრჩით.
ლექ-ბავშვებო ვაპირებ ერთი ძალიან საინტერესო  დავალება მოგცეთ.ამ დავალების შესასრულებლად ჯგუფური მუშაობა მოგიწევთ.მე ყველაფერი მომზადებული გაქვს და გეტყვით ახლავე:

4წთ-ს შემდეგ:
აი სულ ეს იყო.ახლა კი დროა გამოვაცხადო  სახელი-გვარები ვინც ერთად იმუშავებენ:
1)ო იონჯუ,კიმ ჰანა,კო იმბიოლი,ლი ინბი,ან სონჰუნი,კან ჯიჰუნი და კიმ ჯივუნი ერთად.
2)......3).....4)....5).....6)...7)....8)...._(აქ ჩავთავლოთ რომ ჩამოთვალა სახელები)
და ბოლოს ჯგუფი
12)კან მირე,მინ იუნგი,პაკ ჯიმინი,კიმ ბონი,ჯანგ ჰოსოკი,კიმ იუნა და ჯონ ჯონგუკი ერთად.
მორჩა ახლა თავისუფლები ხართ.
-ქალბატონო მინ ერთი წუთით შეიძლება?(წამოვიყვირე)
ლექ-გისმენ მირე
-ქალბატონო მინ იქნებ ჯგუფებში ბავშვები გადაგვენაცვლებინა? არ მინდა აქ ერთ პიროვნებასთან ერთად მუშაობა.მერვე ან თუნდაც მეექვსე ჯგუფში გადავალ.
ქალბატონი მინი- არა კან მირე!ამას ვერ გავაკეთებ!ყველა თანახმაა იმ ადგილზე სადაც არის და გთხოვ არეულობას ნუ გამოიწვევ!
-მაგრამ მე როგორ უნდა მოვიქცე? იქნებ ვინმე დასთანხმდეს ჩემს წინადადებას?
მერვე ჯგუფთან:
ბავშვებო....(აქ ითვლება რომ ილაპარაკეს)
მეექვსე ჯგუფთან:
იცით რაღაც მინდა გკითხოთ....(აქაც ასე ითვლება)

ჯიუტიWhere stories live. Discover now