ავტორის pov:
იუნგისთან სახლში-კარზე კაკუნი~~
იუნგი სწრაფად მივიდა კართან და გააღო.
-"ჰაიიი" შესძახა ყველა კართან მდგომმა და ფართოდ გაიღიმა.
იუნგი-მობრძანდით(და აი როგორ მოხდა რომ ჩვენმა ძვირფასმა იუნგიმ გაიცინა?)
ბონი-იუნ რაღაც დღეს ძალიან კარგ ხასიათზე ხარ.
იუნგი-როგორც იქნა ეს ორი ბატი ერთადაა და ცუდად როგორ ვიქნები.
იუნა-იცით ორი კვირაა ერთად არიან და აქამდე უნდა მოგვეწყო ეს პატარა ფართი🤣
ჰობი-ნუუ მართალი ხარ მაგრამ რაც არის არის.მთავარია ყველა ბედნიერია არა ჯიმინ?
ჯიმინი- რა თქმა უნდა 😌 (თქვა და ბრძნული გამომეტყველება მიიღო)
ამას კი ყველას ჩაცინება მოჰყვა.
თეჰიონი- აბა სოჯუს და ლუდის შემოტანაში ვინ დამეხმარება?
მირე-მე წამოვალ თეჰი
ჯკ-არა მე წავალ.შენთვის ძალიან რთული ასაწევი იქნება იმდენი დასალევი ვიყიდეთ 😆
მირე- და ახლა ისტორიაში პირველად ის დროა როცა უნდა დაგეთანხმო..ნუ უბრალოდ ცოტა მეზარება და თუ კი საქმეს შემიმსუბუქებთ რატომაც არა😌🌝
ჯკ-ხოდა იყავი აქ(ჩაცინება)
თეჰიონი და ჯონგუკი სახლიდან გავიდნენ.
ჯიმინი-აბა ახლა მანამ მოვლენ მოვიფიქროთ როგორ ვაპირებთ გართობას.ვის აქვს იდეა?
ბონი-წინაზე ვინ არის მეფე ვითამაშეთ..მაგის შემდეგ კი მგონი პირველად შევიკრიბეთ ასე.
მირე- კიიი და ვაღიაროთ წინა თამაშში ბევრი თაღლითობა იყო.
იუნა-არაა არანაირი თაღლითობა არ ყოფილა.რას ამბობ მირე?(სიცილი)
იუნგი-და მაინც..მე თუ მკითხავთ ბოლო თამაში იმის მიუხედავად რომ გამაღვიძეს მაინც მომგებიანი იყო ჩემთვის.
ჰობი-ნუ შენ ახლა გვატარე მე და ბონი გარეთ იმ შუა ღამეს სასუსნავების გამო და მოგებაში იქნებოდი აბა რაა🤣
იუნგი-სხვანაირად არც შეიძლებოდა.(ჰობის თვალი ჩაუკრა)
მირე-ჰმმ უკვე დიდი ხანი გავიდა და ისე მომენატრა თქვენთან ერთად ასე მხიარულება..
ჯიმინი-მაშინ მოდი კიდევ იგივე ვითამაშოთ.გავიხსენოთ ყველა მოგონება.
ჯონგუკმა კარი შემოაღო და იქიდანვე შესძახა რომ თანახმა იყო.თეჰიონიც უკანვე მოჰყვა ლუდის პატარა ბოთლებით.
თეჰიონი-მაშინ ეს ჩემთვის პირველი იქნება როცა თქვენთან ერთად ვითამაშებ.პირველი მოგონება 🌝❤️.
მირე-ახლა გული ამიჩუყდება..
ბავშვებო...
თვალზე ცრემლი მოადგა..
მირე-ძალიან მიყვარხართ!
თქვა და ყველას ერთად გადაეხვია.
მირე-ერთმანეთი არასდროს დავკარგოთ კარგით?(ისევ აცრემლებული თვალებით აგრძელებდა საუბარს.)
ბონი-მირეე მე შენ დატოვებას ოდესმე შევძლებ? მოდი ჩემთან რა გატირებს კარგი რააა...
(კიდევ ერთხელ მოეხვია მირეს)
ჰობი-და თუ კი ახლა ქვითინს მორჩით და დამშვიდდით ქალბატონო მირე მოდით გავერთოთ.
მირე-ხო ნუ მე უბრალოდ...რაღაც უფრო ემოციური ვარ დღეს.
იუნა-კარგი დამშვიდდი ხომ ყველაფერი რიგზეა?
მირე-ამმმ(ჯონგუკს გახედა) კი.ყველაფერი რიგზეა.
YOU ARE READING
ჯიუტი
Romanceუბრალოდ უნდა წაიკითხო! ისტორია მოგვითხრობს ჯიუტ გოგონაზე რომელიც გაიცნობს უნივერსიტეტის ახალ მოსწავლეს-ჯონ ჯონგუკს.ბიჭი მალე ხდება პოპულარული და ყველა გოგო მის დევნას იწყებს.მათი პირველი შეხვედრა არც თუ ისე კარგი აღმოჩნდა.თუმცა არსებობს სიტყვა"მაგრა...