~მეᲩვიდმეტე~(იᲩქარე!)

15 5 7
                                    

მირეს pov:
უკვე ერთ კვირაა ნორმალურად არაფერი მიᲭამია. ისე დავსუსტდი Თვალებს ᲫლივსᲦა ვახელ.ლუისს საᲭმელი მოაქვს მაგრამ იმის ხელიᲗ მოწვდილს არაფერს არ ავიᲦებ სულ რომ ვკვდებოდე..ჯონგუკᲗან არ მალაპარაკებს.არადა როგორ მომენატრა და ალბაᲗ ისიც Ძალიან დარდობს Ჩემზე... ვერ ვიᲫინებ! რაც აქ ვარ უკვე ერთად კვირაა Ღამეებს ვაᲗენებ. მეᲨინია. ამასᲗან როგორ უნდა ვიყო მᲨვიდად. რა გარანტია მაქვს რომ Ღამე არ მოვა და Თოფს არ დამცემს?ისეᲗი ნაᲫირალაა ამისგან ეგეც არ იქნება მოულოდნელი. ხელფეხი გამიხსნა. ეგეც  იმიტომ რომ ოᲗახᲨი გამომკეტა რომელსაც  ერᲗი ფანჯარა აქვს რკინის გისოსებიᲗ.ასე რომ ვერ გავიქცევი. ამის Შანსიც არ არსებობს.ჯონგუკ გᲗხოვ მალე მოდი...

დილის 5 სᲗ:
ისევ დაბლა ვწევარ და Ძალა არ მყოფნის ფეხზე წამოვდგე.არ ვიᲫინებ.გარᲨემო სიᲩუმეა და მხოლოდ Ჩიტების ᲭიკᲭიკი ისმის. ისიც Ძალიან Შორიდან. უეცრად ლუისის ხმა მესმის ვიᲦაცას მობილურზე რომ ელაპარაკება. Ძალა მოვიკრიბე,წამოვდექი და Ჩუმად კარებᲗან მივედი.ლუისმა ჯონგუკᲗან დადებული ᲨეᲗანხმება  ახსენა და ამიᲗ მივხვდი  ჯონგუკს რომ ელაპარაკებოდა.
ორი წუთიც არ იყო გასული გაᲗიᲨა. ნორმალურად ვერ გავიგე რასᲗან დაკავᲨირებიᲗ საუბრობდნენ.
ლუისი მობილურის გაᲗიᲨვისᲗანავე კარს აᲦებს და საᲭმელი Შემოაქვს.
ლუისი-აი ეს აიᲦე.Ჭამე იცოდე ᲨიმᲨილიᲗ არ მოკვდე.
მირე-არ მინდა.
ლუისი-არა? კარგი.ნუ ᲨეᲭამ.დავიᲦალე უკვე ყოველ დᲦე დაᲫალებიᲗ რომ Ჭამო. რაც გინდა ის ქენი.Თუ მოკვდები მე არ ვიქნები პასუხისმგებელი!
მე ხმა არ გავეცი და მანაც ერᲗი ამხედა-Ჩამხედა, Შემდეგ კი გავიდა ოᲗახიდან.საᲭმელი  გვერდიᲗ გავწიე, დაბლა დავწექი და Თვალები დავხუᲭე.არ ვიᲫინებდი  უბრალოდ ვფიქრობდი იმ დროზე ჯონგუკᲗან ერᲗად რომ ვატარებდი.როგორ მინდა მალე გავᲗავისუფლდე ამ ნაᲫირალასგან.

ჯონგუკის  pov:
ტყეში უფრო Ღრმად ᲨევედიᲗ და Თან რუკას ვაკვირდებოდიᲗ. ასე ვიარეᲗ დაახლოებით ნახევარი სააᲗიᲗ და Შემდეგ ერᲗი ქოხი დავინახეთ რომელიც ხეებᲨი იყო Ჩამალული. ირგვლივ ისეᲗი ლამაზი იყო ეს ბუნება მაგრამ ახლა მხოლოდ ჯოჯოხეᲗად Თუ მეᲩვენებოდა.ფრᲗხილად მივუახლოვდიᲗ კედელს და ფანჯარაᲨი Შევიხედე.არავინ Ჩანდა.უეცრად Შეტყობინება მომდის ტელეფონზე. ეს ლუისია! მან მომწერა! ვხსნი Შეტყობინებას და ვკიᲗხულობ:
"კარგად გაერᲗეᲗ! პირობის Შესრულება არ გინდოდა და Ჩემი გაცურება ცადე არა?! ახლა Თავად დარᲩი მოტყუებულიც, დამარცხებულიც და დარწმუნებული ვარ მალე Თვალებ აცრემლებულიც იქნები. სულ რამდენიმე წუᲗი დაგრᲩა.იᲩქარე😉"
Შეტყობინების წაკიᲗხვისᲗანავე სწრაფად Შევამტვრიე ქოხის კარი. ᲨიგნიᲗ მარᲗლაც რომ არავინ იყო. ყველა ოᲗახის კარი ᲨევაᲦე. ბოლოს ერᲗი ოᲗახის კარი ვერაფრით გავაᲦე. ბიᲭები დამეხმარნენ და როგორც იქნა ᲨევამტვრიეᲗ კარები. და ის დავინახე რასაც ვერც ვიფიქრებდი და ვერც წარმოვიდგენდი რომ ლუისი გააკეთებდა. მირე Შუა ოᲗახᲨი სკამზე მიბმული იჯდა და ზედ ბომბი ჰქონდა მიმაგრებული.გული ამიᲩქარდა,ვგრᲫნობ როგორ მიᲭირს სუნᲗქვა. სასწრაფოდ მივვარდი და ბომბის მოგლეჯა დავაპირე როდესაც მირემ ᲨემაᲩერა.
მირე-ჯონგუკ არ გაბედო! Თუ Შეეხები აფეᲗქდება!წადი! წადი და უკან არ მოიხედო! Თავს უᲨველე და ბიᲭებიც არ გაწირო რადგან მე უკვე განწირული ვარ.
ჯკ-მირე აქ არ დაგტოვებ! მაცადე რამეს მოვიფიქრებ. ჯიმინ Შენ არ ᲨეგიᲫლია დაგვეხმარო?
ჯიმინი-იცი მე... ᲨემიᲫლია მაგრამ დრო სᲭირდება. Თანაც აამ..ეს საკმაოდ Ძლიერი ბომბია და მისი გაუვნებელყოფა მე არ ვიცი. ამისათვის უფრო გამოცდილი სპეციალისტების დახმარება გვᲭირდება.
ჯკ-აბა.. აბა როგორ მივიქცეᲗ?!!? რამე მოიფიქრეᲗ!! მალე!!!!
მირე-ჯონგუკ გიᲗხარი წადიᲗ! აქ ერᲗადერᲗი  უნდა მოკვდეს  და ეს მე ვარ! წადიᲗ და გადაირᲩინეᲗ Თავი!
ჯკ-მირე უკვე გიᲗხარი რომ აქ არ დაგტოვებ! Შენი ხმა არ გავიგო გასაგებია!? ყველა გადავრᲩებიᲗ! ყველა ვიცოცხლებᲗ!
წამზომს დავხედე და 3 წუᲗი იყო დარᲩენილი.
სამი ფერის მავᲗულ-სადენია! რომელიმე უნდა გამოვქაᲩო და ბომბი გამოირᲗვება!
ჯკ-ჯიმინ რომელი ფერის უნდა გავწყვიტო? სხვების ᲨემᲗხვევაᲨი როგორ ხდება?
ჯიმინი-ჯონგუკ უკვე გიᲗხარი! აქ ყველაფერი სხვანაირადაა!Ჩვეულებრივი ბომბი არაა! მავᲗულის ფერები Შეცვლილია! არ ვიცი! მარᲗლა არ ვიცი!
ჯკ-სამივე რომ გავწყვიტო?
ჯიმინი-ხუმრობ?
ჯკ-Შენი აზრიᲗ ახლა ხუმრობის დროა? ნუ სულელობ მარᲗლა გეუბნები!
ჯიმინი-სამივეს გაწყვეტ და ბომბი იმაზე ადრე აფეᲗქდება ვიდრე უნდა აფეᲗქებულიყო!

ჯიუტიNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ