~მეᲗორმეტე~(JK-ს სახლᲨი/გაგრᲫელება)

15 6 6
                                    

ჯკ-მირე გინდა ფილმს ვუყუროᲗ?
მირე-ჰმმ.. ცოტა გვიანი რომ არის? სახლᲨი დაბრუნება ხომ მინდა...
ჯკ-და რომ დარᲩე?მარტო დᲦეს..
მირე-არა რას ამბობ.. მია მელოდება(ვიᲗომ მიზეზი🙀🤣)
ჯკ-დაურეკე და უᲗხარი.. არ მგონია უარი გიᲗხრას..
მირე-ჰმმ...
ჯკ-Თან იცი ერᲗი საკიᲗხი ვერ გავიგე მასალიდან და იქნებ დამეხმარო.. Ძალიან მაᲦალი ქულები გყავს არა? (ჰჰაჰაჰა Შე ეᲨმაკოო🤭🤣)
მირე-მაᲨინ.. დაგეხმარები Თუ ფილმის ყურებისას ბატიბუტი იქნება..
ჯკ-ჰაჰაჰ... კარგი იქნება.. (გაიცინა და დაეᲗანხმა)
ჯკ-ანუ დარᲩები?
მირე-კარგი. ოᲦონდ ერᲗი დᲦიᲗ!
მეტი ეხლა უკვე...
ჯკ-ვიცი ვიცი... მიხარია რომ რᲩები💜
მირე-აბა ვუყუროᲗ ფილმს?
ჯკ-კარგი. ᲨეარᲩიე და მე სასუსნავებს მივხედავ.
მირე- ოქეი... 🤭
მიას დაურეკა..
მერე მირემ ᲨეარᲩია ფილმი და ჯონგუკიც მალევე მოვიდა ბევრი სასუსნავებიᲗ ხელᲨი..
მირე-ᲩავრᲗავ მაᲨინ..
პულტი აიᲦო და უკვე ის ფილმი უნდა ᲩაერᲗო.. ᲨემᲗხვევიᲗ სხვას რომ დააᲭირა და რაᲦაც ფილმი დაიწყო Შეყვარებულ წყვილზე..(18+)
დაფრᲗხა და სულ ფაციფუციᲗ რაᲦაცებს აწვებოდა პულტზე რომ გადაერᲗო მაგრამ ვერ რᲗავდა.
მირე-ვაიმე ჯონგუკკკ.. გადამარᲗვევინეეე..მალე რაა
ჯკ-მირე აი ამ Ღილაკს უნდა დააᲭირო.. (კისკისებს)
მირემ გამორᲗო როგორც იქნა და ამოისუნᲗქა...სახე სულ აწიᲗლებული ჰქონდა სირცხვილისგან...
ჯკ-მირეეე.. რა სახიᲗ მიყურებ.. (იცინის.. კვდება სიცილიᲗ)
მირე-კაი რაა.. ეხლა რას იცინი..
(ხელების ზურგზე ურტყმს)
ჯკ-კარგი კარგი.. მორᲩი... (კიდევ იცინის) მირეს ხელი Ჩაავლო და მოცილებას ცდილობს. Თან ვერ Ჩერდება და ისევ იცინის.
უცბად ისე მოხდა რომ ამ სიცილᲨი ჯონგუკი დივნიდან გადავარდა და მირეც Თან გადაიყოლა..
დაბლა წევს უკვე და Თვალები რომ გაახილა პირდაპირ მირეს Თვალებს ᲨეეᲩეხა.. მერე მის ზემოდან  მოქცეოდა და უფრო აწიᲗლებული იყო.. ჯონგუკი გაკვირვებიᲗ უყურებს და ფიქრობს რატომ არ ადგება.. ეს მირეს სტილი არააა...
მირე-ჯონგუკ ხელი... (დარცხვენილი და გაწიᲗლებული ლაპარაკობს)
ჯონგუკი მხოლოდ ახლაᲦა ხვდება რაᲨია საქმე და მირეს ხელს უᲨვებს..
ჯკ-ბოდიᲨი.. (Ჩაიცინა)
მირე სასწრაფოდ წამოფრინდა და წუᲗოᲗ რომ გასცლოდა ჯონგუკს დასამᲨვიდებლად, Თავის დასაწყნარებლად.. ადგა და უᲗქმელად სააბაზანოსკენ გასწია.
კარი გადაკეტა და სახეზე წყალი Შეისხა. მერე სარკეᲨი Ჩაიხედა და ეს რა დაინახა!!!!
მირე-არ მჯერა რომ ასეᲗი გაწიᲗლებული მნახა.. აუუ.. ეს  როგორ დამემარᲗა.. სანამ კანი ისევ Ჩვეულებრივი არ გახდება არ გავალ..

ჯიუტიWhere stories live. Discover now