~მეთექვსმეტე~(ციტრუსის ბაღი)

10 5 3
                                    

მირეს pov:
უეცრად მანქანა შეჯანჭყარდა და გამომეღვიძა.რა თქმა უნდა ვერაფერს ვხედავდი მაგრამ რატომღაც ლიმონის სუნი ვიგრᲫენი..ან შეიძლება ფორთოხალიც.. რაღაც ციტრუსის სუნი იდგა გარშემო.ამას კარგად და გარკვევით ვგრძნობდი.
უეცრად იმ არაკაცმა დაიწყო საუბარი:
ლუისი-ცოტახანში ადგილზე ვიქნებით და მერე შენს ბიჭს დაგალაპარაკებ.ხომ გინდა?
აააჰჰ პასუხს ვერ გამცემ პირი ხომ აკრული გაქვს(ჩაიცინა).
მაგრამ არცაა საჭირო.. ვიცი რომ გინდა სუპერმენთან ლაპარაკი.

30 წუთის შემდეგ:
ამ სუნს კიდებ ვგრძნობ... ნეტავ ასეთ რა ადგილას მივდივართ.დავიჯერო აქვე რამე ქარხანაა სადაც წვენებს ასხამენ?

10 წუთის შემდეგ:
ავტორის pov:
ლუისმა მანქანა გააჩერა და გადმოვიდა.მერე უკანა სავარძლის კარი გააღო და მირე ხელში აიყვანა.მხარზე გადაიკიდა და ტყეში შევიდა სადაც როგორც ჩანს მანქანით სავალი გზა არ იყო და მხოლოდ საფეხმავლო ბილიკით შეგეძლო სვლა.გზაში მირესთვის თვალებიდან ის მატერია არ მოუშორებია.არც პირი გაუთავისუფლებია.დაახლოებით 20 წუთი ასე იარეს და შემდეგ ტყეში,ხეებში ჩამალული ერთი ქოხი გამოჩნდა.ლუისმა კარი შეაღო და მირე იქვე დივანზე დააგდო.

ლუისი-ხელები დამეღალა.იცი არ გაწყენდა პატარა დიეტა რომ წონაში დაგეკლო.მაგრამ მინდა გითხრა..ასეც ძალიან სექსუალური ხარ.უბრალოდ დამიჯერე ორო-სამი კილოს დაკლება ცუდი არ იქნება.

შემდეგ ახლოს მივიდა მირესთან,თვალები და პირი გაუთავისუფლა.

ლუისი-აქ ვერავინ გიშველის ასე რომ წინასწარ გეტყვი ყვირილს აზრი არ აქვს.ტყუილად ნუ დაიხარჯები.
მირემ ერთი Შეხედა,თვალები გადაატრიალა და კედელზე დაკიდულ ფოტოს დაუწყო ცქერა.
ლუისი-ეგენი ჩემი ოჯახის წევრები არიან.მე მიცანი? აი მანდ ჩემს გვერდით ჩემი ძმა დგას ჰიონჯე.სამწუხაროა რომ მალე დაასრულა სიცოცხლე.

მირე-მეტყობა რომ შენი ოჯახის ამბები მაინტერესებს? ან მოკეტე ან ჯონგუკთან დარეკე როგორც დამპირდი.
ლუისი-ოოუუუ პრინცესა გაბრაზდა? ვეღარ ითმენ? კარგი დავრეკოთ.
ამოიღო ტელეფონი ჯიბიდან და ვიდეო ზარით დარეკა.ტელეფონი აიღეს! ჯონგუკმა უპასუხა!
ჯკ- მირე სად არის?! რამე თუ დაუშავე თავპირს გაგიერთიანებ შე არამზადავ.ხომ იცი რომ არ შეგარჩენ?!
ლუისი-კარგადაა ნუღელავ.ცივ ნიავს არ ვაკარებ.მაგრამ სისხლი კი გემრიელი აქვს.
ჯკ-ხელი არ დაადო!! ისე გაგალამაზებ საკუთარი დედაც ვერ ამოიცნობს შენს გვამს! მირეს ხელი არ შეახო შე ნ********!
ლუისი-კარგი.. დაწყნარდი! ნუ მიბრაზდები(ჩაიცინა).არ გინდა მირეს დაგალაპარაკო?
ნახეე მიესალმე მირეეე!!!

ჯიუტიDove le storie prendono vita. Scoprilo ora