მირე-ჯონგუკ გაჩერდი..
ჯკ არ უსმენს.
მირე-ჯონგუკ!
არ უსმენს და სვლას განაგრძობს.
მირე-ჯონგუკ მტკივა გამიშვი!ჯკ მაშინვე გაჩერდა და მირეს მიაჩერდა.მერე ხელი ოდნავ გაუშვა და დახედა..
ჯკ-მირე მე მეე...ბოდიში არ მინდიდა..უბრალოდ..
მირე-სახლში უნდა წავიდე..დღევანდელისთვის მადლობა მაგრამ ამდენიც არ იყო საჭირო.
ჯკ-მირე მომისმინე,გთხოვ.
არ მინდოდა..მართლა.ხელი მაჩვენე..
ხელი გაწია მირესკენ რა დროსაც მირემ უკან დაიხია.
ჯმ-მირე ...ასე ნუ მექცევი..
მირე-როგორ გექცევი?
მესმის რომ დამეხმარე.გასაგებია და ამისთვის მადლობა.მაგრამ ეს რა იყო რაც ბოლოს გააკეთე?
ლამის ხელი მომტეხე.ადამიანო ასე როგორ შეიძლება?მე დაგიშავე რამე ?
ჯკ-ბოდიში..არ მინდოდა..უბრალოდ ძალიან გაბრაზებული ვიყავი..ამიტომ..(ყელი ჩაიწმინდა)
ვერ გავაკონტროლე თავი.
მიყვარხარ.მიყვარხარ Ჩემს სიცოცხლეზე მეტად და ვინმემ რომ გაწყენინოს,Შეგეხოს..გეფიცები Თავბედს ვაწყევლინებ! არ ვაპატიებ! გესმის???
არავის მივცემ უფლებას Შეურაწყოფა მოგაყენოს...აღარ ვაპირებ დავმალო..მირე გთხოვ..გაბრაზებული, გამხეცებული,Თავის Თავზე გაკვირვებული იყო.. Თავისი ლამაზი Თვალები უფრო გაფარᲗოებოდა და იქიდან ერᲗი ცრემლი ლოყაზე იკვალავდა გზას...
მან აᲦიარა... მან Თქვა...
მირე ერთ წამს გაუნძრევლად იდგა.მერე უეცრად მოეხვია ჯონგუკს და მისგანაც ჩახუტება რომ მიიღო გულმა ისე სწრაფად დაიწყო ძგერა თითქოს სადაცაა აფეთქდებაო.ჯკ-ეს ნიᲨნავს რომ..
მირე- მეც მიყვარხარ ჯონგუკ..ამას Თავიდან ვერ ვაცნობიერებდი მაგრამ მერე ნელ ნელა მივხვდი ყველაფერს.. იმ გოგონაზე ვხვდებოდი.. უბრალოდ აᲦიარება არ მინდოდა..არ მინდოდა მეᲦიარებინა რომ მიყვარხარ.. მაგრამ ეს ასეა..
ჯკ-(მᲨვიდად ამოისუნᲗქა)
ჯონგუკმა მირე კიდევ ერᲗხელ Ჩაიკრა გულᲨი... Თვალები გაბრწყინებული ჰქონდა...
ახლა ის ყველაზე ბედნიერი ადამიანი იყო მსოფლიოᲨი...15 წუᲗის Შემდეგ:
მირე- მადლობა რომ მომაცილე..
ჯკ-არაფრის Ჩემო პატარავ..(დაიკრიჭა)
მირემ დაიმორცხვა ამ სახელზე და თავჩაღუნულმა თქვა:
მირე-ტუჩი გახეთქილი გაქვს,შუბლზე ნაკაწრი..შემოდი დაგიმუშავებ.
ჯკ-მირე არაფერია.შედი სახლში.
მირე-არა!.ასე ვერ დაგტოვებ!.შემოდი.
ჯონგუკი ბოლოს შევიდა სახლში და დივანზე ჩამოჯდა.
მირემ გამოიტანა ყველაფერი რაც კი დასჭირდებოდა:ბამბა,ხსნარი (ინფექცია რომ არ შესჭრიდა),სანტავიკი და სხვა...
დამუშავება დაიწყო.
ჯკ-აუუ...
მირე-ვაიჰ ბოდიში..ძალიან გეტკინა?
ჯკ-არაუშავს.გააგრძელე.
მირე-მაპატიე.უფრო ფრთხილად ვიქნები.
10 წუთის შემდეგ:
ჯკ- აბა წავედი.. ნახვამდის..მადლობა მირე.(Თბილად გაუᲦიმა)
მირე--ნახვამდის(გაᲦიმება)
მირესᲗვის მოულოდნელად სახლში შესვლისას როდესაც კარს ხურავდა ჯონგუკმა მკლავᲨი ხელი Ჩაავლო მოაბრუნა და თავისთან ახლოს მიიზიდა..
მან უეცრად აკოცა.. პატარა კოცნა დაუტოვა.მირე სულ გაწიᲗლდა.. ლოყები გაუვარდისფრდა..
ჯკ-ᲦამემᲨვიდობის..
მირე-ოჰჰ.. (დაიბნა და გაწიᲗლდა..)ნახვამდის.🤭🤭
სახლᲨი Შევიდა და კარი სწრაფად მიხურა...
DU LIEST GERADE
ჯიუტი
Romantikუბრალოდ უნდა წაიკითხო! ისტორია მოგვითხრობს ჯიუტ გოგონაზე რომელიც გაიცნობს უნივერსიტეტის ახალ მოსწავლეს-ჯონ ჯონგუკს.ბიჭი მალე ხდება პოპულარული და ყველა გოგო მის დევნას იწყებს.მათი პირველი შეხვედრა არც თუ ისე კარგი აღმოჩნდა.თუმცა არსებობს სიტყვა"მაგრა...