1☃️

201 13 7
                                    

Burayı tatile gittikleri bölümün devamı olarak görün

Reki'den :

Gemiden inmiştik ve çok heycanlıydım kaykayıma atlayıp hemen gezmek istiyordum. Kaymaya atladığım gibi Shadow ensemden tuttu.

"Sen bütün yol uyudun yani dinlendi o yüzden bana yardım et "

Ona boş boş baktım . Hayır yani Joe den neden yardım istemiyon o bende daha güçlü.

" neden ben 5 kişiyiz bu tatlı kollarıma neden eziyet çektirmek istiyorsun "

"ÇANTALARI SADECE ARABAYA KOYUCAN "

"Oh... Tamam "

Arabanın yanındaki çantaları görünce azım açık kaldı. 5 kişinin nasıl 7 çantası var. He doğru Joe 3 bavul getirdi .
Hem çantaları yerleştiriyor hemde onlara sövüyordum. Birinin kaykayla yavaşlama sesini duydum. Kafamı azcık yedim ve aman tanrım hayallerimin aşkı karşımdaydı biricik LANGA. Hemen langadan yardım isteme miydim çünkü daha 3 çanta yerleştiren bildim. NE KOYDUNUZ OĞLUM BUNLARA.

"LANGA AAAA AAAA AĞAĞAĞ"
"... Hı"
"Yardım et bunlar çok ağır daha üç çanta yerleştirdim"
" bende neden gelmedin diye merak ettim"
"Shadow bana zorla çantaları bagaja attırıyor "
" tamam o zaman yardım edeyim de bir an önce plaja gidelim diğerleri orda "

"NEREDE LANETLER 😡"

Langa ile çantaları yerleştirdikten sonra kaykaya atladı ve kaçtık . Shadow bize bağırsada umrumda olmadı . Langa kaykay da harika hareketler yapıyordu bende onu izliyodum . Hareketlerinde çok onun yüzüne odaklanmıştım. Ahh çok yakışıklı . Hele bir gülüşü var bir türlü aklımdan çıkaramıyorum.

sonunda planın kumlarını görmeye başlamıştım 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sonunda planın kumlarını görmeye başlamıştım  . Langa kumları gördüğü an öyle bir hışımla yanımdan geçti ki. güneş ışıklarıdan daha hızlıydı. Ama o zaten benim 🌞sunny'm. Üstün zekalı ben plaja inen merdivenleri kullanmak yerine kaykayla merdivenlerin üstünde atladım. Kumlar kaykayın tekerlek rinit kaydırdı ve yere yapıştım. Langa ve mi ya bana aynı anda gülmeye başladılar. Niye bende langa  gibi merdivenleri kullanmadıysam.

"Sanırım sen şu bacak denen aletleri sadece kaykaya binmek için kullanıyorsun "

Miyanın bu lafına bana güldük şerinden daha fazla kızmıştım. Langa yine biraz güldükten sonra bana elini uzattı. Kalmama yardım etti ve şu ana onun kokusunu alabiliyorum ahh.

langa'dan:

Reki merdivenleri kullanmak yerine kaykayla inince düşmüştü. O
Miya ile ona biraz güldük ve eğlendik tane sonra ona elimi uzattım. Onu kaldırıken  kokusunu alabiliyordum. Ahh çok güzel aynı "Dalin" gibi kokuyor.

Rekiyi kaldırdıktan sonra ikimizde şemsiyeni altında gölge bir yere havlularımızı serdik. Kabinlerde mayolarımızı gidi ktan sonra havlularımızın yanına döndük. Ben gölgede oturup kitap okuyordum  (zeki langa) Reki ve miyada denizde voleybol oynuyorlardı. Miya nın ani attığı bir sımaçı kurtarmak isterken reki suya düştü. Rekinin saçları şu işe birlikte yüzüne gelmişti. Eli ile saçı yüzünden çekeerken bana baktı. Onu izlediğim için göz teması kurduk. Birbirimizde gözlerimizi hemen aldık.

Love Of My Dreams|LangRekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin