Rekiden
Ve sonunda gün geldi ,eve gidiyorduk .Sabah erkenden kalktık Ve çantalarımızı hazırladık .eve dönmeyi nerdeyse hiç istemiyorum. Ne kafar kız kardeşlerimi sevsemde bazen beni gıcık ediyorlar .büyüyünden tut küçüğüne kadar.
diğerleri gene beni aylak buldu ve bana bavulları arabaya yerleştirttiler. bavulları arabaya akoymaya devam ederken sıra shadow 'un bavuluna geldi.o kadar ağirdıkı iki elimle bile kaldıramadım."LAN SHADOW BUNUN İÇİNE NE KOYDU KAL-"
diyordum ki çantanın altı yırtıldı ve yere bir ton kalpli çikolata ,aşk mektubu ve kalpli hediyelik eşyalar çıktı. hepimiz açılmış gözlerle shadow a baktık(langa dışında o normal baktı ama baktı)
"BUNALR NE LAN "
"patronuma hediye"
"şu kadının pesini bir ɓırakmadın ya shadow helal olsun sana "
" sağolasın"
"bu kadının en son erkek arkadaşı yok muydu neden bunaları aldın ki"
"erkek arkadaşından ayrılmış bu yızden teselli çikolatası"
"kalp şeklinde mi?"
"evet ama planım tam olarak öyle değil"
"erkek arkadaşından ayrılmış bir kadına birde aynı zaman da patronuna nasıl bir plan uygulamayı planlıyorsun shadowcuğum "
"onu gemideyken anlatsa iyi olacak çünkü birazdan geç kalıcaz"
"Haklısın "Shadow hemen çantadan çıkan çikolatalarıtopladı ve arabaya yükledi.langa ise narin sıkmayacak şekilede bileğimdan kavradı ve arabaya bindik.arkada miya ben ve langa varken önce ise shadow ve chery vardı.kendini yakmaua bayılan ,yakında zeytin yağı ile güneş altına yatacak olan ,joe ise motoruna binmişti.sahile vardığımızda ben üzgün bir şekilde sahile bakıyordu.şimdi eve dönecek ve sinir bozucu üç kardeş ve iş yerine gelen abidik gubidik insanlarla baş başa kalacaktım.neyse bunlara katlanamabilirim çünkü yanımda beni dünyalar kadar seven (bence) bir manitam var.(yan gözle bakanı kaykayla döver tahtalı köye yollarım)
"Görüsmek üzere güzel tatilim"
"Peki ya ben"Dedi yandan bir ses.langanın bunu dediğini inanamıyorum tmm kıskanctır ama bu kadarda değil heralde.... dimi....
Arabadaki herkes bize bakarken ne diyeceğimi bileme.tek yaptım bişmiş kelle gibi sırıtmaktım onaylarcasına parmakalarımı kaldırıdım .o ise trip atarcasına bıkkın bir yuz var.her zaman ki yüzündan bahsetmiyorum .Limana yaklaştığımızda gemi kalkış sirenleri öttürüyordu.aha şimdi nanayı yedi dedim içimden.joe ile chery nasıl anlaştı bilmiyorum ama bir başkış sonrası joe ara gaz mĵ ilk gaz mı bilmediğim bir ses ile hızlandı.limana bizdan önce gitti ve neysekiiiiii....
Yetişti.
Şaka lan şaka zort olduk.açıkçası ben mutluyum tatil tatildir diyecekken cherylinadaki görevliye geminin saatlerini sormaya gitti.
"Afedersini bu gemj bir daha ne zaman gelecek"
"A hemen bakayım hanımefendi"Bunu demesiyle herkes kahkalara daldı.deniz varken kahkaya daldık.bu kahkaya dalışı o kadar uzun Sürdüki denize atlasak eve varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?