Reki'den;
Gece yarısı gibi biri beni dürttü ve o güzelim , müq, inanılmaz, rahatlatıcı uykumdan uyandım. Tam beni uyandıran kişiye sövmeye hazırlanıyordum ki beni uyandıran kişinin biricik kardan adamım Langa olduğunu gördüm.
"Ne oldu langa"
"Ş-şey reki.... Biraz gelir misin? "
"Tabi"Ananı ya... Bu kadar tatlı sorarsan kim hayır der ki uffff fff.
Langa bir yere gitmeye başladı ve bende onu takip ettim. Otelden bile çıkmıştık artık. Sanırım sahile gidiyoruz diye düşündüm içimden. Veeeeeeeeee...... Evet haklıydım birkaç dakika sonra sahile varmıştık. Langa kumların üzerine oturdu ve banada oturmam için işaret verdi. Dediğini yaptım ve yanına oturdu. Derim bir iç çekti."R-reki seninle bir konu konuşmam lazım ama benimle aynı fikirde değilsen arkadaşlığımızın aynı kalacağına dair bana söz verir misin. "
"E-elbette"Langa tekrardan derin bir nefes aldı.
(Aman aman ne çok derdin varmış lan )
"R-reki senin adına uzun zamandır beslediğim duygular var yani... "
"(。>﹏<。)"
"REKİSANAAŞIĞIMERKEKARKADAŞIMOLURMUSUN"
"e-efendin "
"Ğağağağağağağağağğa tamam ""Reki sana aşığım, erkek arkadaşım olur musun "
"EVVEEEEEET"ve langa vere bileceğim en büyük kucakla sarıldım. Ahahaha tanrım umarım bu bir rüya değildir.
Ve Miya'nın benim üzerime su dikmesiyle uyandım.
(Şaka lan şaka gül diye)
Tabikide bu bir rüya değildi. Ve langa kafamı tuttun ben ne olduğunu anlayamadan dudaklarım bir sıcaklık hissettim🔥. Tamam bence öle bilirim ama dur daha evlenme işi var reki bir öpücükle ölemessin. Nefesim kesildi ve ayrıldı wwwwoooowwwww . Bu kadar yakışıklı bir çocuk olmama rağmen bu ilk öpücüğümün ve neyseki de ilk çünkü langayı tanımasam ilk öpücüğüm başkasına gidemezdi.
"Ü-üzgünüm biliyorum biraz a-ani oldu "
Ben cevap bile veremedim çünkü bir 1⃣ kırmızı domatese dönmüştüm.
"Reki sen iyi misin "
"Ben cennetten miyim "
(Çünkü bir melek gördüm)
"Hayır"
"Oh iyi "
"Mutlu musun "
"Hemde nası ıııııııııııııııııııııııııııııl"Langada mutlu olmuş gibiydi yine langa ya sarıldım , langada bana sarıldı.
"Şimdi biz sevgili miyiz "
"Yani e-evet"·˚ ༘₊· ͟͟͞͞꒰➳zaman atlması
En az yarım saat geçmiştir ve artık uykum gelmişti"Langa uuuuuuuuh artık otele gidelim mi? "
"Uykun mu geldi? Peki"Langa beni sırtına aldı ön ne kadar bağırsamda beni dinleyip aşayı indirmedi. 30 dk ya artı 5 dk de burdan gelmiş ve 35 dk kadır dışarıda olarak otele gittik. Odamıza geldiğimizde langanın direkt yatağa atlamyı düşündüğünü anlatsam da onu durdurdum. Bana Efendim süratı yaptı.
"Ş-şey b-birlikt... "
"Tabi"Ananın amı langa daha demedim bile. Nys. Yatakları birleştirdik. Sonraysa güzelim bedenim yatakla birleşti. Kendimi yatağa bıraktı . Küüüüüüüüt diye bir ses çıktı diğerleri uyanmışmı diye bakmadım bile . Yorganın hareketinden anladığım kadarıyla langada yavaşça yatağa yattı. Ama anlayamdığım şey... Sarılmıyordu .Ona baktım sadece tavana bakıyordu ve gülüyordu. Yanına yaklaştım. Yaklaşmamla bana baktı.
"Ne oldu ? Rahat edemedin mi?"
"Evet çünkü sevgilim Bana sarılmıyor " dedimBunu dediğime kendim bile inanmıyorum. Ve sonunda rahatımı buldum langa ya sarıldım. Langada bana sarıldı.
:♡.•♬✧⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾*+:•*∴
Biliyorum biliyorum herkes 180 ile gidiyor ama artık bu bölüme gelmesem çatlayacağımı düşündüm. Ve arık her perşembe bölüm atmaya çalışacam. Okuduğunuz izin tenküüüüüüüüü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?