4🦋

96 6 17
                                    

Rekiden ;

Gece olmuştu ve yemek yedirdik ten sonra Joe, miya ve bana zorla süt içirdi . Neymiş efendim kısaymışız. Sizlerin uzun olması bizim suçumuz değil. Hayır yani langada öyle bakıyor böm böm. İNSAN BİR ARKADAŞLARİNİ KURTARIR. Sütten sonra yatağa uzandım. Uykum gelmişti . Arkadaş kendimi tembel hayvan gibi hissediyorum. Bu gün kaç kere uyudum ama hala uykum geliyor . Ve sonunda uyku bedenimi ele geçirdi.

Miya dan;

Bir bağırışla uyandım. Reki hem ağlıyor hem bağrıyordu ama bunları uykusunda yapıyordu." LAN BU KABÛS GÖRÜYOR " diye geçirdim içimden.

"Reki Reki uyan "

Reki öyle bir hışımla uyandı ki kafasını duvara vuracaktı.
Reki sulu gözlerle bana baktı. Ve sarıldı. Askalsın yere yapışacaktı. Ama sonra dengemizi buldum. Reki hem ağlıyor hem sarılıyordu ne yapacağımı bilemedim.

"Reki sen Langayı uyandı ben sana şu getireceğim tamam mı"

"T-tamam"

Rekiye şu almaya gittim geldiğimde reki langayada sarılmıştı.

"Ne oldu reki "
"Reki kabûs gördü sanırım"
"Ihı"

Rekiye suyu uzattım. Langada içmesine yardım etti.

"Reki hadi bize anlat belki biraz rahatlarsın"
"P-peki"

"Kaykayımla birlikte "s" deydim. Langa kaykay kayıyordu ve öyle çok zor bir dönüş çıktı dönüşün sonunda sivri kaylıklar vardı langa... Dönemedi. Ve kayalıklara s-saplandı.
Ağlıycak gibi oldum. Birden çok uzun bir binanın yanına geldim. Binanın tepesinden aşağıya atlayan birşey vardı. Düşen şey yere çakıldı. Bakmak için oraya gittim . Herkes oraya toplanmıştı . Çok kalabalıktı. Kalabalığın arasından sıyrıldı . Yere baktığımda inanamadım... M-Miya. Korku ve üzüntü damarlarımdan akoyordu. Etraf karardı. Bu seferse bir evdeydim bir ip vardı. V-ve shadow kendini ipe asmıştı"

Langa ve ben çok şaşırmıştık. Rekinin rüyasını dinleyince üzülmüştüm. Görseydim aynı reki gibi ağlardım herhalde.

(Arkayı oda gibi düşünün lütfen)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkayı oda gibi düşünün lütfen)

Rekinin ağlamasını zar zor durdurmuştuk. AMA ANLAYAMADIM BİR ŞEKİLDE ÖKÜZ SHADOW HALA UYUYORDU. Rekiyi o kadar uzun sıra uyutmayın denedik ki benim uykum gelmişti. Saat gecenin 4 ünde uyandı ama ŞU AN SAAT 5 E GELİYOR. Bu kabûs rekiyi çok korkutmuştur. Onu nasıl daha sakinleştirebilirdi.hıııııııııııııııııııııııııııııım...
EVREKA!!!! Reki bu gün langanın kucağında gayet iyi uyudu. Heeeeeemm bu yakınlaşmarı için bir fırsat. İkiside birbirinden goşlanıyor ve ikiside bunu söyleyemediğin de onları ben birleştiricemmmm. 😏

"Hey langa reki neden senle yatmıyor . "
"... Peki"
"... "

Rekiyi benim yatığıma aldık ve reki ve langanın yataklarını birleştirdik. Sonra reki kış kış kayarak langanın yanına aldım. Burdan bana aferin dediğinizi duyabiliyorum. Gerçekten aferin bana en iyi arkadaş benim. Yatmadan önce son iş olarak bir bardak suyu shadow un üstüne döktüm. Ve uyumda. O görmeden yattım. Her neyse artık rahat bir uyku çekebilirim.

Langa'dan:

AĞAĞAĞAĞAĞĞAĞA REKİ İLE YATIYORUM İNANAMIYORUM. Sakın ol langa . Her neyse reki pek iyi görünmüyordu. Sanki yine o kabûs görmekten korkuyordu. Ve şimdi yaptığım işe bende inanmıyorum. REKİYE SARILDIM. Ve uyuyor taklidi yaptım ama gözlerim hafif açıktı bu yüzden ne tepki vereceğini göre biliyordum. Eğer bana sarılırsam beni seviyor. Sarılmassa seviyor.

Reki önce biraz affarlladı. Ve sonraaaa...... BANA SARILLLLDIIIIIIIIII.

Love Of My Dreams|LangRekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin