5🕸

76 8 23
                                    

Miya dan;

Sabah kaltığımda langa ve reki hala birbirlerine sarılıyordu . Ne büyük aşk ya. Neyse. BU ÖKÜZ HALA UYUYOR(SHADOW).elimi yüzümü yıkadıktan ve giy indikten sonra piçlik time olduğunu anladım. Hadi bunları uyandıralım otel çalışanlarından soğuk su, buz ve iki tava istedim. Tabi ttttaaaaatttttllllllııııı istek yüzümü kullandığımda ne itiraz ettiler nede sorguladılar.joe isteklerim geldiğinde ve çalışar giderken beni elimdekilerle gördü.

"Ne yapacaksın onları"
"Görürsün"

Shadow yüz üstü yattığında buzu direk pembe çizgili pijamasından içeri attım ve evet uyandı. Biri gitti ikisi kaldı. Langanın üstüne rekiye gelmicek şekilde soğuk su döktüm. Langanın ani uyanışı rekiyi de uyandırmıştı. Aga be güzelim tava boşa gitti. Onlar beni öldürecek gibi bakarken Joe ile ben gülmekten yasılıyorduk.

"Seni lanet kedi seni bir yakalayım sonunu getiricem"
"Hayır yapamassın" yine istek yüzümü yaptım ve langa ve rekinin arkasına yerleştim.

" langa ve reki beni korur dimi"
Bir bıkkınlık nefesinde sonra onay gelince shadowa  dil çıkardım.

"Küçük pislik. Sizde niye buna uyuyorsunuz"

"Langa , siz neden yan yana yatıyorsunuz "

Bu cümlenin bitişi ile langa ve reki birbirlerine baktılar. Çooooooook yakınlardı. İki domates olarak ayrıldılar.

"Reki dün akşam kabûs gördü uyumak istemeyince langanın yanına zıbarttık. "

Rekiden ;

Langayla yattığıma inanamıyorum. Dün akşam korktuğumdan sesimi çıkarmadım. Ama çok rahat uyuduğumu söyleye bilirim. Resmen sabah denizi gibi kokuy- ggggguuuuurrrrrr. Derken midemin o mükemmel guruldaması geldi. Ahhh çok utanıyorum keşke şu an yer yarışsada içine girsem.

"Hadi kahvaltıya gidelim "
"Yaşasın kahvaltıııııı"
"😅"

Üstümüzü giyindi ve kahvaltıya indiğimizde herşey çok güzel görü- guuuuuuuurrrrr. Ya lanet mide sus .

▻zaman atlaması◅

Kahvaltı bitti ve müq üçlü olarak dışarı çıktık shadow malınıda yanımıza almak istedik ama kabıl etmeyin paslamdık. Joe ve cherry evde kaldı. Onları zorlamdın benim için en iyi ship onlar. Biraz fingirdeşsinler bakem.
Nys. Shodawda bizimle beraber çıktı ama bizim tam tersi miz yol saptı. Bazen ona üzülmüyor değilim sevdiği kadın başkasını seviyor. Langanın benim dışımda birini sevdiğini düşünmek bile istemiyorum.

Biz ✨mÜq ÜçLü✨ hayatımıza kaykay yaparak devam edeceğiz. Kaldığımız kasabada bir kaykay parkı aradık ama BUNLAR NASIL CAHİLLER BURDA HİÇ PARK YOĞOĞOĞKĞKĞKĞKKĞĞ. Sinirlerim bozulmuştu ama kaykay yapabilmiştik. Dediğim gibi kaykay her hava durumunda her yol ve her zaman yapılan bilen birşey.

Ne kadardır dışarıda olduğumuzu bilmiyorum ama hava kararmıştı. Ve burda hava çok güzel. Yıldızlar bizim ordaki nden daha çok görünüyor. Diğerlerininde arkada kaldım. Ama kimin umrunda bu gökyüzü çok güzel.

Lan gamdan daha güzel değil ama idare eder

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lan gamdan daha güzel değil ama idare eder. Diğerleri benim arkada kaşldığımı görünce yanıma geldi.

"Ne oldu sümük , nereye bakıyordun "
"Gökyüzü çok  güzel 😍💓"
"Sen daha güzelsin "

Sesin geldiği yerde langa vardı ve yüzü kızarmıştı. Bunu onun söylediğine inanamıyorum. AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA.
Bende utanmıştım ve kızarmıştı yüzümü saklamak için diğer tarafıma dönüm ama Amaaaaa diğer tarafımdaki miya bana pis pis sırıtıyordu.

⫸zaman atlaması⫷
(Azcık kuzın bana 😏)

Otele geldiğinde ölü bir beden gibiydim konuşmak için bile takmadım kalmammıştı. Kimseye pas vermeden hemen odamıza gittim. Üstümdeki lerle kendimi yatağa attım.

꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰˵•ᵜ•˵꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷

Bu bölümde finito uzun sürdüğü için üzgünüm 😭 ama beynim olmasa duruyor. Ama yinede okudunuz için tenküüüüüüü.

Ve sizden bir ricam var oy verirken birde yorum yaparsanız çoooooook mutlu olurum. Bays.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love Of My Dreams|LangRekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin