Langa'dan :
Tam tamına 3 saattir sahildeydik ve artık güneç batıyordu. Sahilden zaten pek bir kişi kalmamıştı.
"Artık gidelim mi zaten güneş batıyor "
"Hakılısın ve sahilde yapılabikicek her şeyi yaptık başka birşey kalmadı "
"Tmm o zaman gidelim "
"Aaahhh hhaha ben kalkamam uykum varrrr rrr""Langa rekiyi sen taşı "
"..... "
"NEEEEE"
"Hadi reki "Utana utana rekiyi kucağıma aldım. Onunda ne kar çekindiği belliydi . Reki boynuna sarıldı . Gözlerini kapamadı , arkamızdaki miya ile bakışıyorlardı. Arkama gizliden gizliye baktım miya pis pis gülüyordu(piç smile).
Merdivenlerden çıktıktan sonra kaykay bindim rekinin kaykayınıda miya almıştı. Kalıcağımız otele giderken reki tam olarak uykuya dalmıştı. Bir ara düşecek gibi oldu ama onu tuttum. Yoksa kendimi asla affetmezdim.-zaman atlaması-
Otele geldiğimizde reki hala uyuyordu. İçeri girdiğimizde herkes bize baktı , alınmamaya çalıştım. Reki neyseki uyuyordu, insanların bize baktığını görseydi çok utanırdı.
Resepsiyonda odalarımızın anahtarlarını aldık miya, shadow, ben ve reki aynı odada kalıyorduk. Çünkü biz fakiriz ve dört kişi paramız sadece 1 odaya yetti. Cherry ve Joe ise ayrı odalarda kalıyorlar. Keşke önler gibi zengin olsan bu sayede 2 oda tutardı ve odaların birinde reki ile ben kalırdık. Kötü düşünmeyelim sadece tek başımıza iken ona daha iyi açıla bilirdim. Diye düşünüyorum. Her neyse miya dan reki için bir yatak kurmasını istedim reki kucağımdaykan yapamazdım. Onu bırakmakta istemiyorum çünkü çoooooook güzel kokuyor."Ben neden kuruyor muşum yatağı shadow kursun "
"Miya yatağı kurarsan sana dondurma alırım "
"Tamam "Rekiyi yatağa yatırdık ve dışarı çıktık. Miya ya bir adet dondurma aldım . Bir dondurma dediğim bakmayın ben aldığım için tüm aroma lardan bir top aldı . Sanırım 15-16 aroma vardı. MİYA DAHA ODAYI ZOR KARŞILIYORUZ SEN BENİ BATIRMAYA MI ÇAL OLUYORSUN diye baktım miya ya. Gene pis pis sırıttı sonra arkadım dönüp gidecektim ki tişörtümü çekti ve bana tatlı tatlı baktı. Ahhhh yandık bu bakışa şu ana kadar bir tek cherry hayır diye bildi.
"Abim 24 ay taksit yapabilir miyiz"
"Efendim"
"Boşver"Param yetmeyeceği için kattan geç... NE NE 320 YEN Mİ?
Ay bayılacam biri beni tutsun . Otele dönerken miyaya sövüp durdum. Aç gözlü #("! ₺+₺;#;*+#;"+#;##;"+₺;₺++*;"₺;*-#-" . Odaya girdiğimizde shadow hala yoktu ama reki uyanmıştı ve telefonuna bakıyordu."Tünaydın reki"
"Sizede"Çoooooook iyi biri olduğum için reki yedek dondurma aldım. 320 yen miyanın kısmıydı rekiniinki 40 yen tuttu .
Rekiye dondurmasını uzattım.Reki teşekkür ettikten sonra beni her zamankinden daha sıcak bir gülümseme karşıladı. Ölücem ama ölmemek gerek yoksa rekiye çıkma teklifi yapamam ve başka birine gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?