Hadi bismillah başlayalım
Reki'den :
Tam 3 saattir plajdaydık canım sıkılmıştı ve gezmek istedim. Üstümü giyindim ve langanın yanına gittim.
(Tabiki hayatımın aşkının yanı)"Langa hadi gezmeye gidelim "
"Tmm... "
Vay aslında bunu beklemiyordum "diğerleri gelmicek mi "
Demesini bekliyordum neyse. Deniz kenarları soğuk olduğundan oralardan yürüdük. Langa denize bakıyordu bende ona (langa ya) . Langa kafasını bana doğru çeviriyordur ona baktığımı anlamasın diye kafamı yola çevirdim. İki kaykay yapan kişi vardı. Bir an kalbim duracak gibi oldu. (O kişinin adını bilmadığımdan sallıcam) aiko kaykay yapıyordu. Gözlerim öfke ve üzüntüden dolmuştu. (Aiko :rekinin ağır kaza sonucu kaykayı bırakıcağını söyleyen şahıs) aiko gözünü denize götürmüştü. O sırada beni fark etti."Reki"
"... "Langanın elini tuttum ve koşmaya başladım langa ne olduğunu anlamamıştı. Aiko arkamızdan "REKİ DUR" diye bağrıyordu ama umrumda değildi. Önüme çıkan ilk merdivenden yola çıktım. Bir süre daha koştuktan sonra nefesim tükendi. Tökezledi tam yere düşecekken langa beni tuttu. Aiko nun yanında kaykay olduğunda bize yetişti.
"Reki lütfen beni dinler "O bunu söylerken langanın tuttum elini sıkmaya başladım (senin kızgınlığını neden bu şahıs çekiyor ) . Langa ne olduğunu anlamadan duruyordu.
"Reki bak ben... "
Lafını bitiremeden ona tokat atmıştım.
"NEYİ DİNLEMELİ İSTİYORSUN BANA DEDİNKİ REKİ BEN ARTIK KAYKAY DAN KORKUYORUM BİR DAHA KAYMİCAM AMA BAK NE KADAR GÜZEL KAYIYORSUN. BENİMLE KAYMAK İSTEMEDİĞİNİ SÖYLESEYDİN ANLARDIM. "
Aiko bu laflarım üzerine azının konuşmak için açıyor ama yeniden kapatıyordu.
"Ben sadece özür dilerim... "
Arkasını döndü ve gitti bende arkamı döndüm ama ilerşemedim arkama dönüp baktığımda yoktu. Kollarımı açtım... Ve langa ya sarıldım . Langada bana sarıldı. Bir bankan oturduk ve langa bende o kişinin kim olduğunu ve aramızda olanları anlatmamı istedi.
" o çocuk eskiden benim kaykay partnerimdi ama girdiği bir yarışmada büyük bir kaza geçirdi ve bana bir daha kaykay kaymicam dedi. Ama bak nasıl kayıyor.
Langa'dan :
Rekinin bu anlattıklarından çocuğun ne kadar yalancı olduğu anlaşılıyor ama reki yle kaymak istememek mi bu çocuk deli galiba. Reki bu dünyadaki en iyi arkadaş ve en tatlı kişi. ona aşık olmamak elde ğil ne yapayım . Rekinin bu çocuğa nefreti ne kadarsa benimki bir kat daha .
"Reki hadi diğerlerinin yanına gidelim "
"Tmm... "Rekinin elini tuttum ve sahile , bizimkilerin yanına gittik. Rekinin biraz moreli bozuktu onlara(miya, shadow ,Joe, cherry) ne olduğunu sormamalarını ve miya dan rekinin morelini düzeltecek şeyler yapmasını söyledim. Miya tmm anlamında kafasını salladı. Bende sahile biraz uzak olan markete gittim. Birkaç kola ve çikolata aldım. Koşa koşa reki lerin yanına gittim . Rekinin morali biraz düzelmiş ve miya ile voleybol oynuyordu. Mutlu olmasına sevindim.
Elimdeki çikolata ve kolaları şemsiyenin altına bıraktı ve reki leri çağıdım . Reki mutlu bir şekilde yedi ve içti. İyi kalpli olduğunda ve yapılması gerektiğinde diğerlerinede çikolata verdi ama Joe ve cherry yemedi bende itiraz ettim ama reki bir çokulatayı alıp ağzıma tuttu. Mecburen yedim.reki çok mutlu olmuştu.•◌•◌•◌•◌•◌•◌•◌•★•◌•◌•◌•◌•◌•◌•◌•
Evet buda bitti umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?