Langa'dan ;
Sabah bir dürmeye uyandım. Miya sabahın köründe uyandırdı yine beni.
"Ne"
"Reki yine mi kabus gördü "
"Hayır"
"Ha!! O zaman siz neden birlikte yatıyorsunuz"
"Sen sor diye "
"Langa dalga geçmeden ne oldu anlat"
"(Herşeyi anlatır) olay bu"
"Ne!! Yani siz artık sevgili misiniz"
"Evet "Miya dan
Langa sana ne kadar inansam da ben o mucuku görmezsem olmaz.
"İnanmıyorum sana sıkıyorsa öp"
"Tmm"Langa rekiye doğru uzandı . HAAAAAA çok güzel bir öpücük görüyoruz sayın seyirciler. Langa vurdu ve gol oldu. Golle beraber rekide uyandı. İşte şimdi yandık. Langanın ölmesiyle rekide uyandı. Ben bu hikayesi bir yerden hatırlıyorum. Heeeeee pamuk Prenses. Reki sanki boğuluyormuş gibi gözlerini açtı.
"Ne oluyo be??! "
"Günaydın sevgilim "
"Günaydın yenge "
"Ne yengesi "
"E langa yla çıkıyormuşunuz yani yengemin yada eniştem mi işte o belli değil ""Langa bensiz mi anlattın yazıklarım olsun "
"Üzgünüm "
"Gereksiz parazitler susun burda uyumaya çalışıyom "
"Uyan hadi avradına pepe izlediğim artık bir yengemiz yada eniştemiz var ""Ne diyon be sen "
"Reki ile langa çıkıyor diyorum "
"Heeeeee hayırlı olsun "Ve shadow bize bağırmak için yastıktan kaldırdığı kafasını yastığa geri gömdü.
"Son 3,2,1"
"Bir dakika neee?! "
"Şeyyy.... "
"Çıkıyorlar işte "
"İyice düşündünüzmü "
"Gönül gönüle karşı sanane "
"Siz bilirsiniz hayırlı olsun "5 dakika sonra kapımız tıklatıldı.
"Kimo?"
"Benim çocuklar cherry"
"Gel yengem gel mevzu var "
"Mevzumuz ne oldu?Ben olan herşeyi anlatırken reki hem bana hemde langa ya dövüyordu"sızın ığzınızdı bıklı ıslınmıyırdı (sizin ağzınızda bakla ıslanmıyorda) " falan filan . Nys. Cherry 'e herşeyi anlattıktan sonra Cherry langa ve rekiyi tahrik etti. Arkadaş ben sınavdan yüksek not alıyom onu tebrik etmiyonuz da bir sew oldular BUNU NEDEN BUKADAR TEBRİK ETTİNİZZZZZ. Cherry odadan çıktı. Hepimiz üzerimizi değiştirdikten sonra kahvaltıya indik. Olanları Joe ye anlatmazsam olmaz.
"Bu gün tekrar sahile gidelim mi? "
Herkesin kabulü ile sahile gidecektik. Tabi Joe ve Cherry 'yi zorla ikna ettik .
Kahvaltı bitti. Hepimiz odalara geçtik ve hazırlanmaya başladık. Hepimiz hazır olunca kaykay larla yarış yapmaya karar verdik .
Rekiden ;
Yarışa başladık ve en arkadayım. Hepsi tmm da miya benden küçük onu nasıl geçemem. Ama bir ara birşey oldu
Ve Joe nin arkasında bulunan langanın hızı yavaş yavaş azaldı ve en sonunda yanıma geldi. Elimi tuttu. Ben ve diğerleride ona bakıyordu. Elimi tuttu tabi ben sıcaklıktan kızardığımı anladım. Kafasını bana çevirdi."Sevgilim olmadan gitmek istemem "
"... 😁"Ve el ele tutuşarak kaymaya başladık. Biliyorum her zaman bunu diyorum ama ÖLÜCEM. Sevdiğim bir işte sevdiğim insan ile yapıyorum .yani sizde öyle hissetmez mısınız?.
Neyse ben bunları düşünürken biz çoktan sahile ulaşmıştır bile .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?