Rekiden
Sahilde her zamanki gibi havluları kumların üstüne serdikten .miyayı gıcık ettim ve Joe yu ve shadow u . Bunlarda sonra miya geldi yanıma .
"Hadi yüzme yarışı yapalım"
"Seni yenileme ama neyse "Miya pis bir sırıtış sundu bana hadi hayırlısı.denize girdik .miya çok hızlı yürüyordu. Bundan şüphelerim ve suyun altına daldım .shadow miyayı itiyordu. Ne kadar iyi yüzüğünü kanıtlamak için birşey demedim .onların arkadın yüzdüm .tam onları geçeceğim sırada ayağımda bir acı hissettim .kahrolası kırap yüzünden ayağım çok açıyordu ve yüzemiyordum .
"Mğmggiğya"
"Beni bu numarayla kandıramazsın "Kendimi daha fazla yukarıda tutamadım ve denizin dibindeydim . Koyu mavide gözlerimi kapadım . Sonra bir hareketlenme hissettim ve kapalı gözlerime ışık çarptı.alt tarafımda hala birşey hissediyordum .
"İyi misin reki?"
Yan tarafıma baktığımda ...
Kafamın tası attı"Sen ne cürretle tekrar yanıma gelirsin "
Evet ..yan tarafındaki aiko idi .tam o sırada langa geldi .kendimi aikodan hemen langaya attım ve ona
sarıldım ."Boğulacaktın ama "
"Senin beni kurtarmandansa boğulmayı tercih ederim "
"Sen iyi misin reki?"
"Evet langa ve gidebilir miyiz "
"Tabi"Biz giderken aiko arkamızdan üzgün bir şekilde bakıyordu. Ve arkamızdan miya ve shadow geldi.
"Sen iyi misin"
"Sizden nefret ediyorum "Bunu söylerken beni bir tek langa duymuştu çünkü onun omzuna yapışmıştım. Gölgeye geçtiğimizde miya shadowa onun kim olduğunu ve aramızda geçenleri anlattım. Ben bunları anlatırken langa çocuğun bile bilmediğini düşündüğüm sülalesine bile sövdü. Gün bitti ve film gecesiiğiğiğiğ. Bu demek oluyor ki M-A-R-K-E-T-E. Markette
İstediğimiz her şeyi aldık ama iki düşman karşımıza çıktı .
İsimleri ise ;cherry ve joeKasada cipslerini, kolaları , şekerleri bıraktırttılar. Ama yanımızda şeker surat hastalığına yakalanarak şans kazanmış olan miya var. Joeyi bir şekilde hallettik. Şimdi sırada boşş var.
"Lütfen cherry"
"Hayır bunlar çok zararlı "
"Bunu sen istedin "
"Neyi.. "
"Cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry.. "
"Tamam alın "Hepimiz kartları uzattı ve kasıyerden çekmesini istedik. Miyanın katını çekti yes be.
(Yayınlar için belirli bir tarih vermemeye karar verdim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of My Dreams|LangReki
FanfictionAşktan kaçanlar asla beraber olamazlar ya da olurlar kim bilir?