Iva i załamanie part2

409 20 16
                                    

Nie uwierzę w żaden dowody Pio, nigdy nie uwierzę, że Biu jej coś zrobił. Nigdy kurwa nigdy. Dosłownie jako dowód krwi i usg dodała zdjęcia z pintresta! Oskarża go o przemoc fizyczną i psychiczną, a to ona i ten jebanym oblech drugi autor molestowali aktorów i zachowywali się jak świnie, zmuszając np Barcoda do masowania. MIAŁ 16/17 Lat i to MIAŁO BYĆ NAUKĄ JAK BYĆ DOBRYM AKTOREM. No ciekawe kurwa jak. 

Może i Biu i Pio coś łączyło, nagrania że szpitala jak karmi Biu musiały jakoś powstać, ale nie uwierzę, że ją bił i gnębił, na dodatek chciała to wkręcić jego ex, Która w prost powiedziała, że rostali się w 2020 roku i nadal są przyjaciółmi i nigdy jej nic złego nie zrobił. Jestem bliska rzucenia wszystkiego co wspólne z Kinnporsche by nie mieć nic wspólnego z tą dwójką autorów. 

Ale moje ff nie mają już prawie nic wspólnego z jej ścierwem gdzie każdy każdego gwałci i męczy. Postacie bardziej nawiązują do dramy, i scenariusza, którego nie pisała. 

Na dodatek wariatka uznała, że projekt 4 minute to jej pomysł i autor UKRADŁ JEJ POMYSŁ. 

Mam Nadzieję, że drugi hiatus biu skończy się jak najlepiej dla niego, modlę się by nie skończyło się to tragedią. 

Zawsze będę po jego stronie. 

Kinnporsche talks 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz