42

496 24 0
                                    

Macau obudził się w swoim mieszkańcom w Nowym Yorku, poczuł zapach kawy, od razu przeciągnął się i poszedł do kuchni, zobaczył w niej Tay'a, który zalewał kubek kawy.

Wczorajszy Dzień Obaj uznają za bardzo udany, spotkali się w klubie... tak im się dobrze rozmawiało, że dokończyli rozmowę w łóżku Macau, nie używając nawet słów. Zaś usta były bardzo użyteczne. Zwłaszcza te Starszego z nich

- już się obudziłeś~ ukradłem ci jakąś starą bluzę, chyba ci to nie przeszkadza?- zapytał pozujący w bluzie Macau.

-ani trochę... wyglądasz uroczo- powiedział i podszedł do niego, przytulił go

- ej bo się zawstydze, a za stary ma to jestem- zaśmiał się i pocałował go w usta, Macau od razu oddał pocałunek. No tak jest dorosły, trochę nawet w sumie bardzo wydoroślał, zwłaszcza z wyglądu, jest wyższy, bardziej zbudowany i dużo bardziej o siebie dba, zaś Tay nadal jest seksownym facetem z ciekawymi stylizacjami, jego włosy są dość długie, sięgają ramion, nie są już szare, wziął przykład z Porsche 2 i po zerwaniu z dupkiem, który go zdradzał zmienił kolor na czarny.

Spędzili jeszcze kilka lat za granicą nie mówiąc innym, że są razem, byli naprawdę szczęśliwi, ale zaczęło im brakować Tajlandii, Macau często rozmawiał z Pete i Venice przez telefon, z Vegas też, ale ten to odklejony trochę i nawet nie skumał, że Macau mieszka za granicą.
Tay zaś tęsknił za przyjaciółmi, za Porsche, Kinn'em i oczywiście Tankhunem

Kiedy przyjechali do rezydencji było pusto, czyli Pete znów zabrał gdzieś rodzinkę. Macau skorzystał z tego faktu i dorwał się do swojego ukochanego, zabawili się w starym pokoju Macau, później już więcie, Tay pił wino, które podjebał od Vegas, Pete przez jakiś czas był dla niego nie miły, na szczęście zmienił podejście dość szybko.

Macau i Tay później wyprowadzili się do mieszkań Tay, po tym pojawiła się ich gwiazdka, starszy z nich nigdy nie był taki szczęśliwy jak z Macau, Młodszy również pierwszy raz czuł się tak kochany. w duchu dziękował Porchay, że nigdy go nie pokochał bo miał okazję pokochać Tay'a który pokazał mu czym jest prawdziwa miłość

Kinnporsche talks 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz