3

227 13 0
                                    


Önceki bölüm özeti;
_karanlık bir yere götürüp üç sandalyeye oturtturup ellerini kollarını bağlamışlardı._

3.bölüm

BangChan , Seungmin ve Changbin bu üçlüyü bağlayıp Lee Know'un yanına gidecekken Jisung dörtlü gruplarına herkesin yanına gelmeleri gerektiğini söylemişti. Bu üçlü ise Jisung'ın onsuz gezdiklerini ve bu işi yaptıklarını duyduğunda onlarla konuşmayacağını biliyorlardı. Herkes kendi telefonundan gelemeyecdğini iletti. Fakat Jisung bişeyler olduğunu anlamıştı. Yazılan mesajların konumunu öğrenip hepsinin aynı yerde olduğunu anlamıştı. Onlara çok sinirliydi ve oldukları yere gizli bir şekilde gitti. Fakat BangChan , Seungmin ve Changbin ; Jisung'dan önce gitmişlerdi.Hyunjin ,Felix ve Jeongin zorlu bir şekilde birbirlerini çözmüştüler. Lee know ayılmıştı. Ağzı, kolları ve bacakları bağlıydı ne ses çıkarabiliyor ne de hareket edebiliyordu. BangChan , Seungmin ve Changbin akşam olduğu için Lee know'un yanından ayrıldılar. Akşam esintili bir rüzgar karşısında Lee know'u o yüksek yerde bırakıp gidiyorlardı. Jisung üç arkadaşlarına sinirli olduğu için Lee know'u onlar gittikten sonra serbest bırakmak amacıyla bağlı olan ağzını , kollarını ve bacaklarını açmıştı. Lee Know çok üşümüştü hatta burnu kıpkırmızı hale gelmişti. Jisung , Lee know'u o halde görünce dayanamayıp üzerindeki hırkayı çıkartıp Lee Know'a verdi. Lee Know'un yapacağı başka yapabileceği hiç bir şeyi olmadığından dolayı hırkayı almıştı.
Lee Know yükseklik korkusu olduğunu Jisung'a söylemişti. Jisung ise Lee Know ile beraber aşağıya inmişti. Lee know ve Jisung aşağıya indiğinde ise kendine gelmişti. Yolu bilmediği halde evine gitmeye çalışıyordu. Fakat telefonu da yanında değildi. Ne yapacağını bilmiyordu. Tek yapacağı şey Jisung ile gitmekti ama Lee Know Jisung'a güvenmiyordu. Jisung ise Lee know'dan hoşlanmaya başlamıştı. Jisung Lee know'a onunla gelmesini söylemişti. Ama Lee know'dan cevap alamamıştı. Ama yine de Lee Know Jisung ile

Sabah okulda

Changbin; lan oğlum aklımda sanki birşey vardı da bende unuttum ya

BangChan; kanka aynı şey bende de oldu bu sabah

Seungmin; Cidden ya

BangChan'ın aklına dün kü olanlar geldi. Changbin ve Seungmin'e hatırlattıktan sonra tam okuldan ayrılıp gidecekken içeriye Lee Know , Hyunjin ve Felix gelmişti.

Another Day / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin