Önceki bölüm özeti;
Jisung heyecanlandı. Nasıl olsa sevdiği çocukla yan yanaydı. Jisung'ın dersleri Lee Know'un derslerine göre biraz kötü durumdaydı. Çok da kötü değil. Sadece Lee Know sınıfın en başarılı öğrencilerinden biri. Lee Know bu zamana kadar hiç aşık olmamıştı. Jisung 1-2 defa sevdiği biri olmuştu. Ama Lee Know bu hissi ilk kez yaşayacaktı.10.bölüm
Lee Know, Jisung'ın yanına oturdu. Bugün Lee Know'un yanına oturacak olan Felix neden oturmadığını Lee Know'a sormuştu. Lee Know ise dün gelmediği için dersi daha dikkatli dinlemek amacıyla Jisung'ın yanına oturduğunu söylemişti. Felix oturduğu yerden kalkıp Hyunjin'in yanına geçti.
Ders başlamıştı. Hyunjin derste sıkılmaya başlamıştı. Sıkılıp yanında oturan Felix ile kendi elinin boyutlarını karşılaştırdı. Felix'in eli onun eline göre çok kısaydı. Felix'e göre ise Hyunjin'in eli ona göre çok büyüktü. Felix , Hyunjin'in kulağına yaklaşıp ona "senden hoşlanıyorum." Demişti.
Hyunjin duymamış gibi yapıp derse devam etti. Hyunjin arada sırada Felix'e bakıp dudağını ısırıyordu. Dersten çok sıkılmıştı ve bu ders hiç geçmiyordu.
Sonunda ders geçmişti. Teneffüs olmuştu. Jisung ders ile alakalı anlamadığı yerleri Lee Know'a soruyordu. Hyunjin ve Felix , Lee Know ve Jisung'ı beraber görünce rahatsız etmek yerine Jeongin'in yanına gittiler. Fakat Jeongin'i de sınıfında bulamadılar. Bi an küçük tatlı bi endişeleme kapladı içlerini fakat Jeongin'i karşılarında görene kadar kısa sürdü.
Jeongin; Naber Lee nerede?
Hyunjin; Jisung ile yukarıda ders yapıyorlar.
Dedi ve üçü birden tebessüm etmeye başladılar ardından da kahkahalara.
Zil çabucak çalmıştı. Hyunjin ve Felix sınıfına çıktılar Jeongin'de sınıfına girdi.
Okul bitmişti. Artık bu günün en sıkıcı zamanlarını da atlattılar. Herkes evlerine dağıldı. Eve gidince Jisung Felix'e mesaj attı.
Minhonunki
Jisung:Felix senden acil
bişey isticm bana yardım
eder misin? 👉🏻👈🏻
Felix; Evet dinliyorum.
Jisung:...
Bölüm sonuYa çok kısa oldu ama heyecanlı yeri diğer bölüme koymak istiyorum. Kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Day / Minsung
AdventureHikaye 12. Sınıfa giden çocukların çete haline gelip Lee Know'a zorbalık yapmasıyla başlamaktadır. Hikayemi okuyup beğenirsen sevinirim. Görüşlerinizi beklerim. İyi okumalar💕