4

164 13 1
                                    

Önceki bölüm özeti;

Changbin;lan oğlum aklımda sanki birşey vardı da bende unuttum ya

BangChan; kanka aynı şey bende de oldu bu sabah

Seungmin; cidden ya

BangChan'ın aklına dün kü olanlar geldi Changbin ve Seungmin'e hatırlattıktan sonra tam okuldan ayrılıp gidecekken içeriye Lee know , Hyunjin ve Felix gelmişti.

4.bölüm

Çantalarını ve kitaplarını çıkartmadan önce sınıfın bir kenarında konuşmaya başladılar. Yan yana oturan Felix ve Hyunjin 1 hafta boyunca yer değişikliği yapıp Lee Know'un yanına geçecek. Lee Know'a destek olacaklardı. Jeongin ise her teneffüs vakti gelip Lee Know'un nasıl olduğunu soruyordu.
Lee Know , Hyunjin ve Felix'in karşı dörtlü ile aynı sınıfta olmalarının birbirlerine karşı çok zor bir dönem olduğunu belirtiyordu. Bunca 3 yıl nasıl katlanabildiler acaba🤔.
İlk ders bitmişti. Ders arası mola olmuştu. Chanbin,BangChan ve Seungmin nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordu. Jisung ise Hiçbir şey'den haberi olmamış gibi arkadaşlarına uyum sağlamaya çalışıyordu. Üçlü konuşurken aralarına Jisung'da gelmişti. Neyden bahsettiklerini sorduğunda ise Seungmin herşeyi anlatmaya başlamıştı. Jisung bildiği şeyleri tekrar dinlemekten sıkılmıştı. Seungmin anlatırken Jisung, Seungmin'in lafını bölüp olayları bildiğini söylemişti.
BangChan , Changbin ve Seungmin şok üstüne şok geçirmişlerdi.

Seungmin; Olm madem biliyorsun bir daha neden bana anlattırıyorsun?

Changbin; (Seungmin'şn lafının üstüne) 1 dk 1 dk sen nereden biliyorsun?

Jisung; Biraz mantık kullanarak öğrendim diyelim Changbinciğim. Şimdi ben size soracağım, neden beni de çağırmadınız?

BangChan; O zaman Lee Min-ho'yu sen çözdün!

Jisung; Evet

Seungmin , BangChan ve Changbin aynı anda Jisung'a bağırdılar. Neden yaptığını sordular. Üstüne Jisung ise soru üzerine soru yöneltti.

Jisung; Neden bensiz geziniyorsunuz ?

Jisung ; BangChan , Changbin ve Seungmin gibi zorba biri olmaktan iyice sıkılmıştı. En iyisi yalnız kalmak diye söyleniyordu. BangChan , Changbin ve Seungmin ise " salak bu ya en fazla 1-2 gün küser sonra dayanamaz. " diyip geçiştirdiler. Jisung ise emindi. Arkadaşlarıyla konuşmayacaktı. Bunun için yemin etmişti.

Okul çıkışı
Jeongin , Felix , Hyunjin ve Lee Know hep beraber okul çıkışı bir lokantaya gitmişlerdi. Bir masaya oturup ( Jeongin ve Lee Know yan yana Hyunjin ve Felix yan yanaydı.) Konuşmaya başladıklarında Jeongin hep telefonuna bakıp birine mesaj yazıyordu. Lee Know ise Jeongin'in yaralarının nedenini hâlâ merak ediyordu. Ondan dolayı Jeongin'in kiminle mesajlaştığını göz ucuyla bakıyordu.

Bölüm sonu

Çok mu saçma oldu ya çok tedirgin oldum.

Another Day / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin