Önceki bölüm özeti;
Jisung 1-2 gün düşündükten sonra Lee Know'un geçen gün kü olaydan dolayı telefonunun olmadığını Changbinler'in aldığını hatırladı. Jisung yemin etmişti. Onlarla konuşmayacağına o yüzden onlara yalvaramazdı.6.bölüm
Jisung ailesinden alıp biriktirdiği paraları çıkartıp ailesinden 1-2 haftalık fazla para istemişti. Jisung'ın ailesi para bakımından zengin olduklarından dolayı Jisung istediği paraya rahatça ulaşabiliyordu. Sabah olunca Jisung paraları bir zarfa yerleştirip okula gitmişti.
Okul çıkışı olduğunda ise Jisung koşar adımlarla telefoncuya gidip Lee Know'a hediye telefon almıştı.
Ailesine Jisung'ın elinde telefon kabını görünce sorgulamaya başlamışlardı. Jisung ise olayları bazı yerlerini anlatmadan olayı üstü açık bir biçimde anlatmıştı. Jisung hızlıca sabah olmasını istiyordu. Odasına gidip kulaklığıyla şarkı dinlerken kafasında senaryolar kuruyordu. Jisung şarkı dinlerken uyuyakalmıştı.
Sabah olduğunda Jisung çok heyecanlanmıştı. Akşam ki senaryosunu uygulamak istiyordu.Jisung'ın kafasında kurduğu senaryo;
= Okul çıkışında Lee Know'u durdurup geçen ki lokantaya çağıracak ve orada hediyesini verecekti.Okul olmuştu. Jisung heyecandan eli ayağı titriyordu. Jisung için dersler hiç geçmemişti. Sonunda okul çıkışı olmuştu.
Jisung koşa koşa Lee Know'un yanına gitti. Furdurmayı başardı ama ikna etmesi biraz zaman aldı. Lee Know korkuyordu. Fakat onu kurtaranın da Jisung olduğunu biliyordu. O yüzden Jisung'ın teklifini kabul etmişti ama nedenini merak ediyordu. Jisung, Lee Know ile beraber lokantaya doğru gidiyorlardı. Jisung'ın eli titremeye başlamıştı.
Lee Know; Elin titriyor.
Jisung; Evet heyecandan.
Lee Know Jisung'ın ne yapacağını çok merak etmeye başlamıştı._Sonunda gelmişlerdi_
Lee Know ve Jisung bir masaya oturdular. İki tane içecek aldıktan sonra Jisung Lee Know'u fazla bekletmemek amacıyla hediyesini verecekti.
Jisung; Lee Know , Şey...
Lee Know; Ney??
Jisung; Hani o gün kötü şeyler yaşadın ya,..
Lee Know; Eee
Jisung; İşte o zaman senin en büyük korkun olan yükseklikle oynadılar. Sonra da sana ulaşamadınlar diye telefonunu almışlardı ya.
Lee Know; Evet
Jisung; Sana onu yapanların da benim arkadaşım olduğu için onlar adına senden özür dilemek istiyorum.
Lee Know; Ama o senin sorunun değil ki .
Jisung; O yüzden sana bi hediye aldım onu vermek istiyorum.
Lee Know; Gerek yok zaten senin sorunun değil sen onun üstüne beni kurtardın zaten.
Jisung; Olsun yine de Özür dilerim._Jisung hediyesini Lee Know'a uzattı._
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Day / Minsung
AventuraHikaye 12. Sınıfa giden çocukların çete haline gelip Lee Know'a zorbalık yapmasıyla başlamaktadır. Hikayemi okuyup beğenirsen sevinirim. Görüşlerinizi beklerim. İyi okumalar💕