11

75 11 0
                                    

Önceki bölüm özeti;
Minhonunki
Jisung:Felix senden acil
bişey isticm bana yardım
eder misin? 👉🏻👈🏻
Felix; Evet dinliyorum.
Jisung:...

11.bölüm

Jisung: Minho'ya ondan hoşlandığımı söyleyebilir misin?
Felix: Benim söylemem doğru olmaz bunu kendin söylemelisin.
Jisung: Ben utanıyorum ama
Felix: Ama senin söylemen daha iyi olur.
Jisung: Peki

Sabah olunca Felix , Hyunjin ve Jeongin'e mesaj attı. " Bugün Jisung , Lee Know'a onu sevdiğini söyleyecek. O yüzden Lee Know ile Jisung yan yana geldiğinde pek onlara yaklaşmayalım ne zaman olacağını öğreniriz." Daha sonra Hyunjin, Lee Know , Jeongin ve Felix hep beraber okula gidiyorlardı. Lee Know'a söylememek için kendilerini sıkıyorlardı. O yüzden ne diyeceklerini , nasıl konuşacaklarını , farklı konu açmayı bile beceremediler ve sessizce okula doğru gittiler. Okulun kapısına kadar geldiklerinde kapının önünde Jisung'ın dikildiğini görünce Jeongin boğazını temizleyerek Hyunjin ve Felix'e uyarıda bulundu. Jeongin'in uyarısını alınca Hyunjin ve Felix kantine gitme bahanesi ile uzaklaştılar. Jeongin ise sınıfa gitmem gerek diyerek Lee Know ve Jisung'ı baş başa bıraktılar.
Jisung heyecanlanmıştı. Lee Know ile beraber sınıfa çıkıyorlardı. Sınıfa gelmeden Jisung , Lee Know'u durdurdu.
Lee Know ; Ne oldu?
Jisung ; Sana bişey dicem
Lee Know ; Dinliyorum.
Jisung ; Şey.. Ee ben..
Lee Know ; ...
Jisung ; .. ben senden hoşlanıyorum
Dedikten sonra derin bir oh çekti. Daha sonra ise zil çaldı. Lee Know sınıfa Jisung'ın önüne geçerek çıktı. Sınıfta eski yerine oturdu. Derse girdiler. Sonra ise teneffüs oldu. Jeongin ; Hyunjin ve Felix'in yanına çıktı. Lee Know ise Üçlüyü beraber görünce yanlarına gitti. Hyunjin ; Lee Know senin neden yüzün asık ?
Diye sordu bilmezden gelerek.
Lee Know ise olanları anlattı. Daha sonra Felix olanları bildiğini söyledi. Lee Know neden bana söylemediniz diyerek biraz atarlandı ama en iyi arkadaşları olduğu için küsmedi.
Okul çıkışında ise Lee Know, Jisung'ın yanına gitti. Hiçbir şey söylemeden kolunu tutup her zaman ki lokantaya gittiler. Lee Know, Jisung'a onu sevdiğini söyleyince Jisung tebessüm etmeye başladı. Daha sonra ise Lee Know Hyunjin , Felix ve Jeongin'i de çağırdı. Onlar da Lee Know ile Jisung'ın yanına gittiler.

                  Bölüm sonu

Ayyy kitabı bitiriyorummm 1-2 bölüm sonra biter belkiii

Another Day / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin