Önceki bölüm özeti;
Jisung; Sana onu yapanların da benim arkadaşım olduğu için onlar adına senden özür dilemek istiyorum.
Lee Know; Ama o senin sorunun değil ki .
Jisung; O yüzden sana bi hediye aldım onu vermek istiyorum.
Lee Know; Gerek yok zaten senin sorunun değil sen onun üstüne beni kurtardın zaten.
Jisung; Olsun yine de Özür dilerim._Jisung hediyesini Lee Know'a uzattı._
7.bölüm
Lee Know Jisung'ın hediyesini aldı. Açtığında şok oldu. Böyle bişey beklemiyordu. Elindeki telefon kutusunu masaya geri koydu ve sonra almak istemediğini söyledi.
Jisung; Neden?
Diye sordu. Daha sonra da Lee Know olayın jisung ile alakası olmadığını söyledi. Jisung ise benim için al diyince Lee Know almak zorunda kaldı. Teşekkür etti. Jisung amacına yavaş yavaş ulaşıyordu._jisung Lee Know'dan hoşlanmaya başlıyor._
Biraz zaman geçirdikten sonra evlere gidiyorlardı. Jisung , Lee Know'u evinin oraya kadar bırakıp eve gidiyor.
Eve gidip geçirdiği güzel zamanın tadını çıkartıyor. Daha sonra ise uyuyakalıyor.Lee Know ise Jisung'ın neden böyle bir şey yaptığını merak ediyordu. Bir anda Lee Know'un aklına Jisung napıyordur acaba arasam mı gibiden sorular gelip duruyordu. Birden merak etmeye başlamıştı.
Akşam telefonu açmıştı. Rehberinde kayıtlı olan tek kişi şu anlık jisung'tı. Lee Know ailesini ve arkadaşlarını da telefon rehberine kaydetti. Sonra da fotoğraflar yerine girdiğinde de jisung'ın fotoğrafı vardı. Lee Know fotoğrafa baktı. Çok tatlı gbisinden birşey söyledi.Gerçekten çok tatlı
Ardından Lee Know , Jisung'ın fotoğrafına baka baka uyuyakaldı.Lee Know sabaha hasta olmuştu. Burnu kıpkırmızı haldeydi. Hapşırıyor ve öksürüyordu. O yüzden okula gidemeyecekti. Haber vermek için arkadaşı Hyunjin'e mesaj atmıştı.
_________
Lee Know = Hyunjin ben Lee Know hastayım okula gelemeyeceğim.Mesaj Hyunjin'e gitmişti. Hyunjin mesajı Felix ve Jeongin'e de gösterdi. Acaba bu Lee Know'un numarası mıydı ? Lee Know bugün okula da gelmemişti. Ama belki başına yine bişey gelmiş olabilirdi. O yüzden okul sonrası Hyunjin , Felix ve Jeongin Lee Know'un evine gideceklerdi. Hem emin olmak için hem de doğruysa geçmiş olsun için. Teneffüste bu üçlü konuşurken Jisung da onları duymuştu. Felixler'in yanına gitmişti.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Day / Minsung
AdventureHikaye 12. Sınıfa giden çocukların çete haline gelip Lee Know'a zorbalık yapmasıyla başlamaktadır. Hikayemi okuyup beğenirsen sevinirim. Görüşlerinizi beklerim. İyi okumalar💕