Önceki bölüm özeti;
Mesaj Hyunjin'e gitmişti. Hyunjin mesajı Felix ve Jeongin'e de gösterdi. Acaba bu Lee Know'un numarası mıydı ? Lee Know bugün okula da gelmemişti. Ama belki başına yine bişey gelmiş olabilirdi. O yüzden okul sonrası Hyunjin , Felix ve Jeongin Lee Know'un evine gideceklerdi. Hem emin olmak için hem de doğruysa geçmiş olsun için. Teneffüste bu üçlü konuşurken Jisung da onları duymuştu. Felixler'in yanına gitmişti.8. Bölüm
Jisung hem Lee Know'un neden gelmediğini merak ettiği için hem de Lee Know'un arkadaşlarına kulak misafiri olduğu için onlara katılmak istiyordu.
Jisung Hyunjinler'e nedenini sorup onlara katılmak istediğini söyledi.Jisung; Selam gençlik naber ?
Felix; İyi
Jisung; Ee şey.. size bişey soracaktım. Lee Know bugün okula neden gelmedi? Biliyor musunuz?Diye sordu. Jeongin dayanamayıp olanları anlattı. Lee Know'un yanına gideceklerini söyledi. Jisung nedenini biliyordu. Fakat Lee Know'un evine gitmeyi duyunca bilmezden yatmaya geldi.
Jisung'da gelmek istediğini söyledi. Hyunjin ve Felix biraz tedirgin olsa da Jeongin , Jisung'ın gelmesini çok istiyordu.
Jeongin; Bence gel.
Dedi. Hyunjin ve Felix en küçükleri Jeongin olduğundan dolayı fikrine saygı duydular.
Okul çıkışı hep beraber Lee Know'a bakmaya gelmişlerdi. Kapıyı tıkladılar. Kapıyı Lee Know açtı. Evde bile maskeyle dolaşıyordu.
Jisung her haliyle Lee Know'a aşıktı.Lee Know arkadaşlarını içeriye davet ettiğinde Jisung heyecanla içeriye girmişti. Evde Lee Know'un annesi olduğundan dolayı Lee Know arkadaşlarını odasına davet etmişti.
Lee Know'un annesi 2 dakika sonra gelip Lee Know ve arkadaşlarına bir şeyler ikram etti. Lee Know çok hastaydı. Jisung bunu daha iyi görmüştü ve içi buruşmuştu.
Felix mesajları gördüğünü söyledi. Fakat numara Lee Know'a ait olmasına rağmen Lee Know'un elinde telefonunun olmamasını söylemişti. Lee Know ise Jisung'ın ona telefon hediye ettiğini söylemişti. Jeongin şaşmıştı. Lee Know'un öksürüğü arttığında herkese maske verdi.Hepsi de çok tatlıydı. Lee Know Jisung'a doğru bakıyordu. Dalmıştı. Lee Know'un ateşi çıkmıştı. Üşümeye başlıyordu. Arkadaşlarına söyledi. Daha sonra otururken uyuyakalmıştı. Jeongin , Felix , Jisung ve Hyunjin evden ayrıldılar. Evlerine doğru yürüyorlardı. Jeongin , Hyunjin ve Felix şaşmış gözlerle Jisung'a bakıyorlardı. Jisung onlara çok önemli birşey söyleyeceğini demişti.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Day / Minsung
AdventureHikaye 12. Sınıfa giden çocukların çete haline gelip Lee Know'a zorbalık yapmasıyla başlamaktadır. Hikayemi okuyup beğenirsen sevinirim. Görüşlerinizi beklerim. İyi okumalar💕