12 ~ final ~

102 7 1
                                    

Önceki bölüm özeti;
Okul çıkışında ise Lee Know, Jisung'ın yanına gitti. Hiçbir şey söylemeden kolunu tutup her zaman ki lokantaya gittiler. Lee Know, Jisung'a onu sevdiğini söyleyince Jisung tebessüm etmeye başladı. Daha sonra ise Lee Know ; Hyunjin , Felix ve Jeongin'i de çağırdı. Onlar da Lee Know ile Jisung'ın yanına gittiler.

12.bölüm
Hyunjin , Jeongin ve Felix merakla Lee Know ve Jisung'a bakıyorlardı.
Jeongin ; Ne oldu çatlatmayın beni meraktan
Lee Know , Jisung'a bakarak " biz sevgiliyiz " dedi. Jisung kendini tutmaya çalışıyordu Fakat tutamıyordu. Hafif bir tebessüm etti. Sabah olunca okula Jisung ile Lee Know beraber gidiyorlardı. Hyunjin ve Felix yolda giderken bu sefer Jeongin'i görmemişler. Normalde Lee Know ve Jeongin beraber Hyunjin ve Felix'i bekleyip hep beraber okula giderlerdi. Hyunjin merak edip Jeongin'e mesaj atmıştı.
Jeongin - Hyunjin
Hyunjin; Jeongin evde misin ?
Okula gelmeyecek misin ?
Uyanık mısın ?
Jeongin
Alooo
Yaşıon mu
Dünyadan bebek ekmeğe
Jeongiiin
                    (Cevapsız arama 📞)
                    (Cevapsız arama 📞)
                    (Cevapsız arama 📞)
                    (Cevapsız arama 📞)

Felix; açmıyor mu?
Hyunjin; Hayır
Felix; Acaba içeriye girsek mi?
Hyunjin; Bence girelim hem belki uyuyakalmıştır.
Hemen kötüyü düşünmeyelim değil mi ?
Felix; Evet bence de bakalım
" diyerek ikisi beraber Jeongin'in evine doğru gittiler. Kapıyı tıkladılar. Fakat kimse açmadı. Hyunjin ve Felix endişelenmeye başladılar."
Felix Lee Know'u aradı. Lee Know ise Jisung ile beraber okula yürürken okula geldiklerini söyledi. Felix ise Hyunjin ile beraber okula doğru gittiğini söyledi ve Lee Know'a okula gittiğinde Jeongin'e bakması gerektiğini söyledi.
Lee Know ise olanları Jisung'a anlattı. Jisung ve Lee Know koşa koşa sınıfları gezindiler Ama hiçbir sınıfta göremediler. Kantin katına , revire , tuvaletlere , bodrum katına vb. okulun her yerine baktılar dakat göremediler. Tam bahçeye çıkacaklarken Hyunjin ve Felix ile karşılaşırlar. Hiçbir sonuç bulamadıklarını söylediler. Daha sonra ise tekrar tekrar Jeongin'i aradılar.
(Cevapsız arama📞)
(Cevapsız arama📞)
(Cevapsız arama📞)
(Cevapsız arama📞)
(Cevapsız arama📞)
Jeongin'in nerede olduğunu kimse bilmiyordu. Felix dayanamayıp okuldan çıktı ve Jeongin'i aramaya kalktı. Nereye gideceğini de bilmiyordu. Felix gitmeden önce Lee Know , Jisung ve Hyunjin'e haber vermişti. Lee Know bunu hatırlayıp Felix'e Jeongin olayını anlattı. Felix ise ailesine ulaşmaya çalıştı. Jeongin'in ailesi çok sert bir insanlardı. Bu sert insanların altından nasıl böyle bi bebek çıkabilirdi ki ? 🤔 Felix polislere de haber verdi. Jeongin'i evinde, okulunda veya başka bir yerde görmediğini söyledi. Polisler de Felix gibi Jeongin'i aramaya kalkıştılar. Jeongin'in Felix'e gitmek istediği yerleri söylediği her yere bakmıştı ve Jeongin'i bulmuştu. Felix , Jeongin'i bulduğunu araya polislere ve arkadaşlarına söylemişti Jeongin'e neden gittiğini sormak istiyordu. Fakat bir yandan da onu çok yormak istemiyordu. Onu anlamaya çalıştı. Ailesi çok kabaydı onun için. O yüzden Jeongin eve gitmek istemediğini söyledi. Felix ise kendi evine götürmek istediğini söyledi. Jeongin olumlu bir şekilde kafa salladı. Ailesine bu aralar fazla yaklaşmak istemiyordu. Bir de bu kaçma olayı Jeongin'in üzerine daha çok baskı olacaktı. Felix ve Jeongin beraber Felix'in evine gittiler. Jeongin duşa girdi. Felix ise Jeongin için kıyafetler hazırlayıp banyonun önüne yerleştirdi ve daha sonra Jeongin'in ailesine merak etmemeleri üzerine Jeongin'in onun yanında kalmak istediğini bir süreliğine eve yakınlaşmamasının onun için iyi olacağını anlatmaya çalıştı. Ailesi bu sefer eskisi kadar sert bir tepki vermemişti. Belki de pişman olmuşlardı.
Jeongin duştan çıktığında Felix , Jeongin'e Lee Know'un ona anlattıklarından bahsetti. Elindeki ve yüzündeki yaradan bahsetti. Jeongin ise şimdi bunlardan konuşmak istemediğini yarın okuldan sonra bu konuyu konuşmaları gerektiğini söyledi. Felix Jeongin'i anlayışla karşıladı. Ardından Felix mutfağa geçip Jeongin için bisküvi ve içecek almıştı. İkisi beraber salonda keyifli bir akşam geçirdiler. Felix elinden geldiğince Jeongin'in moralini yerine getirmeye çalışştı.

Another Day / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin