-Akroter-

35 8 10
                                    

         "Evren sandığımızdan daha
               acayip olmak bir yana,
         sanabileceğimizden de daha
                         acayiptir."

              

Sabah alarmın kulak tırmalayıcı sesiyle uyandım.Bu sefer geç kalmamak için 10 tane alarm kurmuştum. Hemen yataktan kalkıp banyoya yöneldim.Yüzümü yıkadım.Sonra Evca'nın odasına gidip kapıyı çaldım.İçeriden "gel" dedi.Tabiki çoktan uyanmıştı.Kapıyı açtığımda masada birkaç dosyayla ilgilendiğini gördüm.Yanına gittim ve ne okuduğuna baktım.Chatoyant hakkında bulduğu makalelerinin çıktılarını alıp birleştirmişti anlaşılan.Evca hep böyle araştırmalara bayılır zaten."biraz erken başladım ama çok önemli veriler buldum,hatta birkaçına sende inanamayacaksın" dedi heyecanla."ne buldun bu kadar önemli "dedim."Başlıyorum ;ilk olarak Chatoyant kralı Afidor'un karısı Alkestis'in ve dönemin bilinen filozofu Lymenos'un birbirleriyle iletişimde oldukları ve araştırmalar yaptıkları hakkında teoriler var."dedi.Bu sözlerinden pek birşey anlayamadığım için"ee ne var ki bunda?"dedim."Bekle,şimdi asıl konuya geliyorum.Afidor'un halkıyla birlikte çok fazla deney ve gözlem üzerine çalıştığı biliniyor. Bu zamana kadar farklı coğrafyalarda bulunan ilgili birçok bulguda,ilkel laboratuvar kalıntıları ve anlaşılmayan notlar bulunmuş.Gördüğüm bir teoriye göre,Chatoyant kabilesinin Boyut değiştirme,paralel evrenler ve enerji hakkında birçok uğraşı olmuş.Hatta diğer kabileler ve gruplar hakkındaki tarihi eserlerde adlarının geçtiği iki-üç yer var.Düşünsene,bulacağımız şeyler sandıklarımızdan çok daha fazlası olabilir!"dedi.Söyledikleri ilgi çekici bir konuydu ama sonuçta bunlar toprak altında kalmış ilkel kabilelerin kalıntılarıydı.Ben gerçekçi bir insan olduğum için böyle şeyleri fazla düşünmezdim. Konu bana pek gerçekçi gelmediği için"Açıkcası,bunların hepsi zaten bir teori.Elde olanlarda birşeyi açığa çıkarmaz.Tarih zaten bu konularda çok fazla uğraşın olduğu bir dönem.Ayrıca zaten işimiz yeraltındaki bulguları çıkarmak Evcacım"dedim.Evca bir anlığına sessizleşti.Onunla bu konularda konuşmamam biraz canını sıkardı hep.Biraz sonra"evet haklısın,sadece bu konular ilgimi çekiyor işte.Yinede bulacaklarımız sandığımızdan daha fazlası olabilir"dedi."Kim bilir" dedim.Ve kısa bir sessizlikten sonra "ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum, bunları sonra düşünürüz bugün işimiz çok"dedim ve mutfağa yöneldim.

///////////////1saat sonra/////////////

Evden çıkmıştık ve arabadaydık.Yaklaşık 30 dakika sonra ormana varacaktık.Şehir sınırına yakın olduğumuz için ormana çabuk varabiliyorduk neyseki.İşimiz genelde sınır bölgelerde olduğu İçin merkez yerlerde oturmayı tercih etmiyorduk.Alemia ormanına bu kadar yakın olmamızda şanstı
Alemia ormanı bir vadinin sonunda yer alıyordu.O vadiyi de gerçekten çok beğendim.'Şu Chatoyant halkı nereyede yaşacaklarını iyi biliyorlarmış' diye geçirirdim içimden.

/////// Yarım saat sonra//////

Sonunda varmıştık.Arkamızda Khalid ve Umay vardı.Arabaları park edip görevlilerle selamlaştık ve ormana girdik.Sohbet ederek sit alanına yürümeye başladık.Khalid her sabah yaptığı gibi Arap aksanıyla soğuk espriler yaparak uykumuzu kaçırmaya devam ediyordu.
Birkaç dakika sonra varmıştık.Saat heniz sabahın altısıydı.Sabahları çizgiler daha belirgin olduğu için bu saatlerde işe başlıyorduk.Karşıya baktığımda Drew'in etrafı incelediğini gördüm.Neden bizden erken gelmişti acaba.Ne yaptığını izlerken telefonumun titreşmesiyle dikkatim dağıldı.Lily bize whatsapp 'ten bir dosya göndermişti.Orada çalışma planımız vardı.Zaman kaybetmeden işe koyulmak için harekete geçtim. Çantamı aldım.İçinde mala, fırça, süpürge, çapa, kürek, daha küçük malalar, dişçi aletleri, şeritinden katlananına bilumum tipte metre, kalemler, silgiler, defter, fotoğraf makinesi, buluntu koymak için torbalar, güneş kremi, şapka/puşi, güneş gözlükler..Birçok şey vardı.İlk olarak GPR aletini çalıştırıp yer altının röntgenini almaya başladık.Sonra bunu inceledik ve sonuç bizi biraz şaşırttı.Aşağısı gerçekten doluydu.Hemde çok fazla.O sırada Evca'nın bana heyecanlı bir bakış attığını gördüm.Sanırım bu iş farklı olacaktı..

Ay Işığı GölgeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin