メKai'den.
"Sana ne zaman sorsam meşgul olduğunu söylüyorsun Kai!?"
Soobin'e verecek cevap arıyordum, ona gerçeği söylemek içimden gelmiyordu. Herkesle aynı cevabı verecekti.
Tek arkadaşım Soobin olmasaydı bir daha onunla konuşmazdım."Bir cevap verecek misin Kai!?"
Mükemmel oyunculuğumu tekrar konuşturmalıydım, elimi başıma götürdüm ve
"Ah evde çamaşırlar vardı! Üzgünüm Soobin eve gitmeliyim!" Dedim.
Aptal gibi göründüğümü biliyordum ve yapmacık olduğumu da biliyordum.
Geri döndüm ve ordan uzaklaştım, bir saniye başımı çevirip arkaya baktığımda Soobin'in üzgün bir ifadeyle arkamdan baktığını gördüm.
Soobin ile iki yıldır arkadaşız, aynı sınıfta olduğumuz için arkadaş olmak zorunda kaldığım biri, ama başka kimse arkadaşım olmak istemedi. Gerçi bende onlarla arkadaş olmaya çok istekli değildim, Soobin dahil.
Sınıfa girdiğim ilk günden beri Soobin sürekli etrafımda beni tanımak istediğini belli ediyor. Ondan kaçış olmadığını erken farkettim ve arkadaşım olmasına izin verdim.
Aslında Soobin kötü biri değil sadece bana uygun olduğunu düşünmüyorum, hobimi öğrense herkes gibi tepki vereceğini düşünüyorum. Ayrıca Soobin her zaman eğlence ve macera peşinde ben sakin biriyim.
Dediğim gibi tek arkadaşım Soobin olmasaydı bir daha onunla konuşmazdım.
...ᘛ⁐̤ᕐᐷ