4⊰⁠⊹

447 54 13
                                    

メSoobin'den.

Evde oturup boş test sayfalarına bakıyordum. Ödev yapmayı hiçbir zaman sevmedim. Belkide Kai'yi meşgul eden şey derslerdir, ama neden bunu söylemek yerine saçma bahaneler uyduruyor?

Onunla arkadaşlığımı sorgulamaya başlamıştım. Elime kalemi alıp sorulara odaklandım.

Güneş batıyordu, sokaktaki insanlar evlerine doluşurken bir yandan onları izleyip diğer yandan soru çözüyordum.

Ve Kai'yi sokaktan geçerken gördüm. Topallayarak yürüyordu, belliki ayağını incitmişti, onu meşgul eden şey tehlikeli birşey mi?

Saçları dağılmıştı ve yorgun görünüyordu. Onu umursamamaya çalışarak kafamı test sayfalarına gömdüm.

Tüm ödevlerim bitince film izleme fikri aklıma geldi, Kai'yi arayıp evime davet etsem mi diye düşündüm, büyük ihtimal yine kabul etmeyecekti, ama denemekten zarar gelmez.

Telefonumu açıp Kai'yi aradım.

(Aranıyor...)

00:00

"Efendim?"

"Kai şey diyecektim, beraber benim evimde film izlemek ister misin?"

"Hayır."

"Niy-"

"Çünkü çok yorgunum
ve birazdan uyuyacağım
üzgünüm Soobin."

"Kai seni bu kadar meşgul eden şey nedir?"

"Beni meşgul eden bir şey yok."

"O zaman neden benimle bir şey yapmayı kabul etmiyorsun?"

"Çünkü sürekli müsait olmadığımda
arıyorsun."

"İki yıldır sürekli müsait olmadığın zamana mı denk geliyor Kai!?"

"Evet Soobin."

"Peki."

▼Aramayı Sonlandırdınız

Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyor? İnsanların ne hissedeceğini hiç mi düşünmüyor?

Artık film izlemek istemiyorum.

...⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

୨୧ BALET ⊰⁠⊹ Sookai ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin