メKai'den.
O kadın ismimi bağırdığı an, olduğum yerde kas katı kesildim. Sadece arkamdan bana sımsıkı sarılan Soobin'e dönebildim.
Alkışlar, konfetiler, ödül hiç biri umrumda değildi sadece Soobin'i mutlu ettiğim, hayal kırıklığına uğratmadığım için mutluydum.
İlk öpüşmemizde olduğu gibi tüm vücudum titriyordu. Soobin'den destek alarak ayakta duruyordum. Gözlerim dolmuştu.
Soobin kulağıma başardığımı ve harika olduğumu fısıldadı.
O kadın bir ödül ve içinde para olan iki zarf ile sahneye çıktı.
Ödülü ve zarflardan birini bana diğerini ikinci olan balete uzattı. Elinden aldım.
Soobin arkadan omuzlarımı sıktı. Onun desteği olmasaydı başaracağımı düşünmüyordum.
Son olarak ikinci olan balete sarılıp onu tebrik ettim ve sahneden ayrıldık.
°
Soobin ile bir restaurantta oturuyorduk ve denizi izliyorduk.
Geldiğimizden beri Soobin'in konuştuğu konu sadece bendim.
"Harikaydın, sonuna kadar hakettin. Seni seviyorum. Başaracağını söylemiştim."
Elini tuttum.
"Senin desteğin olmasaydı, kazanmayı bırak o sahneye çıkacak kadar cesaretim bile yoktu."
Beni öptü.
"Bu hala harika olduğun gerçeğini değiştirmez."
Bana sarıldı.
"Hayatıma giren en mükemmel insansın"
Kafamı biraz geri çektim, aramızda o gün olduğu gibi santimler vardı ve biliyordum birazdan o santimlerde kapanacaktı.
"Seninle öpüşmeyi ve sevgili olmayı kabul etmek hayatımda verdiğim en doğru karardı."
Aramızdaki santimler kapanınca dünyanın en mutlu insanı gibi hissettim.
Soobin hayatımdaki en mükemmel kişiydi.
"Seni sonsuza kadar seveceğim Kai."
"Seni sonsuza kadar seveceğim Soobin."
୨୧ SON ୨୧
...ᘛ⁐̤ᕐᐷ