1. Dieťa

58 3 0
                                    



„Pán Stark, zaznamenal som neznámy ľudský objekt." „Ľudský objekt? Čakáme niekoho, Jarvis?" „Ohlásená nie je žiadna návšteva, a nedokážem osobu identifikovať." „Hm, tak počkáme čo od nás bude chcieť." Osoba zahalená v kapucni a dlhej mikine sa pomaly zakrádala cez pozemok, zatiaľ čo Tony Stark sa zahryzol do zemiakového čipsu, akoby sa nič nedialo. O niekoľko minút zaznel zvonček na dverách. „Je to tu." Povedal Tony a kráčal ku nim. Keď otvoril, nestál tam nikto. Poobzeral sa okolo, no nikoho nevidel, osoba zmizla bez stopy. Skôr než stihol spraviť krok vpred, zakopol o niečo. „Čo-čože?" „Pane, vyzerá to ako dieťa." „Ale nie, Jarvis, naozaj? Bez teba by som si to nevšimol. To už nám sem nosia aj batoľatá? Čo s tým mám robiť?" „Vonku ho nemôžete nechať, pane." S povzdychom a viditeľným odporom dieťa zodvihol a odniesol do obývačky, kde ho položil na pohovku. Až vtedy si všimol obálku položenú na deke, v ktorej bolo zabalené. Otvoril ju a začal čítať, kým bábätko spokojne spalo.

„Drahý Tony,

iste si ma nepamätáš, no pred niekoľkými mesiacmi sme spolu strávili noc a ostala nám po nej táto pamiatka. Nemala som to srdce dať si ju vziať, no zároveň sa o ňu nedokážem postarať. Ty jej môžeš dať všetko na svete, viem, že urobíš správnu vec a som presvedčená, že ju budeš milovať. V obálke je jej rodný list, no neúplný. Má len niekoľko dní, priznaj svoje otcovstvo a vyber jej meno také, aké chceš."

Tony Stark sa nahlas zasmial. „Tak to je nejaký hlúpy vtip. Naozaj sa nebudem starať o cudzie decko len preto, aby malo moje peniaze a slávu. Jarvis, zavolaj Pepper, nech to odtiaľto vezme niekam do sirotinca." „Pán Stark, nemali by ste najskôr overiť, či to, čo sa píše v liste, nie je pravda?" Tony sa zamračil a popremýšľal. „Možno máš pravdu, Jarvis. Ako sa robí test DNA takým malým ľuďom?" „Takisto, ako dospelým, pane." S nechuťou vzal dieťa do svojho laboratória, vzal vzorku jej DNA a následne svojej, a čakal na výsledky, ktoré boli hotové už o pár minút. „To dieťa má vašu DNA, pane, je to vaša dcéra." Neveriacky si sadol na stoličku a hľadel na niekoľkodňového malého človeka. Nebol pripravený, on, Tony Stark, milujúci len sám seba a pozornosť iných ľudí. V tom momente sa mu zmenil celý život a on spoznal čo je to skutočná láska a strach. „Aj tak zavolaj Pepper, ja.. ja netuším, čo mám robiť." „Samozrejme." Pepper dorazila o polhodinu a ostala stáť v laboratóriu s otvorenými ústami. „Čo to-to...?" Nedokázala sformulovať súvislú vetu, len ukazovala prstom striedavo na Tonyho, a na dieťa. „Áno, je moja. Testy DNA to potvrdili. Neviem, čo s ňou mám robiť." „Čo by ste robili, necháte ju tu a postaráte sa o ňu." Opatrne sa ku nej priblížila a vzala ju na ruky. „Je taká sladká." „Pepper, ja sa nedokážem postarať o dieťa, rozumiete." „Pozrite sa na ňu, toto vám neublíži, zvládnete to a ja spolu s Happym vám pomôžeme. No najskôr, má meno?" Tony pokrútil hlavou. „No tak jej ho vyberte." Zúfalo sa pozrel na Pepper, a vtedy mu to došlo. „Brenna." „Prosím?" „Bude sa volať Brenna Stark." 

3000 (Captain America Fanfiction)Where stories live. Discover now