Yorum ve beğeni yapmayı unutmayın. Sevgiler🖤
-Keyifli okumalar-
Bölüm şarkısı: Madrigal - Dip
--------------------------------------
"Senin yapacağın planı sikeyim Sinan!" diye bağırdım öfkeyle. Sinirden titreyen ellerim masanın üzerindekileri hızla fırlatırken en yakın dostum Sinan Acar durduğu yerden rahatça yüzüme bakıyordu."Tamam abi sakin ol başka bir yol buluruz" dedi sırıtırken. Rahat tavırları beni daha da çileden çıkarırken ters bakışlarım üzerine oturduğu yerden oflayarak doğruldu.
"Yok Cihangir'i kızla tanıştıralım. Yok iyi polis kötü polis oynayın yok kızlar sert erkek sever yok anasının amı" diye bağırdım öfkeyle. Gözlerimden çıkan ateşler Sinan'ı bulurken ayakta dikilen Cihangir'e baktı.
"Etkilendi mi?" diye sordu Sinan Cihangir'e bakarken.
"Bok etkilendi. Kafama çiçek fırlattı çiçek." diye bağırdım elimle kafamı gösterirken.
"Olsun abi sende ona fırlatırsın olur biter" diyerek Cihangir'e göz kırptı. Onun bu hareketinden güç alan Cihangir boğazını temizleyerek lafa girdi.
"Yalnız yenge baya dişli Sinan abi" dedi ve güldü. Gözlerimi sabırla kapatıp açarken parmaklarımla masada ritim tutmaya başladım.
"Başlatma yengene siktir git Aydın'ı çağır" dedim dişlerimin arasından. Cihangir Sinan'a baktı.
"Nerede ki abi o sabahtan beri görmedim?" diye sordu.
"Garajda" diye cevapladı Sinan.
"Ne sikim yapıyor orda?" diye sordum gözlerimi kısarak.
"Bu ara satranca merak salmış taşları inceliyordu" dedi. Dalga mı geçiyordu yoksa doğruları mı söylüyor, anlayamadan ters ters yüzüne bakmaya başladım.
"Cihangir koş oğlum Aydın abini çağır" dedi Sinan telaşla doğrularak. Birazdan ortalığı yakıp yıkacağımın neyse ki farkına varmıştı. Biraz önce tekmelediğim sandalyeyi tekrar masanın önüne çekerek oturdum. Dirseklerimi masaya yaslayarak ellerimi kafama geçirdim.
"Hepsi manyak bunların" dedim belli belirsiz.
"Ne dedin abi?" diye sordu Cihangir. Öfkeyle elimi kafamdan çekerek masaya vurdum.
"Siktir git çağır şunu" diye bağırdım doğrulurken. Koşarak odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
"Hep senden yüz buluyor" dedim işaret parmağımı Sinan'a sallarken.
"Abi bir rahat olsana" dedi Sinan beni umursamadan. Ardından ayağa kalkarak biraz önce yere fırlattığım dosyaları toplamaya başladı.
"Nasıl sakin olayım Sinan. Aylardır yaptım bu planı sonra yine sana uydum yine her şey boka sardı" dedim sakin kalırken. Elindeki dosyaları masaya bırakarak bana doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİLAL
AcciónDünyanın başıma yıkıldığı anlar oldu. Birilerini gömdüğüm, bir cesedi toprakları avuçlayarak çağırdığım hatta cenaze evlerinin eşiğinde kalbimin içindeki acıyı gülümsemeye çevirdiğim. Kendi evimden kovulup, kendi kapımı çalamadığım vakitler oldu. H...