CareyMoon'un gözünden :
Her zamanki gibi yine bir okul günü... Benim için değişen hiçbir şey yok, tabii okulum dışında. İnsanlar ancak alay etmeyi biliyorlar. Evet, farklıyım. Bir canavarsam da onlara ne ki? Ama uğraşılmadan olmaz. Geçen yıl, lise 3'te, bu konu üzerine bir kavga çıktı. Her yıl olan bir şey olsa da bu daha ciddiydi ve sonuç olarak haklı olmasına rağmen okuldan atılan tahmin edin kimdi...
Zorunda olduğumdan kalktım ve hazırlanmaya başladım. Gidip "yeni öğrenci" olarak sınıfa tanıtılmam lazımdı sonuçta. Saçmalık... Gün geçtikçe daha nefret edilesi bir hâl alıyor cidden. Yine de değiştirebileceğim bir şey yok. Anlaşabileceğim kimse olmadan da iyiyim. Hatta benim için en iyisi bu muhtemelen. Herkesin gözündeki "sorunlu kişi" olmak apayrı bir konu ama sorun değil. Benim normalim bu.
Düşüncelerimi bir kenara bıraktım, saat kaç olmuştu? Gerçekten dalıp gitmişim. Çantam hazır, ben hazırım ve acilen yola koyulmam gerek. Otobüsü kaçırıp ilk günden geç kalırsam onun da ayrı bir yorumu olur dinlenecek sonra. Umarım fazla sorunlu geçmeyen bir ilk gün olur...Lucy'nin gözünden
Her zamanki gibi güzel bir güne uyanmıştım. Camdan gelen güneş ışıkları gözlerimi kamaştırırken, ben ise yataktan kalkıyordum. Koşarak yüzümü yıkamak için banyoya gittim ve hemen ardından ise mutfağa. Çok aç hissetmiyordum ve bir model olduğum için çokta kilo almamam gerekiyordu. Bu yüzden en sevdiğim gevrekten bir tabak doldurup içine biraz meyve doğradım ve sütünü koyup yemeye başladım. Yemeğimi yerken günün güzelliğine güzellik katmak için hafif rüzgarın sesine eşlik eden narin kuş sesleri o kadar etkileyici ve güzeldi ki dışarı çıkma isteği içimi taşan bir deniz gibi kapladı. Üstüme en sevdiğim, cıvıl cıvıl renkleri olan kıyafetlerimi giyindim ve saçımı taradım. Aşağıya indim ve ardından çıkış kapısını açtığımda beni karşılayan hafif rüzgar ve narin kuş sesleri beni çok daha neşelendirmişti. Tam o sırada yanıma gelen yavru kedi o kadar tatlıydı ki miyavlamasını dinlemek bana soğuk bir kış gecesinde bir orman evine tatile gittiğimde sobayı yakıp şarkı eşliğinde ateşin şahlanarak sergilediği o performansı izleyerek ısınmak kadar ısıttı içimi. Aklıma geçen günlerde marketten aldığım mamalar geldi ve hızlıca içeri koşup mamaları alıp çıktım. Önce yavru kediyi besledim ve saate baktığımda okulun başlamasına daha çok olduğunu fark ettim. Bende mamaları biraz etrafta gezerek sokaktaki boşalmış mama kaplarına doldurmaya karar verdim. Bisikletimi de alıp yola koyuldum.
- 30 dakika sonra -
Eğlenceli bir bisiklet turu olmuştu ama şimdi okuls gitmem gerekiyordu. Bisikletimi garaja, arabamın yanına koydum. Hemen ellerimi yıkamak için garajı kitleyip ordan ayrıldım ve eve girdim. Banyoya geçip ellerimi yıkadım ve okul çantamı toparladım. Bir sonraki durağım okuldu! Sosyalleşmek için güzel bir yer! Yeni okul yıkımın güzel geçmesi için ilk günden geç kalmamam gerekiyordu. Çoğu insan bu düşünceyi saçma bulurdu ama ben inanmak istiyordum. Bunları düşünürken okul için yola çıkmıştım bile. Bekle beni yeni okul! Bekle beni yeni eğitim yılı! Çünkü Lucy geliyor...
Okuldan sonra :
CareyMoon'un gözünden
Döndüğüm gibi eşyalarımı bir kenara fırlattım. En azından kimseyle konuşmam gerekmemişti. Ama saçma bir gün müydü? Kesinlikle. Orda durduğum sonu gelmez saatler boyunca sürekli sınıftakilerin tuhaf bakışları altında kalmak rahatsız edici. Ya da belki benim için orman dışında rahat bir yer yoktur. Sonuçta bir canavarım...
Sanki tüm bunlar benim isteğimle oldu. Lanetlenmeyi ben seçmişim gibi... O gün ben büyük bir hata yaptım. O tutulmaya hiç bakmamalıydım. Ya da en iyisi bu mu oldu? ...Emin değilim.
"Şu saçma konuları düşünmeyi kes." dedim kendi kendime. Evet, başka şeylere odaklanmamı engelliyordu sadece. Bir süre oyalandıktan sonra odama çıktım, tuhaf bir şekilde kendimi yorgun hissediyordum. İlginç, normalde uyumamak tercihim olurdu ama uzandıktan birkaç dakika sonrası benim için karanlıktı...Lucy'nin gözünden
Bitmesini istemediklerimden biri olan gerçekten harika bir gün geçirmiştim okulda. Arkadaşlarımı görebilmek bana iyi hissettiriyordu. Kos koca evde yalnız yaşıyordum ve oradaki tek dostlarım ise kuşların sesi ve sevimli kedilerdi. Bisikletimi garaja bırakıp evime girdim. Sıcak bir duşun ardından mutfağa gidip yemek hazırlamaya koyuldum. Bu gün kutlamaya değer bir gün geçirmiştim, sorunsuz ve tamamen mutlu, bu yüzden güzel bir yemek hazırlamaya karar vermiştim. Yemeğimi yedikten sonra bulaşıkları makineye yerleştirdim ve her şey tamamdı. Saat geç olmuştu. Yukarıya, odama çıktım ve üzerimdekilerden kurtulup rahat bir pijama giydim. Kendimi yatağımın sıcak kollarına bıraktım ve derin bir uykuya hemencecik dalmışım...
İlk bölüm bu kadardı. Yazarlar ;
JeffreyTheChan ve @GizichanNot : kitap en başından güncellemeye alınmıştır. Bölümlerde değişiklikler, değiştirilen fikirler, çıkarılan ve ya eklenen fikirler olabilir. Yazım şeklinin daha anlaşılır olmuş olması dileğimiz ile.
Not2 : hazır bölümler bittikten sonra kitaba tek başıma devam edeceğim. Tanıtım bölümünde bu notun daha uzunu bulunmaktadır. İyi okumalar dilerim. - JeffreyTheChan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Günlüğümüz
FanficKitabımızda iki kızın romansal bir biçimde nasıl CreepyPasta'ya katıldığı hikayesi ele alınarak başlamıştır. Hem okuyucu hem de yazar açısından eğlenceli bir kitaptır. Kitabımızda geniş ve şimdiki zaman şeklinde karşılıklı konuşmalar da bulunmaktadı...