Slender ile Tanışmadan Önce

12 2 5
                                    

Lucy : - bağlanmış bir şekilde uyandığında artık yurt odasında olmadığını fark edince - İMDAAAAT! NEREDEYİZ??

CareyMoon : sakin ol Lucy. Bize bir şey yapıp yapmayacaklarını bilmiyoruz.

Lucy : . . . C.M? Normal bir durum mu bu sence????

CareyMoon : benim açımdan bakınca pek yabancı değil... Her neyse bizi böylece bırakacak değillerdir ya. Birazdan biri gelir illa ki.

Lucy : . . . - boş boş baktı bir - ellerim bağlı olmasa sana bir tane geçirdikten sonra iyi misin diye sorardım ama durum ortada...

CareyMoon : odada işimize yarar hiçbir şey yok ve yanımdakileri de kullanamıyorum... Sinir bozucu. Hangi cehennemdeyiz acaba ve neden hâlâ kimse yok? Ne işleri varsa bizle...

Lucy : tanrım imdat... Bu kadar sakin olmamalısın! Boğazım yırtılana kadar çığlık atmak istiyorum!

CareyMoon : - boş boş bakıyor - (o kadar paniğe gerek var mı...)

Masky : - odaya daldı -

Lucy : E EBEBİN- OF AMA ARTIK T-T

Lucy : NERDEYİM LAN BEN

Lucy : BURASI NERESİ?

Lucy : SEN KİMSİN???

Lucy : AMACIN NE???

Lucy : NEDEN BİZ BURADAYIZ OKULDAYDIM BEN EN SON OKULDAAAAA

Lucy : OKULUN YURDUNDA!

Lucy : . . . Kız yurdunda.

Lucy : AAAAAAAAAAAAA SAPIK!

Masky : ... evet endişeni anlıyorum ama size zarar verme niyetim yok ve sorularına da cevap vereceğim. Tabii önce biraz sakinleşsen iyi olacak gibi.

CareyMoon : teker teker mi sorsan Lucy?

Lucy : sen sus lütfen ne kadar rahatsın...

CareyMoon : en fazla ne olabilir ki?

Masky : ona haksız diyemem. Kaçırıldığınızın farkındasın değil mi?

CareyMoon : evet. Neden dünyanın sonuymuş gibisiniz?

Masky : ...

Lucy : YA OF

Lucy : ÇÖZÜN BENİ ŞUNA YUMRUK ATICAM

CareyMoon : istediğin kadar atabilirsin.

Masky : dünya umrunda mı?

CareyMoon : kim bilir. Yeni tanıştığım birine iç dünyamdan bahsetme planım yok.

Masky : pekala... o zaman Lucy'nin sorularını cevaplasam iyi olacak sanırım.

Lucy : YA ADIMIZI DA BİLİYOLAR! SAPIK! SAPIK VAAAAR!

Masky : - iç çekti - böyle devam edersen konuşabilmek için ağzını da bantlamam gerekecek gibi görünüyor.

Lucy : bandı kemiririm bu arada.

Lucy : bantla da konuşurum ben.

Lucy : susturamazsın beni.

Lucy : cevapla.

CareyMoon : saçma tehditlerle lafı uzatmak yerine cidden konuşmaya başlasan mı? Ne halt yemeye getirdiniz buraya?

Masky : tamam açıklıyorum. Şu an CreepyPasta evindesiniz ve ben Masky. Slender'ın emri üzerine sizi buraya getirdik ama amacımız kesinlikle size zarar vermek değil. Uyandığınızda kaçmaya çalışmayın diye bağlısınız. Başka bir konu yoksa birazdan Slender'la da tanışacaksınız.

CareyMoon : niye bizi getirmeniz için emir verdi ki? Bizden ne istiyor?

Lucy : YA BEN İSTEMİYOM BURDA OLMAK YA SLENDER KİM YA

Lucy : hem silindir gibi o ne biçim isim.

Masky : artık CreepyPasta ailesinin bir parçası oldunuz ve burada olmanız gerekiyor... Ama silindir benzetmesi fena değil gibi 🤣 - kısa sürede ciddiyetini geri topladı - her neyse. Onunla tanışmaya gitmeniz gerekiyor.

Lucy : erkek mi?

Masky : ... evet? Neden sordun?

Lucy : sapık silindir bey.

Lucy : bence oldu.

Masky : bunu yüzüne söylemeni tavsiye etmem.

Lucy : imdat hayatım kararıyo.

Lucy : lanet olsun. YA MODELDİM BEN YA MODEEEL!

CareyMoon : korku temalı modellik yaparsın gibi görünüyor artık. Ne kadar daha bağlı kalacağız?

Lucy : olmaz benim ✨HaRiKa✨ vücudum bu olaydan öncekiler için tasarlanmış.

Masky : gitmeye hazırsanız çözebilirim.

Lucy : çözünce hazır ayağımda topuklu var en sertinden, söyle alttan bir tekmeyi geçirsem sana acıdan yere yapışır mısın yoksa zaten boydan yerde misin? YA BAK ÇOK SİNİRLİYİM T-T

Lucy : fatura dönemim gelmiş gibi tribe girdim zaten T-T

Yazardan not : arkadaşlar Lucy biraz bozuldu yaşadığının etkisiyle.
-JeffreyTheChan

Masky : ne kadar daha sinirli hâlinle devam edeceksin?

Lucy : BİLMEM ACABA KAÇIRILDIĞIM İÇİN BU ÇOK NORMAL DEĞİL Mİ???

CareyMoon : yine de fazla abartmıyor musun?

Lucy : sarılı adam çözsene beni buna dalınca geçer sinirim.

Lucy : zaten bundan sinirliyim ben yoksa endişeliydim normalde.

Masky : ben en iyisi ikinizi de çözeyim. - çözdü ikiliyi -

Lucy : dalabilir miyim??

CareyMoon : istediğini yapabilirsin.

Masky : ... İkiniz aranızda anlaşın...

Lucy : hayır yani hayır da olsa bir dalıcam zaten. - en azından bir tane çok güzel geçirdi sonra çamaşır makinesi gibi sallamaca- - KIZIM KAÇIRILDIK KAÇIRILDIK! KIZ YURDUNDAN! 4. KATTAN! OKUL OKUL GÜVENLİK FALAN FİLAN YALAN YANİ HANİ DİYORUM ANLIYOR MUSUN BENİ KAÇIRILDIK, SAPIĞI VAR SARHOŞU VAR MANYAĞI VAR AHA BUNLAR GİBİ NE OLDUĞUNU KENDİLERİNİN BİLE BİLMEDİĞİ MANYAKLAR VAR! ÖLDÜRÜLEBİLİRİZ, İŞKENCE EDEBİLİRLER, ORGANLARIMIZI FALAN ALABİLİRLER, BİZİ ONLAR İÇİN ÇALIŞMAYA ZORLAYABİLİRLER BİDE BAŞKA ŞEYLER VAR ŞU AN SAYMIYORUM AMA ANLA İŞTE YANİ SAKİN KALINCAK ZAMANDA DEĞİLİZ BİR İKİ SORUSU OLUR İNSANIN İYİ MİSİN BENİM CANIM ARKADAŞIM YAŞADIĞINA EMİNİZ DİMİ??

CareyMoon : ...evet yaşıyorum? Ama tehlikeli bir durumun içinde olursak ben de tehlikesiz biri değilim. Çözüm her şekilde bulunur bu yüzden pek endişelenilecek bir konu bulamadım.

Masky : kendine fazla güveniyor gibisin?

CareyMoon : gördüğünüzden daha fazlası olabilirim.

Lucy : dünyayı yakmak istiyorum. - çok ciddi dedi bi an -

Masky : ... Bu eve bir normal gelemeyecek mi...

Lucy : BEN Mİ MANYAK OLDUM ŞİMDİ? YA KNKM DURUMA ÇOK NORMAL BAKIYO SENDE BAYA BAYA SANKİ HİÇ BİR ŞEY YOK GİBİ BİZİ ÇÖZMÜŞ SOHBET EDİYON!

Lucy : BENCE DOĞRU DÜNYADA YAŞAMIYORUZ YAKALIM GİTSİN!

Masky : belki bir ihtimal düzelirsin diyeydi ama madem işe yaramayacak yürüyün hadi.

Lucy : hep 13 yüzünden oldu bunlar.

Masky : burada olmayı seversen peki?

Lucy : bilmiyom şu silindir beyi görelim bi aklıma gelen eski anılardan bir adam var.

- SlenderMan in olduğu yere gittiler -

Yazarlar : JeffreyTheChan ve Gizichan

Lucy : JeffreyTheChan

Masky ve Careymoon : Gizichan

Creepypasta GünlüğümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin