Slender ile Tanışma

59 3 2
                                    

Masky : kızları getirdim efendim.

Lucy : bir dakika... Ehm... SURATIN NERDE NEREYE BAKACAM BİŞE GÖREMİYOM BİDE SEN RÜYAMDA VARDIN HATIRLIYORUM SENİ SAPIK MISIN DEĞİL MİSİN HEMEN SÖYLE KIZ YURDUNDAN KAÇIRMIŞLAR BİZİ WTF İS HAPPENİNG YANİ NOLUYOOOO???

SlenderMan : . . . Bu böyle değildi.

Masky : yanlarına gittiğimden beri böyle...

Lucy : AÇIKLAMA ALANA KADAR DA BÖYLE KALACAM AÇIKLAYIN NOLUYO NİYE BURDAYIZ BİZİ KOS KOCA *KIZ* YURDUNDAN NASIL KAÇIRDINIZ? Bide sana sesim geliyo mu-

SlenderMan : fazlasıyla geliyor.

CareyMoon : ne eğitimi ve ne gücü? Ayrıca ne zamandan beri izleniyoruz?

SlenderMan : CreepyPasta'ya katılmak için seçildiniz. Zamanınız gelene kadar sizi gözetledik. Artık benim emrim altında olacaksınız, sizi eğiteceğim ve size güçlerinizi nasıl kullanmanız gerektiğini göstereceğim, onları ve kendinizi keşfetmenizi sağlayacağım. Ve siz de bizimle beraber Zalgo'ya karşı savaşacaksınız. Artık burada kalacaksınız.

Lucy : reddetme gibi bir seçeneğimiz yok mu? Hayatımdan gayet memnundum ben ve güzel bir modeldim, ünlüydüm. Okuyordum ve buna devam etmek istiyorum! BİDE SAPIK MISINIZ DEDİM CEVAP VERSENE YA!

SlenderMan : değiliz sapık. En azından Ray ve OffenderMan dışındakiler.

SlenderMan : rüyanızdan beri izleniyorsunuz.

CareyMoon : neden biz?

SlenderMan : herkes güçlü değildir CareyMoon. Ama siz öylesiniz. Ve bizim işimize çok yarayacaksınız. Sizi ben bulmasaydım eninde sonunda Zalgo bulurdu ve sizi kendisinin kölesi yapardı. Burası oradan daha gevşek ve işkence ile çalışmıyoruz. CareyMoon kanlı ay gecesini hatırlıyor musun? Laneti? Senin güçlerin var.

SlenderMan : ve ikiniz için de reddetme gibi bir seçenek yok. Geniş zamanlarda şehire gönderdiğim zamanlarda ne isterseniz yapın modellik falan beni ilgilendirmez. Bilgilendirme yapacaksınız ama.

CareyMoon : - bir anlığına sessizliğe gömüldü - ne için kullanacağım ki onları? Normal hâlimde iyiyim.

SlenderMan : bir gece meleğisin. Zalgo'ya karşı kullanacaksın güçlerini.

CareyMoon : ayrıca geçirdiğim onca zamanı düşününce melek olmam bile imkansız.

CareyMoon : lanetlenmiş birinin gece meleği olması pek mantıklı gelmedi bana.

SlenderMan : bir şeytan değilsin ama onların güçlerini iyi için kullanabilirsin.

SlenderMan : bende sana normal bir meleksin demedim zaten?

CareyMoon : neden senin dediklerine öylece uyalım? Daha ikna edici bir açıklama yapmalısın belki de. Zalgo dediğin kişi kim ve neden ona karşı savaşmak zorundayız?

SlenderMan : Zalgo dediğim kişi bizim düşmanımız ve bizi yendiğinde dünyayı yok edebilmek için borozanı üfleyecek kişi. Ben ise CreepyPasta'yı kuran ve onları koruyan, kurtaran ya da bazen sadece işimize geldiği için onları aramıza katan kişiyim.

CareyMoon : Lucy'nin gücü ne peki?

SlenderMan : kendisi bir melek. Cehennemden sorumlu gibi görünüyor. Güçlerini beraber öğreneceğiz çünkü daha önce onları yanlışlıkla kullanırken ya da keşfederken görmedik onu.

Lucy : model olcam ben. Model. Tasarımcı

Lucy : aman aman ne harika ne harika.

Lucy : sonra kendime koca bulcam yine tasarım ya da model dalından. Savaş falan olmadan.

Lucy : hiç böyle bir şeyle uğraşma planım yoktu ne güzel.

CareyMoon : rüyayı gördüğümüzden beri izlendiğimizi söylüyorsun ama daha fazlasını biliyor gibisin?

Masky : bir şekilde kendinizi burada bulacaktınız. Zalgo bizden önce davranmış olsa daha kötü bir durumda olabilirdiniz.

SlenderMan : ne bildiğimi söylememi istiyorsun?

Lucy : hayat hayallerim vardı diyorum güç nerden çıktı diyorum ünlü olacaktım diyorum kendime daha da ünlü bir aile kuracaktım diyorum şu an Zalgo ya da SlenderMan olduğu umrumda değil iki türlü de hayatımın ve planlarımın önüne geçildi mi geçildi diyorum sen ne diyosun.

SlenderMan : zamanla gelirsin kendine.

CareyMoon : bizim hakkımızdakileri bizden daha iyi bilmen dikkatimi çekti. Ama anlattıklarına bakınca bizi yalnızca gücümüzü kullanmak için zorla buraya getirmiş gibisin. Neden burada kalmalıyız? Tek sebep Zalgo'nun bizi bulma ihtimali mi?

SlenderMan : aynı zamanda Zalgo sizi bulsaydı bize karşı çok daha sert bir şekilde kullanabilirdi. Herif zaten yeterince güçlü ve binlerce yaratıktan oluşan bir ordusu var, daha fazlasını eklemesini engellemeliyiz ve kendimize daha fazlasını eklemeliyiz. Bu yüzden burada kalacaksınız. Bu günlük bu kadar konuşma yeter. Masky sizi diğerlerinin yanına götürsün de tanışın bir an önce. Onlardan da bilgi öğrenebilirsiniz. Hoodie , Masky ve Toby benim proxylerim. Benden önce isteklerinizi ve sorularınızı onlara söyleyebilirsiniz. Eğer onlar size bir cevap veremez ve ya istediğinizi karşılamaya yetkileri yetmezse sizi bana yönlendireceklerdir. Aynı zamanda proxyler benim yokluğumda sizinle ilgilenirler. Mantıklı şeyler için danışmanız gerekirse Hoodie ve Masky'e gidin.

Yazarlar ;

Lucy ve Slenderman : JeffreyTheChan

Masky ve CareyMoon : Gizichan

Creepypasta GünlüğümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin